AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #21 Del Skrevet 13. juli 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Når jeg ser folk slipper vektene i gulvet så tenker jeg bare 0 kontroll, og pinglete. Anonymkode: bb690...e6f Ja, pingler.. Anonymkode: b6db6...e29 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #22 Del Skrevet 13. juli 2020 Det å slippe vektene i gulvet handler vel i bunn og grunn om å bruke energi kun på løftet og ikke det å sette den forsiktig ned. Anonymkode: 513ce...cba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n_97 Skrevet 24. juli 2020 #23 Del Skrevet 24. juli 2020 Mulig det er lov på følgende steder: partner på Grønland, Haralds gym, også Grønland eller fitness 24 på Karl Johan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #24 Del Skrevet 24. juli 2020 Det er utrolig irriterende når folk bare slipper vekter i gulvet. Kan du ikke bare kjøpe deg et hus et øde sted på landet, så kan du bråke så mye du vil? Anonymkode: df02b...5b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #25 Del Skrevet 24. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er utrolig irriterende når folk bare slipper vekter i gulvet. Kan du ikke bare kjøpe deg et hus et øde sted på landet, så kan du bråke så mye du vil? Anonymkode: df02b...5b2 Ja. På mitt gym snur jeg og trener heller hjemme hvis jeg ser én spesifikk person der. Han trener vekter og bråker mye ved å slippe de i gølvet. I tillegg skriker han; ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆHHHH!!!!!😠😡😠😡 ...sånn at folk omtrent folk fyker ut av vinduet. Det må da gå an å dele opp treningssenteret sånn at de som trener på denne måten blir litt skjermet fra de andre. Meget støyende og plagsomt. Anonymkode: 8ab07...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå