Gå til innhold

Sykeste stedet dere har hatt sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Just now, AnonymBruker said:

På gjesterommet hjemme hos han mens samboeren hans var våken i etasjen over og ammet, på kino, på utested, i offentlig basseng

Anonymkode: 3a4af...255

Skriv det i novelleform please.

Anonymkode: af6ce...d44

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, Alterego666 skrev:

Min type kvinne (eller mann?).😃

Kvinne i 40årene, single. Men vært gift i nesten 20år. Så nå er jeg fri, da skal jeg få liv til å gjøre det jeg føler for. Jeg drar dit maks en gang pr uke på dagtid 🙂 Dagtid er nok beste tiden....

Mine venninner ville fått sjokk om de oppdaget mine eventyr der inne, for jeg er totalt motsatt av den typen utad. Men er nysjerrig som person, når man har vært i et forhold i så mange år som jeg har så er det på tide å utforske livet. Om jeg føler for å hjelpe en mann med en handjob i det skjulte på denne måten så er noe jeg skal bestemme selv...

Enten han er 25 eller 55.

Anonymkode: ea947...b55

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg føler for å hjelpe en mann med en handjob i det skjulte på denne måten så er noe jeg skal bestemme selv...

 

Spennende! Hvordan velger du ut menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I campingvogna da svigermor lå å snorket i senga forut, vi måtte bruke minst mulig bevegelse... det var da jeg gav min ex sin første nippleorgasme... hun bet hull i putevaret😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tranma

Blowjob bakerst i nesten tom skolebuss

Blitt fingret i badebasseng i Syden med en god del folk rundt. 

Swingersklubb i Oslo - ikke så spesielt kanskje, men uansett.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

På et utested blant alle folkene. Han satt inntil en høy benk og jeg sto foran med skjørtet trukket opp. 

I skogen, på en do på et utested, på kontoret til dekkmann, i dusjen på en camping med folk utenfor, bak i bussen.

Anonymkode: ce38b...360

Uæææ, hvilken dekkmann? Jobber der jo 🤣

Anonymkode: 8d0ab...144

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som menig i Forsvaret må man være litt oppfinnsom, så der har det blitt noen runder på blant annet vaskerommet, våpenpusserommet og i smørebua i skiløypene 😁

Anonymkode: cb2a4...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som menig i Forsvaret må man være litt oppfinnsom, så der har det blitt noen runder på blant annet vaskerommet, våpenpusserommet og i smørebua i skiløypene 😁

I KONGENS NAVN! jaja, det er jo øvelse det også😅... Det har forøvrig vært artig å hørt på refsen i oppstillingen hvis dere har blitt ferska da...

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som menig i Forsvaret må man være litt oppfinnsom, så der har det blitt noen runder på blant annet vaskerommet, våpenpusserommet og i smørebua i skiløypene 😁

Anonymkode: cb2a4...b7d

«Smørebua» 🤙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.7.2020 den 9.19, AnonymBruker skrev:

Ny tittel: "Hva er det sykeste stedet du kan tenke deg å ha sex (i hvertfall i fantasien for du vet jo ikke helt om du ville ha tent på det i situasjonen) og som er akkurat så lite sykt at ingen mistenker deg for å bare finne på?"

Anonymkode: af6ce...d44

Bli tatt bakfra mens jeg lener over rekkverket på slottsbalkongen på formiddagen på 17. mai. 
Og gjerne en high five med de kongelige mens det skjer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I heiser på hoteller og togstasjoner.

På offentlige toaletter, spesielt på OSL utenfor sikkerhetskontrollen. 

På bussen og på toget. 

Diverse steder utendørs. 

Anonymkode: 8c0f7...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Alterego666 skrev:

Spennende! Hvordan velger du ut menn?

Helt tilfeldig...siste var i 20åra et sted 🙂 Han var tydelig klar før det skjedde, så det gikk av seg selv. Han holdt ikke mange min 😀

Anonymkode: ea947...b55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt tilfeldig...siste var i 20åra et sted 🙂 Han var tydelig klar før det skjedde, så det gikk av seg selv. Han holdt ikke mange min 😀

Anonymkode: ea947...b55

Du er ikke redd for at noen gjør anskrik og varsler personalet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Alterego666 skrev:

Du er ikke redd for at noen gjør anskrik og varsler personalet?

Nei, alltid skjedd på tomannshånd. Lite folk, å invitere gjør man ved å sende blikk. Da får man respons tilbake i en eller annen form 🙂 Sistnevnte var ikke vanskelig å lese.

Anonymkode: ea947...b55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vrikket foten på fotballtrening, ble sugd på tribunen av en lagkammerat som også hadde skadet foten mens resten av laget trente videre. Satt slik at de bare så hodet mitt. Han skulle bli en fast sugekompis som siden har sugd meg etter mang en fotballtrening, på bussen, på toget, på bussholdeplassen, på kino, i parken, skogen, i bilen da vi ble eldre. Når en tenåringsgutt skjønner hvor godt en blowjob er blir det plutselig lite relevant at det er en gutt som utfører den. Særlig ikke når han var enda kåtere enn meg. 

Anonymkode: 947c2...690

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En gang fingret jeg en jente i en busk på videregående. Jeg var så full at jeg ikke trodde på vennene mine som sa det til meg dagen etter

Endret av nå_er_nok
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Bamseklemmer skrev:

I KONGENS NAVN! jaja, det er jo øvelse det også😅... Det har forøvrig vært artig å hørt på refsen i oppstillingen hvis dere har blitt ferska da...

Slapp heldigvis å oppleve det 😂🙈 

Anonymkode: cb2a4...b7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, alltid skjedd på tomannshånd. Lite folk, å invitere gjør man ved å sende blikk. Da får man respons tilbake i en eller annen form 🙂 Sistnevnte var ikke vanskelig å lese.

Anonymkode: ea947...b55

Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...