Arwen Skrevet 5. juli 2005 #1 Del Skrevet 5. juli 2005 Skal man begynne med folat den måneden man har tenkt å begynne å prøve eller skal man starte med folat før det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 5. juli 2005 #2 Del Skrevet 5. juli 2005 Ny anbefaling: Helst 3 mnd før man begynner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. juli 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 5. juli 2005 OK, trodde man skulle begynne når man startet å prøve, men da vet jeg det. Godt å være forbredt når den tid kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*CHOUCHOU* Skrevet 5. juli 2005 #4 Del Skrevet 5. juli 2005 Vet dere hva det koster i Norge? Og ma man kjöpe det pa apotek eller far man det i helsekost? Er det 4mg man skal ha? Takk for svar og unnskyld for a hoppe inn i traden din Arwen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 5. juli 2005 #5 Del Skrevet 5. juli 2005 Vet dere hva det koster i Norge? Og ma man kjöpe det pa apotek eller far man det i helsekost? Er det 4mg man skal ha? Takk for svar og unnskyld for a hoppe inn i traden din Arwen. Tror det bare er på apotek man får det. 0,4 mg er den anbefalte mengden (http://www.lommelegen.no/art/art1852.asp). Koster ca 80 kr for et glass som varer 3 mnd (mener jeg å huske). I den multivitaminpillen jeg tar nå får jeg i meg nok og trenger ikke ta noe utenom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*CHOUCHOU* Skrevet 5. juli 2005 #6 Del Skrevet 5. juli 2005 Tusen tusen takk! har nemlig betalt ca 50kr for bare en mnd her... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå