Gå til innhold

Han holder ikke mål- og han er forelsket 🙈


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjønner at dette ble for mye for deg! Skal sies at det kanskje ikke er sååå lett å finne en mann som vil ha sex 3-4 ganger om dagen, hvertfall ikke over en lengre periode! 
 

Men alle de kleine komplimentene osv tyder jo på en voldsom usikkerhet stakkars. Ville også sagt at det blir litt for mye av det gode, prøv å unngå å nevne størrelse og prestasjon 

Anonymkode: 21373...dcd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja 🙈,,for mye av det gode er helt sikkert. Jeg er veldig fri og løssluppen ifht å gi og ta...når jeg føler meg trygg på et menneske...selv om jeg kan telle på én hånd mine partnere i en  alder av begynnelsen av førtiårene...Men burde holdt igjen mer her,ser jeg...følte meg FOR trygg før vi ble intime...pga varigheten av relasjonen. Men dog,glad for at det ikke ble et samleie,når jeg nå erfarer hans " alter ego"...- og som sagt INGEN seksuell kontakt i de over 20 årene vi har kjent hverandre tidligere...et lite tilløp fra hans side for 25 år siden ,hvor jeg glatt avviste...da jeg var 18...- men vi har en historie sammen innen musikken...hvor jeg har vært hans muse som sanger og han komponist...

Anonymkode: acc7b...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og i tillegg ble jeg henvist til sofaen å sove på ett er " akten".... på morgenen forsto jeg grunnen,da jeg gikk inn på soverommet hans,, Han sov med c- pap,,  altså oksygentilførsel på maske,,,pga søvnapne,, ( en stoor mann )... Så det ble veldig stakkarslig følelse ,,,kan du si ..uff...og jeg har erfaring med mennesker med handikapp osv...Men den kom litt bus på 😅

Anonymkode: acc7b...72f

Å Herregud jente. En overvektig, halvveis impotent gamling med c-pap 😰. Jeg får nesten vondt av deg.  Du skal  ikke være noens sex-terapeut, du har egne behov. 

Sett foten ned før det går for langt, å du er nødt til å såre han skikkelig. Det blir bare verre til lenger du venter.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

At dere ikke får traumer etter sånn dårlig sex! Det ville jeg ha fått. 

Endret av MadameDeRosa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk damer ❤ Da skal jeg FORSØKE å bevare litt av verdigheten,,,,for noe jeg ikke så komme , - c-pap og alt 🎵 Da har jeg hvertfall fått svar på at det ikke er jeg som syntes dette gikk over alle støvleskaft 😉

Anonymkode: acc7b...72f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke lest alle meldingene.. men her tror jeg du ikke kommer utenom å såre han. Altså så skånsomt som mulig men du må bare være supertydelig. Si at sexen var et feilsteg for deg, at du ikke vil fortsette med det og ikke vil innlede noe forhold. Si at dere kan fortsatt være omgangsvenner men at så mange meldinger og telefoner er upassende. 

Anonymkode: 77a3f...1a8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med sexen kan ordne seg, der kan du bli positivt overrasket! Men at han er SÅ kvelende, DET hadde jeg ikke orket, og jeg liker at det er intenst, men begge må være forelska om det skal funke!! Ellers virker det mot sin hensikt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo,det var traumatisk,,,derav innlegget her på KG 😅,,  så for å gjøre det verre liksom ,,han var min lærer i tenårene..og 18 år eldre... samtidig som jeg har stor kjærlighet for ham pga vårt musikalske samarbeid gjennom mange år...Takk og pris for anonymitet 🙈

Anonymkode: acc7b...72f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pia Sofia : HELT ENIG ❤

Anonymkode: acc7b...72f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo,det var traumatisk,,,derav innlegget her på KG 😅,,  så for å gjøre det verre liksom ,,han var min lærer i tenårene..og 18 år eldre... samtidig som jeg har stor kjærlighet for ham pga vårt musikalske samarbeid gjennom mange år...Takk og pris for anonymitet 🙈

Anonymkode: acc7b...72f

Dette høres bare mer og mer ut som et manus til en dårlig Adam Sandler-komedie eller noe slikt. Er alt du sier virkelig helt sant? I så fall eksploderer snart hodet mitt.

Anonymkode: dfdc6...900

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er sant 🙈, ,,dessverre...kunne taklet alt om det ikke hadde vært for " klynkingen" og hans over the top av oppmerksomhet...Han gjør meg til en person i sin hverdag ,jeg ikke har bedt om...Noe som vitner om ubalanse...

Anonymkode: acc7b...72f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror han blir veldig takknemlig for å slippe sex med deg 3-4 ganger om dagen. No offense.

Anonymkode: b1081...9a9

Å si no offense gjør ikke at du kan si hva som helst først. Det der er bare kjipt sagt, og kun ment for å være slemt. Da holder det ikke å komme med en "no offense" etterpå, også skal det liksom være greit. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her,ifht " no offence " ...tok det ikke slemt opp,da det er en sannhet. 

Anonymkode: acc7b...72f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde dumpet han selv om sexen hadde vært bra jeg! Pga alt det andre!

Vær tydelig og avvisende neste gang han ringer. Si rett fram at det at dere prøvde på noen mer enn et vanlig vennskap ble helt feil for deg. Du håper dere fortsatt kan møtes som venner, men du trenger en total pause nå. At du tar kontakt igjen når du føler deg klar. Dette er ikke sårende. Jeg syns ikke du skal være såå redd for å miste ham som venn. Du tok jo en sjanse da du begynte å date ham vil jeg si. 

Anonymkode: 5c418...a0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Dette hørtes urovekkende kjent ut. Jeg håper ikke navnet hans begynner på R, for i så fall: Evakuér 😅

Anonymkode: c5a62...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, en forbokstav lenger ut i rekka 😂

Anonymkode: acc7b...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror han blir veldig takknemlig for å slippe sex med deg 3-4 ganger om dagen. No offense.

Anonymkode: b1081...9a9

TS er sikkert ei dame på trygd som ikke trener, har venner og normalt program for dagen med jobb og barn. 3-4 ganger til dagen. Morsom du TS.

Anonymkode: f4b46...4ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom du 😆 Ja,jeg har barn . Men er i full jobb , ikke ensom,,og kulturelt på profesjonelt nivå . Men det vet du sikkert ikke hva er engang ? Lenge siden du gikk på en konsert som ikke var " Allsang på grensen " ???

Anonymkode: acc7b...72f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Morsom du 😆 Ja,jeg har barn . Men er i full jobb , ikke ensom,,og kulturelt på profesjonelt nivå . Men det vet du sikkert ikke hva er engang ? Lenge siden du gikk på en konsert som ikke var " Allsang på grensen " ???

Anonymkode: acc7b...72f

Ah, kulturelite. Full jobb og profesjonell musiker, har barn og mener at alle som svarer på dine uttalte krav er mennesker dom ikke er deg likeverdig. SNOBB. 

Anonymkode: f4b46...4ff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...