Gå til innhold

Kan dette være starten på fødsel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 37+5. I går hadde jeg en rolig dag hjemme og opplevde flere ganger å få noe jeg tolker som rier. De var ikke regelmessige, men smertefulle og bygde seg opp i styrke før de avtok i tillegg til at magen ble hard. Jeg tok ikke tiden på dem, men følte hver rie varte kanskje et par minutter. 

Den siste uka har jeg fått mye utflod og magen har også sunket. 

Kan dette være bare modningstegn og fremdeles være flere uker igjen til fødsel, eller kan dette indikere at noe skjer de nærmeste dagene? 

Veldig spent, og skal til modningsakupunktur i dag! Så kanskje det setter i gang litt mer.

Anonymkode: 0b0ce...c01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være begge deler, så umulig å si rett og slett. 

Anonymkode: 5c4f1...6ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det slik i flere uker og er i dag 41+4, så for min del har dette ingen betydning dessverre. Har vært så sikker på at fødsel var like rundt hjørnet mange ganger, men har blitt lurt av kroppen alle gangene. Håper for din del at du slipper å gå like lenge som meg ❤️🤰 Lykke til!☺️

Anonymkode: df234...91e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når fødselen er i gang, er du ikke i tvil :) Du får nok svar på kontrollen. Høres ut som kynnere, kanskje. Kan være litt regelmessige tak, og være Ganske smertefullt. Slapp av, ta deg en dusj når de kommer. De gjør kroppen klar for fødsel, og forbereder den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det slik i flere uker før fødsel. Ble overtid på her. 

Anonymkode: 70cd1...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...