AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #1 Del Skrevet 3. juli 2020 Jeg skal studere i Oslo, og leter etter et treningssenter som både er rimelig, sentralt og hvor det er lov å slippe vekter i gulvet. Jeg kombinerer styrketrening med crossfit, og har sett at medlemskap på en crossfitbox er svært dyrt i Oslo. Lurer derfor på om noen har tips til treningsentre som har performanceavdeling eller som ellers er tilrettelagt for crossfit? Anonymkode: e7435...8fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #2 Del Skrevet 4. juli 2020 Kun crossfit bokser som tillater dette Anonymkode: be3e3...a54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 6. juli 2020 #3 Del Skrevet 6. juli 2020 Hva er grunnen til at du må slippe vektene i gulvet? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #4 Del Skrevet 7. juli 2020 17 timer siden, smilo skrev: Hva er grunnen til at du må slippe vektene i gulvet? Tenkte det samme. Det er jo ingen grunn til det. En mann slang 40kg manualer i gulvet, nesten ved siden av meg, da jeg hadde pt time en gang. Jeg ble irritert på stønningen og uforsiktigheten hans. Jeg sa til pt-en, at om han mista en av vektene på meg, skulle jeg smelle til ham. Pt-en lo, og sa at han skulle ikke stoppe meg. Så ba han dusten om å flytte seg. Plass var det nok av, og vi var der først. Anonymkode: f79f9...98a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #5 Del Skrevet 7. juli 2020 Treningssenteret mitt får stadige trusler om oppsigelse av leiekontrakten pga idioter som TS sørger for støy i hele bygget. Hvis du ikke kan slippe vektene kontrollert har du for tunge vekter. Anonymkode: 688a7...fd1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Razor1976 Skrevet 7. juli 2020 #6 Del Skrevet 7. juli 2020 Det er bare én måte å trene CrossFit på. Høylytt!! https://youtu.be/abX_CwnYNBc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #7 Del Skrevet 7. juli 2020 3 minutter siden, Razor1976 skrev: Det er bare én måte å trene CrossFit på. Høylytt!! https://youtu.be/abX_CwnYNBc 😂 Anonymkode: f79f9...98a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #8 Del Skrevet 7. juli 2020 Magnat, https://www.magnatcenter.no Meld deg inn i en styrkeløfter klubb. Anonymkode: cda2a...a5e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #9 Del Skrevet 7. juli 2020 På Magnat i oslo er det løfteplatformer. Anonymkode: 8fa29...4ea 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #10 Del Skrevet 7. juli 2020 17 hours ago, smilo said: Hva er grunnen til at du må slippe vektene i gulvet? Etter frivendinger, overstøt eller rykk er det ofte bedre mtp farlig belasning å slippe vektene på topp. Jeg klarer ikke sette ned en 80% vending, det må jeg slippe. Anonymkode: 8fa29...4ea 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #11 Del Skrevet 7. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Magnat, https://www.magnatcenter.no Meld deg inn i en styrkeløfter klubb. Anonymkode: cda2a...a5e Er Magnat medlem selv. Du blir ansett som idiot av andre om du slenger vekter rundt for moroens skyld.... Anonymkode: 70538...3f8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pierre Gynt Skrevet 7. juli 2020 #12 Del Skrevet 7. juli 2020 17 timer siden, smilo skrev: Hva er grunnen til at du må slippe vektene i gulvet? 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenkte det samme. Det er jo ingen grunn til det. En mann slang 40kg manualer i gulvet, nesten ved siden av meg, da jeg hadde pt time en gang. Jeg ble irritert på stønningen og uforsiktigheten hans. Jeg sa til pt-en, at om han mista en av vektene på meg, skulle jeg smelle til ham. Pt-en lo, og sa at han skulle ikke stoppe meg. Så ba han dusten om å flytte seg. Plass var det nok av, og vi var der først. Anonymkode: f79f9...98a Som AB 4ea skriver, så er det i mange tilfeller man har vekter over hodet, som man har brukt kraft for å få opp, men som man ikke trygt klarer å senke. Og så har du de som f.eks. konkurrerer i markløft (f.eks. i styrkeløft), der målet kun er å få opp vekta. Man ønsker da ikke å "sløse" med belastning på å senke stanga sakte. Det skal ikke mye til før en stang med f.eks. 100-150 kg lager et ganske høyt smell, selv med delvis kontrollert senking. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #13 Del Skrevet 7. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er Magnat medlem selv. Du blir ansett som idiot av andre om du slenger vekter rundt for moroens skyld.... Anonymkode: 70538...3f8 Jaha? Er jo helt vanlig der når man gjør vektløfting. Power clean osv. Er jo flere styrkeløftere og vektløftere som trener der, selv PT også. Men slenger ikke rundt for morroskyld. Slipper hardt ned etter tungt markløft eller ved vektløfting. Anonymkode: cda2a...a5e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #14 Del Skrevet 7. juli 2020 Magnat, skøyen. Her har du ei som liker å slippe vekter i gulvet på Magnat https://www.instagram.com/kamillako/?hl=nb Anonymkode: cda2a...a5e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 11. juli 2020 #15 Del Skrevet 11. juli 2020 Finn ut hvor de som trener OLY holder til, så finner du nok et sted å slippe vekter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #16 Del Skrevet 11. juli 2020 På 7.7.2020 den 14.32, AnonymBruker skrev: Magnat, https://www.magnatcenter.no Meld deg inn i en styrkeløfter klubb. Anonymkode: cda2a...a5e På vegne av alle Norges styrkeløftklubber: Du får IKKE lov å slippe vektene i bakken hos oss. Vi har jernskiver og stive stenger som ikke tåler det 🙃 Anonymkode: 5c8c9...6f8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #17 Del Skrevet 11. juli 2020 (Nå ser jeg uansett at trådstarter er vektløfter, men for alle dere andre) Anonymkode: 5c8c9...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #18 Del Skrevet 12. juli 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: På vegne av alle Norges styrkeløftklubber: Du får IKKE lov å slippe vektene i bakken hos oss. Vi har jernskiver og stive stenger som ikke tåler det 🙃 Anonymkode: 5c8c9...6f8 Er det ikke klubber som driver med olympisk vektløfting( mulig det heter noe annet ) Han får heller melde seg inn der?? Anonymkode: 36970...e08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #19 Del Skrevet 12. juli 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke klubber som driver med olympisk vektløfting( mulig det heter noe annet ) Han får heller melde seg inn der?? Anonymkode: 36970...e08 Jepp! Eller ta inn over seg at det å ha et lokale der medlemmer kan bråke og kaste vekter med mer kanskje også faktisk er dyrere enn det gjengse gymmet, og være villig til å betale det det koster 😁 Anonymkode: 5c8c9...6f8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #20 Del Skrevet 12. juli 2020 Når jeg ser folk slipper vektene i gulvet så tenker jeg bare 0 kontroll, og pinglete. Anonymkode: bb690...e6f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå