Gå til innhold

Noen flere som har opplevd å bli utestengt fra KG?


Silva Pluvialis

Anbefalte innlegg

41 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Nettopp. Og så er det vondt å føle at man har gjort noe galt når det ikke var intensjonen. 
 

Det jeg reagerer på er at enkelte slipper unna med det ene bevisste brukerangrepet etter det andre, mens andre blir utestengt for små filleting.

Anonymkode: 3fc7a...807

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser enkelte skrive at det var bedre før, men mitt inntrykk er motsatt. Jeg har vært her i rundt 10 år og synes moderatorene i dag virker mer profesjonelle enn da jeg kom til forumet. 

Moderatorene i dag gjør sikkert feil de også, vi er jo alle bare mennesker og de har en ubetalt jobb. Men husker tidligere så virket det som om enkelte moderatorer misbrukte makten sin og at ledelsen så gjennom fingrene på det.  Moderatorene kunne moderere i trådene hvor de selv diskuterte og det var flere som følte at moderator sjekket AB-innlegg kun fordi de var nysgjerrige på hvem som hadde skrevet dem. 

Anonymkode: 17d1d...a15

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det jeg reagerer på er at enkelte slipper unna med det ene bevisste brukerangrepet etter det andre, mens andre blir utestengt for små filleting.

Anonymkode: 3fc7a...807

Akkurat. Jeg har selv opplevd at folk har skrevet skrekkelig slemme ting til meg eller forfulgt meg i tråder i månedsvis - og ingen av disse har blitt utestengt. Selv om jeg har trykket ‘rapportert’ jeg vet ikke hvor mange ganger..


 

  • Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser enkelte skrive at det var bedre før, men mitt inntrykk er motsatt. Jeg har vært her i rundt 10 år og synes moderatorene i dag virker mer profesjonelle enn da jeg kom til forumet. 

Moderatorene i dag gjør sikkert feil de også, vi er jo alle bare mennesker og de har en ubetalt jobb. Men husker tidligere så virket det som om enkelte moderatorer misbrukte makten sin og at ledelsen så gjennom fingrene på det.  Moderatorene kunne moderere i trådene hvor de selv diskuterte og det var flere som følte at moderator sjekket AB-innlegg kun fordi de var nysgjerrige på hvem som hadde skrevet dem. 

Anonymkode: 17d1d...a15

Jeg er også åpen for at utestengelsen jeg fikk kan ha vært berettiget, men tenkte å høre om noen hadde innspill eller hadde opplevd noe lignende. 💗

 

  • Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg reagerer på er at enkelte slipper unna med det ene bevisste brukerangrepet etter det andre, mens andre blir utestengt for små filleting.

Anonymkode: 3fc7a...807

Kunne fortalt deg hvorfor, men ønsker ikke en ny utestengning så snart etter løslatelse.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, rart samtlige av dere stiller dere helt uforstående til utestengelsene. Må si det fremstår som om det kanskje ikke står særlig bra til med selvinnsikten. Selv er jeg ikke blitt utestengt (foreløpig) - men fikk et velfortjent advarselspoeng for en stund tilbake. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Nappetass1 skrev:

Heh, rart samtlige av dere stiller dere helt uforstående til utestengelsene. Må si det fremstår som om det kanskje ikke står særlig bra til med selvinnsikten. Selv er jeg ikke blitt utestengt (foreløpig) - men fikk et velfortjent advarselspoeng for en stund tilbake. 

Refererer du til meg nå? Mener du at jeg ikke har selvinnsikt? Du har helt lov til å mene det, men jeg lurer på hva som får deg til å tenke det? Har du reagert på og sett at jeg har begått regelbrudd? 😊

 

  • Liker 11
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Kunne fortalt deg hvorfor, men ønsker ikke en ny utestengning så snart etter løslatelse.

Har du nylig vært utestengt?

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Har du nylig vært utestengt?

 

Ja.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble utestengt en måned. Jeg er aktiv i Rampelys-forumet og har flere ganger rapportert samme type innlegg som jeg ble utestengt for, uten reaksjon. Mitt inntrykk er at moderatorene der har en bias for de som kritiserer bloggere, og tåler mer av dem enn av de som kritiserer dem.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Ja.

Har du spurt om hvorfor?

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Har du spurt om hvorfor?

 

Ja.   Svar :   oppramsing av regler som jeg kanskje var på kanten av, men ikke brøt.  Sist ble det kastet på en grunn jeg vet er usann. Det siste plaget meg mest.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Ja.   Svar :   oppramsing av regler som jeg kanskje var på kanten av, men ikke brøt.  Sist ble det kastet på en grunn jeg vet er usann. Det siste plaget meg mest.

Forståelig.

Hvor lenge var du utestengt?

 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Ny medlem skrev:

Joda, men man vil jo ha en sikkelig forklaring på hvorfor. Jeg tror ingen dør av å ikke henge her.

 

1 time siden, Jerry Lee skrev:

Selvsagt.   Men det ER irriterende når man ikke vet hvorfor eller om grunnlaget ikke er riktig.

Det har jeg gitt opp og prøve  å få. Jeg har gitt opp å spørre også. Den der "det er i mot reglene" uten å argumentere for hvorfor det er i mot reglene når jeg gjør det, men ikke når folk som gjemmer seg bak AB-funksjonen kommer seg unna med det samme, ble for urealistisk for meg. 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, O.G. skrev:

Livet går videre selv om man er stengt ute av KÅGE.

Oh yes. Var utestengt en mnd selv også, men aner ikke hvorfor. Fikk ingen grunn. Noe som er helt idiotisk.

Anonymkode: bef80...f72

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Oh yes. Var utestengt en mnd selv også, men aner ikke hvorfor. Fikk ingen grunn. Noe som er helt idiotisk.

Anonymkode: bef80...f72

Jeg var stengt ut fra midten av mars til midten av juni, omtrent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, O.G. skrev:

 

Det har jeg gitt opp og prøve  å få. Jeg har gitt opp å spørre også. Den der "det er i mot reglene" uten å argumentere hvorfor det er i mot reglene når jeg gjør det, men ikke når folk som gjemmer seg bak AB-funksjonen kommer seg unna med det samme. 

Nettopp.  Mye ubegripelig her...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Forståelig.

Hvor lenge var du utestengt?

 

Siste var 2 mnd...april-juni.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Nettopp.  Mye ubegripelig her...

Kommer an på moderatorne også, noen er mer lunefulle og umodne enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Siste var 2 mnd...april-juni.

Skjønner ingenting ut av du blir utestengt, for du er jo så snill. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...