Gå til innhold

Sykeste stedet dere har hatt sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I parken i Bergen, herretoalettet på Arlanda flyplass, i en åpen båt, i strandkanten på Kypros (borte fra folk) og i buskene til naboen ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alterego666
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så sykt sted - men kjæresten og jeg hadde sex på hybelen min. Vi trodde vi var stille, men det viste seg at den bibelgruppa som hadde møte hos hun i nabohybelen fikk med seg alt. 

Anonymkode: 38821...5b2

Episk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en strand i et arabisk land.. dumskap tenker jeg nå, kunne fått alvorlige konsekvenser hvis vi ble fersket. Vi var riktignok helt alene akkurat da (så krenket ingen), men vi hadde ikke kontroll på om noen plutselig hadde kommet kjørende rundt  sanddynene. 

Anonymkode: a28b3...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Alterego666 skrev:

Der kom du jo med fasiten. Det er et par andre steder også.

Badstua på hjørnet forbi utendørsbasseng for eksempel...

Anonymkode: 7ad28...ed2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I baksetet mens vennepar satt i forsetet, på bilferie midt i 20-årene. Senere på dagen bytta vi, men mannen i det andre paret fikk den ikke opp 😂

Anonymkode: af6ce...d44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På en brygge nær sentrum av en liten by. Båtene som kjørte forbi så nok konturene av som skjedde. Hadde båtene bak, og folk i byen foran oss. Bare flaks at vi fikk holde på i fred. 
 

har evt også hatt meg på jobben, utested, i nærheten av en rundkjøring... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Badstua på hjørnet forbi utendørsbasseng for eksempel...

Anonymkode: 7ad28...ed2

Nettopp! Og i den tyrkiske saunaen innerst i lokalet på grunnplanet. Der er saunaen innenfor dusjområdet, og døra slamrer, slik at man hører om noen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrivebordet til(daværende) typen min sin sjef

Anonymkode: 12fe9...998

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Alterego666 skrev:

Nettopp! Og i den tyrkiske saunaen innerst i lokalet på grunnplanet. Der er saunaen innenfor dusjområdet, og døra slamrer, slik at man hører om noen kommer.

Der også ja, og den fossefall-grotta.😊 Enklest å få være litt privat på The Well når det er lite folk der, gjerne på en ukedag ettermiddag😊

Anonymkode: 7ad28...ed2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Der også ja, og den fossefall-grotta.😊 Enklest å få være litt privat på The Well når det er lite folk der, gjerne på en ukedag ettermiddag😊

Anonymkode: 7ad28...ed2

I fossefall-grotta ble vi fersket, men han så ikke ut til å bry seg.... I tyrker-saunaen også, når jeg tenker meg om.😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Hunmedham skrev:

Folk som ikke har vært på The Well aner ikke hvor vanskelig det er å ha sex der, dersom man virkelig ønsker å bryte reglene. I fellesarealene, i bassengene og sånn er det umulig. Det er folk overalt og det er veldig synlig alt som skjer. I badestampen på taket er det mulig, hvis ingen andre er i nærheten, men det er det som regel, eller det kan komme folk når som helst. Med mindre "sex" betyr en lynkjapp penetrering, eller fingring under vannet, blir det ikke så mye greie på det.

I badstuene er det enten fullt av folk, glassvegger eller inspiserende vakter hele tiden. Den eneste muligheten jeg kan se, er de to badstuene der det er mye damp og ganske mørkt. I den ene av dem kan man ikke se tvers over rommet, så setter man seg innerst er det mulig å finne på noe. Men du kan ikke lage lyd dersom det er andre i rommet. En stille ridetur eller en blowjob er gjennomførbart, men du må være nokså alene.

 

6 timer siden, Alterego666 skrev:

Der kom du jo med fasiten. Det er et par andre steder også.

Ikke sant 😄 Det fungerer det. Jeg har gitt både handjob og blowjob der, utrolig spennende å gjøre slike ting anonymt.

Anonymkode: ea947...b55

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På panseret på en bil på Grunerløkka. 

På spisebordet i kantina på jobb. 

I et busskur langs E6 i Oslo. 

På flere strender. 

Anonymkode: 34c6f...fbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekeplass i sentrum, en natt. 

Anonymkode: ebcaf...6fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Ikke sant 😄 Det fungerer det. Jeg har gitt både handjob og blowjob der, utrolig spennende å gjøre slike ting anonymt.

Anonymkode: ea947...b55

Min type kvinne (eller mann?).😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I en gate i Mumbai...regner med at vi har hatt tilskuere 😅

Anonymkode: 3e38b...e22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt å plukke fra, men på doen (sånn bås i et stort rom med mange avlukker) på ungdomsskolen i storefri var kanskje litt utover det vanlige.

Har også hatt sex med flere menn på en sexklubb i utlandet, med rundt 15-20 tilskuere. Med tanke på stedet vi var så var det kanskje ikke så spesielt, men opplevelsen var syk...

Anonymkode: 553fa...d07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er virkelig ikke en ekshibisjonist, men jeg og en koselig dame hadde litt av et publikum på forbidden valentine for en god del år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På gjesterommet hjemme hos han mens samboeren hans var våken i etasjen over og ammet, på kino, på utested, i offentlig basseng

Anonymkode: 3a4af...255

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...