Gå til innhold

Gym i Oslo hvor man kan slippe vekter i gulvet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg ser folk slipper vektene i gulvet så tenker jeg bare 0 kontroll, og pinglete.

Anonymkode: bb690...e6f

Ja, pingler.. 

 

Anonymkode: b6db6...e29

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det å slippe vektene i gulvet handler vel i bunn og grunn om å bruke energi kun på løftet og ikke det å sette den forsiktig ned. 

 

Anonymkode: 513ce...cba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Mulig det er lov på følgende steder: partner på Grønland, Haralds gym, også Grønland eller fitness 24 på Karl Johan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig irriterende når folk bare slipper vekter i gulvet. Kan du ikke bare kjøpe deg et hus et øde sted på landet, så kan du bråke så mye du vil?

Anonymkode: df02b...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er utrolig irriterende når folk bare slipper vekter i gulvet. Kan du ikke bare kjøpe deg et hus et øde sted på landet, så kan du bråke så mye du vil?

Anonymkode: df02b...5b2

Ja. På mitt gym snur jeg og trener heller hjemme hvis jeg ser én spesifikk person der. Han trener vekter og bråker mye ved å slippe de i gølvet. I tillegg skriker han; ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆHHHH!!!!!😠😡😠😡

...sånn at folk omtrent folk fyker ut av vinduet. Det må da gå an å dele opp treningssenteret sånn at de som trener på denne måten blir litt skjermet fra de andre. Meget støyende og plagsomt. 

Anonymkode: 8ab07...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...