AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #1 Del Skrevet 4. juli 2020 Det er ikke et norsk ord. Anonymkode: 7dacf...797 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #2 Del Skrevet 4. juli 2020 Så hvilket uttrykk ville du brukt? Anonymkode: c31a2...a55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #3 Del Skrevet 4. juli 2020 Som mange andre ord i den norske dagligtalen er dette et engelsk ord som blir brukt av mange! Å føle seg fresh betyr vel at man føler seg opplagt, ren, bra. Anonymkode: 43e77...a9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #4 Del Skrevet 4. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så hvilket uttrykk ville du brukt? Anonymkode: c31a2...a55 Kanskje frisk og opplagt? Vanskelig å komme med norske forslag av og til. Anonymkode: bae64...da8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #5 Del Skrevet 4. juli 2020 Nordmenn bruker ordet fresh feil. Dummeste jeg ser er reklamer for «freshe klær»! 😆😂 Anonymkode: e25cd...dfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #6 Del Skrevet 4. juli 2020 freesh er ikke et ord på noe språk, ut i fra det jeg kan se. Du kan ta patent på det. Anonymkode: 494bd...7fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 4. juli 2020 #7 Del Skrevet 4. juli 2020 Er det ikke fra svensk da? Nesten samme uttale som «fräsch» og omtrent samme bruk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #8 Del Skrevet 4. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: freesh er ikke et ord på noe språk, ut i fra det jeg kan se. Du kan ta patent på det. Anonymkode: 494bd...7fd Hvorfor bruker de det i USA da? Det er jo ikke et amerikansk ord. Anonymkode: 58d18...03f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå