Gå til innhold

Du som er 10-15 kg for mye er du fornøyd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, 000VF000 skrev:

Fy så flink du har vært!! :5: 

 

 

Skrev 80, men skulle vært 85 kg. Anyway, takk! :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veier for mye og er ikke fornøyd. Burde gått ned 20 kg men er for svak når det gjelder sjokolade .... 😊

Anonymkode: 33bee...dd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier nok 10-15 «for mye», men selv er jeg fornøyd. Jeg er mer tilfreds med kroppen min med noen kilo ekstra. 

I oppveksten var jeg undervektig og fikk mange kommentarer på det. Nå som jeg er noen kilo ekstra er jeg faktisk mer tilfreds med kroppen min. Jeg er ikke direkte feit, men har nok det noen vil kalle et par kilo for mye, og det gjør meg absolutt ingen ting. Livet er for kort til å henge seg opp i et par kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere som svarer. 15 kilo overvekt - ut ifra hva da? For hvis jeg ligger på øvre grense av normalvekt, 25 i bmi, og går opp 15 kilo så tipper jeg bmi-grensa for helseskadelig overvekt /fedme. Er ikke veldig lav heller, 168. Helseskadelig fedme er liksom ikke trivselsvekt eller lubbent.

Anonymkode: 070a5...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier 61 kilo og burde nok veid 51..er 160 cm. Jeg er bulkete, fet og ekkel. Men skriver nå opp all mat og prøver være streng mot megselv🙄

Anonymkode: c87b7...d6a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg selv veier 15-20 kilo for mye. Og det legger seg mest rundt magen. Er ikke akkurat pent og jeg var alltid naturlig slank tidligere. Kunne spise alt av sjokolade og la ikke på meg. Men plutselig skjedde noe med kroppen og jeg la på meg likevel 😂 Vet jeg kan kutte sjokoladen og gå ned noen kilo men er ikke helt der enda... Ikke bra for helsa og går på blodtrykkstabletter og kolesterolsenkende midler ...

Anonymkode: 33bee...dd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg veier 61 kilo og burde nok veid 51..er 160 cm. Jeg er bulkete, fet og ekkel. Men skriver nå opp all mat og prøver være streng mot megselv🙄

Anonymkode: c87b7...d6a

Du er jo normalvektig og burde isteden jobbe med deg selv.

Anonymkode: d50b5...fbc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo normalvektig og burde isteden jobbe med deg selv.

Anonymkode: d50b5...fbc

Hun har samme bmi som meg i øver grense og jeg ønsker og ned 5-7 kg. Så skjønner henne. Er lubben jeg ihvertfall. 

Anonymkode: 06631...a53

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo normalvektig og burde isteden jobbe med deg selv.

Anonymkode: d50b5...fbc

Typisk oppgulp. Jeg er 3 kilo unna overvekt. Nei, jeg burde slanke meg. Intet annet. 

Anonymkode: c87b7...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne ned de siste 10 kiloene, men har det greit her jeg er også. Kun på grensen til overvektig (str S i alt), tynn midje, har en sunn livsstil og god helse så er vel mest ønsket om å tilbake til den ideelle vekten jeg var før. 

Anonymkode: 08a03...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er overvektig. Ikke fornøgd, skal prøve å gå ned. Men trodde jeg ville vert mer misfornøyd egentlig. Ikke sååå krise som jeg trodde. Får fortsatt opomerksomhet fra mannfolka også😅

Anonymkode: 46998...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.7.2020 den 8.42, Forundret.. skrev:

Hvordan hjelper legen deg med å gå ned? 

Jeg har god fastlege som har hjulpet meg en plan og videre rådet meg til vektklubb.no. Nå har jeg gått ned til 72,5. Jeg spiste for mye og trodde jeg var innenfor kaloriene, men nei jeg var på stedet hvil fordi jeg spiste akkurat nok til å opprettholde vekta. Spiser nå 1400 og har gått ned litt over halv kilo pr. uke siden jeg starta.

Anonymkode: cef87...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 170 og veier 64 kg. Veide 54 for noen år siden, men la på meg 10 kg da jeg ble kronisk syk og måtte begynne på medisiner. Jeg er langt fra feit, men siden jeg har vært veldig tynn hele livet (selv om jeg alltid har spist hva jeg vil og aldri vært fanatisk på kosthold og trening) føler jeg meg lubben nå selv om jeg vet at jeg ikke er det. Jeg vil ikke gå ned til 54 igjen, da var jeg altfor tynn, men 58-59 kg hadde vært fint. Men er ikke så lett å gå ned når man er alvorlig kronisk syk og ikke har krefter til så mye trening.

Anonymkode: c3ea0...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...