Gå til innhold

Hva har skjedd med trusestørrelsene på Lindex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har den samme og syns den er stor. 🤷‍♀️

Anonymkode: 5bcde...9e2

Er nok passform som er årsaken da.

Anonymkode: ada93...afb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, AnonymBruker said:

Men passformen kan jo være annerledes på ulike mennesker fordi om. Akkurat som med pupper. 

Anonymkode: ada93...afb

Ja, det er det ikke noe tvil om. Men du som nevnte stor vs smal.

Anonymkode: 5bcde...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, det er det ikke noe tvil om. Men du som nevnte stor vs smal.

Anonymkode: 5bcde...9e2

Om du har lest det jeg skriver underveis her så skjønner du vel at det er noe jeg har kommet fram til etter å ha lest hva andre erfarer. 

Anonymkode: ada93...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Kan det ha noe med hvor stram folk liker å ha en truse også ? Jeg liker mine ganske stamme. ( ooog har kjøpt i barneavdelingen på Lindex : seamless hipster til 170 høy. ha ha)

Anonymkode: e2452...bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, samme her. Jeg har jo ikke gått opp i buksestørrelse, så synes det var litt frekt av dem over her å skrive at jeg har lagt på meg, selv om jeg skrev at jeg har gått litt opp i vekt. Jeg kjenner jo min egen kropp liksom, hallo 😅

Det er denne trusa jeg mener (men også flere modeller, de i samme stoff med blondekant og de i bomull med blondekant):

https://www.lindex.com/no/p/7380224-80-svart-classic-regular-truse

Anonymkode: ada93...afb

Nettopp! Derfor jeg måtte si fra at jeg ikke har flat rumpe 🙈 Har på meg denne i sort nå, strl s og den er for stor 🤯

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men passformen kan jo være annerledes på ulike mennesker fordi om. Akkurat som med pupper. 

Anonymkode: ada93...afb

Ja, jeg tror du er inne på noe her. Jeg er ganske trent og er smalt bygget (i hoftene). 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har den samme og syns den er stor. 🤷‍♀️

Anonymkode: 5bcde...9e2

Jeg og 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hmmm. Kan det ha noe med hvor stram folk liker å ha en truse også ? Jeg liker mine ganske stamme. ( ooog har kjøpt i barneavdelingen på Lindex : seamless hipster til 170 høy. ha ha)

Anonymkode: e2452...bb4

Ja, det kan også godt hende. Du sier noe der. Jeg liker de litt løse og komfortable, noe jeg har likt mer og mer ettersom jeg har en del problemer med fordøyelsen. Og nå når rumpa ble bittelitt større så liker jeg de løsere for å slippe at de glir innimellom de store rumpeballene mine 😅😅 

Anonymkode: ada93...afb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hmmm. Kan det ha noe med hvor stram folk liker å ha en truse også ? Jeg liker mine ganske stamme. ( ooog har kjøpt i barneavdelingen på Lindex : seamless hipster til 170 høy. ha ha)

Anonymkode: e2452...bb4

Jeg liker ikke at de er så stramme. Men de kan ikke ha for mye stoff til overs liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, miss summers skrev:

Nettopp! Derfor jeg måtte si fra at jeg ikke har flat rumpe 🙈 Har på meg denne i sort nå, strl s og den er for stor 🤯

Ja, jeg tror du er inne på noe her. Jeg er ganske trent og er smalt bygget (i hoftene). 

Jeg og 😬

Ja det skjønner jeg! Mente ikke noe frekt med det, men var kanskje ment som et tilsvar til den som insuinerte at jeg hadde blitt tjukk. 😂

Ja, er ganske tilfredsstilt med den konklusjonen! Er ikke noe gøy å plutselig bruke en trusestørrelse som en nesten ikke har hørt om før en gang, man føler seg jo litt som en hval. Selv om man ikke er det. 

Anonymkode: ada93...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, miss summers skrev:

Liker forresten den trusa veldig godt! 

Jeg også, elsker Lindex sine truser! Og BH-er! Så ble litt lei meg når størrelsen plutselig var så annerledes enn før 😅😂

Anonymkode: ada93...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja det skjønner jeg! Mente ikke noe frekt med det, men var kanskje ment som et tilsvar til den som insuinerte at jeg hadde blitt tjukk. 😂

Ja, er ganske tilfredsstilt med den konklusjonen! Er ikke noe gøy å plutselig bruke en trusestørrelse som en nesten ikke har hørt om før en gang, man føler seg jo litt som en hval. Selv om man ikke er det. 

Anonymkode: ada93...afb

Viktigste er at den fortsatt finnes! Syns det er for mye syntet ellers ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, miss summers skrev:

Viktigste er at den fortsatt finnes! Syns det er for mye syntet ellers ☺️

Det har du rett i 😊

Anonymkode: ada93...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg også, elsker Lindex sine truser! Og BH-er! Så ble litt lei meg når størrelsen plutselig var så annerledes enn før 😅😂

Anonymkode: ada93...afb

Lagt min elsk på de bøylefrie bh-ene deres nå 👌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, miss summers skrev:

Lagt min elsk på de bøylefrie bh-ene deres nå 👌🏻

Samme her! Morsomt at du sier det, jeg har hatt en liggende i en evighet som jeg helt har glemt. Tok den frem igjen for et par dager siden og oh, la la! Så behagelig 😍

Anonymkode: ada93...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off-topic siden størrelsene er like, men er det denne dere mener? Den ser jo ikke seamless ut.

seamless

473354DE-9FD2-431B-B38F-D330AA2C882B.thumb.png.fc20437f139a9b10fb70bfafcf576bbc.png

 

Er denne som er totalt seamless

81208A73-F212-4ACC-B206-7D13E73285AA.thumb.png.d83c6a0637023f38f9698a3f7d822fb1.png

 

 

 

Anonymkode: 3c56e...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Samme her! Morsomt at du sier det, jeg har hatt en liggende i en evighet som jeg helt har glemt. Tok den frem igjen for et par dager siden og oh, la la! Så behagelig 😍

Anonymkode: ada93...afb

Bruker aldri med bøyle lenger! Veldig behagelig å ha på! Så glad de har fått litt utvalg på det også nå 👌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Litt off-topic siden størrelsene er like, men er det denne dere mener? Den ser jo ikke seamless ut.

seamless

473354DE-9FD2-431B-B38F-D330AA2C882B.thumb.png.fc20437f139a9b10fb70bfafcf576bbc.png

 

Er denne som er totalt seamless

81208A73-F212-4ACC-B206-7D13E73285AA.thumb.png.d83c6a0637023f38f9698a3f7d822fb1.png

 

 

 

Anonymkode: 3c56e...00c

Nei er ikke den øverste. Jeg har linket til den jeg mener tidligere i tråden 😊 

Anonymkode: ada93...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, miss summers skrev:

Bruker aldri med bøyle lenger! Veldig behagelig å ha på! Så glad de har fått litt utvalg på det også nå 👌🏻

Ja, jeg synes Lindex er sååå mye for pengene i forhold til det å gå på Change og bruke 500 kr på ei truse. 

Anonymkode: ada93...afb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg synes Lindex er sååå mye for pengene i forhold til det å gå på Change og bruke 500 kr på ei truse. 

Anonymkode: ada93...afb

Enig! Change har knapt bøylefrie bh-er også. Handler undertøy kun hos Lindex. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Om du har lest det jeg skriver underveis her så skjønner du vel at det er noe jeg har kommet fram til etter å ha lest hva andre erfarer. 

Anonymkode: ada93...afb

Nja. Syns du kom med kommentaren om størrelse før du kan påta deg det. Men skal la det ligge. Vi er nok enige om at det er passforn

Anonymkode: 5bcde...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...