Gå til innhold

Det burde finnes en "kosetinder"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...der du bare kunne finne deg en å kose med. Litt uforpliktende kos er det jeg trenger. Spiller ingen rolle om det er gutt eller jente. Er bare utsultet på nærhet! 

M24

Anonymkode: 6eff1...eb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

...der du bare kunne finne deg en å kose med. Litt uforpliktende kos er det jeg trenger. Spiller ingen rolle om det er gutt eller jente. Er bare utsultet på nærhet! 

M24

Anonymkode: 6eff1...eb8

Er jo det tinder er.. Knulleapp

Anonymkode: d4099...645

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt Tinder, men jeg går utifra at du kan søke etter det du vil😊

Anonymkode: 31f39...071

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært inne på tanken selv. Jeg ønsker å finne noen som jeg kan ha i armkroken og se en god film med. Trenger ikke lede til sex eller noe, kun kosen. Mange av de jentene jeg matcher med sier at de ønsker å ha det sånn, så har jo blitt noen kosekvelder 😄 

Anonymkode: 317be...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer folk å kose med vilt fremmede? Skjønner ikke. Sex er en ting, da det fører til orgasme og trenger ikke være noe mer en nettopp det, men ligge å stryke på noen og holde rundt noen man ikke kjenner, eller har følelser for blir vell litt merkelig?

Anonymkode: cb760...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv på Tinder, skriv på profilen din at du ønsker en armkrok og ikke sex. Åpne for både gutter og jenter. Verd et forsøk? Har hørt mange som ønsker det samme når de ikke er i et forhold. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...