Gå til innhold

Hva har skjedd med trusestørrelsene på Lindex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker godt sånne seamless-truser, og liker undertøyet på Lindex, så har en del sånne truser fra Lindex. Har fra før en del i str 40/42, og de passer perfekt. Men nå passer ikke denne størrelsen hos Lindex lenger, så jeg må ha 44/46??? Jeg har gått litt opp i vekt, men de gamle trusene i 40/42 passer jo så jeg skjønner ingenting. Så nå har jeg en del gamle truser i 40/42 og en del nye i 44/46, og alle passer helt likedan. Skjønner ingenting. 

Noen andre som erfarer det samme? 

Anonymkode: ada93...afb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja de er knøttesmå.

Anonymkode: 3c56e...00c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seamless-truser går jo alltid ut ved vask og bruk. Det er vel du som har lagt på deg. 

 

Jeg bruker samme størrelse som alltid både hos Lindex og Cubus 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: a4c3d...325

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seamless-truser går jo alltid ut ved vask og bruk. Det er vel du som har lagt på deg. 

 

Jeg bruker samme størrelse som alltid både hos Lindex og Cubus 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: a4c3d...325

Haha nei, trusene jeg har i str 40/42 er helt like i størrelsen som da jeg kjøpte de. Jeg skrev at jeg har gått litt opp i vekt, og det merker jeg ved at trusene er litt strammere enn før. Men de gamle i 40/42 er fortsatt helt like i størrelsen som de nye jeg har i 44/46. 

Jeg har uansett ikke gått så mye opp i vekt at jeg bruker str 44/46 i andre plagg 🙃

Anonymkode: ada93...afb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja de er knøttesmå.

Anonymkode: 3c56e...00c

Godt jeg ikke er alene om det inntrykket iallefall. 

Anonymkode: ada93...afb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, Jolene skrev:

Synes Lindex er store i størrelsene sine jeg da.

Enig med deg 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. Jeg må ned i XS på de samme. De er jo store! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de er små! Jeg måtte opp i L/40-42 i trusene for at de ikke skal gnage seg inn i sidene. Og jeg bruker S-M til vanlig(har aldri eid et klesplagg i large). Men jeg kjøpte meg ei truse der som raskt ble en favoritt. Så skulle jeg kjøpe tre stk av samme trusa til, i tre forskjellige farger(men samme trusa og samme størrelsen), og de sitter HELT forskjellig på, to av de er trange i large liksom🤷🏼‍♀️ Så jeg håper de utvider seg mye i vask. 

Anonymkode: 8f720...aa9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også de er små! 

Anonymkode: 7786d...fa7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja de er små! Jeg måtte opp i L/40-42 i trusene for at de ikke skal gnage seg inn i sidene. Og jeg bruker S-M til vanlig(har aldri eid et klesplagg i large). Men jeg kjøpte meg ei truse der som raskt ble en favoritt. Så skulle jeg kjøpe tre stk av samme trusa til, i tre forskjellige farger(men samme trusa og samme størrelsen), og de sitter HELT forskjellig på, to av de er trange i large liksom🤷🏼‍♀️ Så jeg håper de utvider seg mye i vask. 

Anonymkode: 8f720...aa9

 

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes også de er små! 

Anonymkode: 7786d...fa7

 

Rart at det er 50/50 hvilke erfaringer folk har her. Vi er 4 stk som synes trusene er små, mens andre mener andre ting. 

Det jeg lurer på er om det kan ha å gjøre med passform?? Jeg f.eks har ei skikkelig god sprettrumpe uten at jeg er overvektig, og har en del hofter. Ser for meg at trusene kan passe annerledes på en som har samme høyde og vekt som meg, men har smalere hofter og flatere rumpe f.eks. 😅

Anonymkode: ada93...afb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg har ikke flat rumpe selv om jeg bruker liten størrelse 😁 Jeg er strl s i andre truser og underdeler generelt. 

 

TS: legg ut bilde av den du mener, i tilfelle vi alle snakket om ulik type. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, miss summers skrev:

Neida, jeg har ikke flat rumpe selv om jeg bruker liten størrelse 😁 Jeg er strl s i andre truser og underdeler generelt. 

 

TS: legg ut bilde av den du mener, i tilfelle vi alle snakket om ulik type. 

Om du bruker S i truser har du uansett ikke en rumpe som min 😊 jeg bruker S i overdeler og M i underdeler til vanlig. 

Skal finne link til trusene jeg snakker om. 

Anonymkode: ada93...afb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Om du bruker S i truser har du uansett ikke en rumpe som min 😊 jeg bruker S i overdeler og M i underdeler til vanlig. 

Skal finne link til trusene jeg snakker om. 

Anonymkode: ada93...afb

Rumpene våre er nok ikke like nei 😅 Jeg har reagert på det motsatte med de jeg bruker, for jeg syns de har blitt så store. Men baken min er den samme i jeansene mine, så noe rart er det ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

 

 

Rart at det er 50/50 hvilke erfaringer folk har her. Vi er 4 stk som synes trusene er små, mens andre mener andre ting. 

Det jeg lurer på er om det kan ha å gjøre med passform?? Jeg f.eks har ei skikkelig god sprettrumpe uten at jeg er overvektig, og har en del hofter. Ser for meg at trusene kan passe annerledes på en som har samme høyde og vekt som meg, men har smalere hofter og flatere rumpe f.eks. 😅

Anonymkode: ada93...afb

Jeg har stor rompe, kjøpte akkurat bukser i for første gang, men kjøpte truser i m på Lindex samme dagen. Og de passer bra.

Anonymkode: 5bcde...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, miss summers skrev:

Rumpene våre er nok ikke like nei 😅 Jeg har reagert på det motsatte med de jeg bruker, for jeg syns de har blitt så store. Men baken min er den samme i jeansene mine, så noe rart er det ☺️

Ja, samme her. Jeg har jo ikke gått opp i buksestørrelse, så synes det var litt frekt av dem over her å skrive at jeg har lagt på meg, selv om jeg skrev at jeg har gått litt opp i vekt. Jeg kjenner jo min egen kropp liksom, hallo 😅

Det er denne trusa jeg mener (men også flere modeller, de i samme stoff med blondekant og de i bomull med blondekant):

https://www.lindex.com/no/p/7380224-80-svart-classic-regular-truse

Anonymkode: ada93...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men har følelsen av at det er forskjeller på hvordan folk føler lindex trusene er. Jeg er glad jeg ikke har hørt på de som sier de er små.

Anonymkode: 5bcde...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har stor rompe, kjøpte akkurat bukser i for første gang, men kjøpte truser i m på Lindex samme dagen. Og de passer bra.

Anonymkode: 5bcde...9e2

Men passformen kan jo være annerledes på ulike mennesker fordi om. Akkurat som med pupper. 

Anonymkode: ada93...afb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Ja, samme her. Jeg har jo ikke gått opp i buksestørrelse, så synes det var litt frekt av dem over her å skrive at jeg har lagt på meg, selv om jeg skrev at jeg har gått litt opp i vekt. Jeg kjenner jo min egen kropp liksom, hallo 😅

Det er denne trusa jeg mener (men også flere modeller, de i samme stoff med blondekant og de i bomull med blondekant):

https://www.lindex.com/no/p/7380224-80-svart-classic-regular-truse

Anonymkode: ada93...afb

Jeg har den samme og syns den er stor. 🤷‍♀️

Anonymkode: 5bcde...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men har følelsen av at det er forskjeller på hvordan folk føler lindex trusene er. Jeg er glad jeg ikke har hørt på de som sier de er små.

Anonymkode: 5bcde...9e2

Og jeg er glad jeg ikke har hørt på de som sier de er store eller normale i str!

Anonymkode: ada93...afb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...