Gå til innhold

Har du prøvd en diett på 1500-1600 kcal?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Funket det for deg? :) hvilke resultater fikk du? Hvor lang tid brukte du? 
 

jeg er 166 cm kvinne, vekt nå 88kg mål 62kg

Anonymkode: 2bfd3...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke de fleste det? Er selv 180 med 84 kg og ligger på sirka 1700 når jeg slanker meg. 

Anonymkode: c1ed6...8b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, addict said:

Brukte ca 1 år og har gått ned ca 30 kilo 😊

Oj så bra 👏🏻 Hva er høyden din og sart vekt? Var de siste 10kg mye tregere ?

Anonymkode: 2bfd3...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker said:

Er ikke de fleste det? Er selv 180 med 84 kg og ligger på sirka 1700 når jeg slanker meg. 

Anonymkode: c1ed6...8b2

Nå er du jo mye høyere enn meg, da vil jo du ha mye større effekt av 1700. 
synst det varierer veldig med dittter. Men føler 150-1600 er noe jeg klarer å holde over tid :) 

Anonymkode: 2bfd3...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke kalle 1500-1600 kcal for diett, da dette er ca dobbelt så mye kalorier som jeg spiste i alle tenårene!

Anonymkode: b87d2...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil ikke kalle 1500-1600 kcal for diett, da dette er ca dobbelt så mye kalorier som jeg spiste i alle tenårene!

Anonymkode: b87d2...205

Da hadde du spiseforstyrrelse 

Anonymkode: 4bc68...764

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har holdt på i ti uker nå og gått ned 10,5 kg. Spiser 1600 til dagen. Startvekt på 101. 
Skal ned til 70 tenker jeg, helst 65 men 70 er greit. Håper å være i mål til neste sommer men vet av erfaring at det kan ta lenger tid .

Anonymkode: 35c0c...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har holdt på i ti uker nå og gått ned 10,5 kg. Spiser 1600 til dagen. Startvekt på 101. 
Skal ned til 70 tenker jeg, helst 65 men 70 er greit. Håper å være i mål til neste sommer men vet av erfaring at det kan ta lenger tid .

Anonymkode: 35c0c...259

9 uker forresten, må lære meg å telle 

Anonymkode: 35c0c...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oj så bra 👏🏻 Hva er høyden din og sart vekt? Var de siste 10kg mye tregere ?

Anonymkode: 2bfd3...fe6

168 og startkvekt var 100 kg ca. Nei de siste 10 tok jeg under koronaen og det gikk veldig fint 😊 skal nok ned 5 kilo til ca, men har ikke dårlig tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er standard meny  2 på Grethe Roede,  ja man skal kunne gå ned greit med dette  om man er 10 kg overvektig eller mer.

Jeg selv måtte gå over til meny 1(1350kcal) mot slutten av vektnedgangen  

Anonymkode: 526f3...863

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned 36 kg på ett år. Veier nå ca.60 kg 😊 Skal fortsatt ned litt til da jeg fortsatt er overvektig iflg. BMI (jeg er veldig lav).

Anonymkode: 5126b...950

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Funket det for deg? :) hvilke resultater fikk du? Hvor lang tid brukte du? 
 

jeg er 166 cm kvinne, vekt nå 88kg mål 62kg

Anonymkode: 2bfd3...fe6

Jeg er 166 og veier 60 kilo. Vedlikeholdsvekt for meg er 1650 kalorier. Så spiser jeg mer enn det over tid går jeg opp. Altså kan det ikke være en diett men du må gjøre det til en livsstil hvis du ønsker å veie rundt 62 kg 😄 

Anonymkode: c8f8b...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette antallet kalorier blir vedlikehold for meg. Altså verken opp eller ned. Heldig for deg om det virker, for man kan spise mye sunn mat og fortsatt kose seg med så mange kalorier.

Anonymkode: ae617...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det fungerer som bare det. Jeg har fem måltider hver dag hvor måltid 2 er mellom-måltid på 70 kcal, altså en frukt eller et beger med skyr. Og jeg har en kveld i uka hvor jeg spiser det jeg vil, men bare en kveld. Jeg måler 1/2 dl melk i kaffen og bruker spray istedet for olje i vaffeljernet når jeg lager proteinvafler fra mix jeg kjøper på xxl. Jeg spiser syltetøy uten tilsatt sukker med minst 80%bær og grønnsaker til middag hver dag. Spiser jeg pasta eller ris måler jeg alltid opp porsjonene. Og så har jeg kjøpt meg pulsklokke fra garmin som teller alle skrittene jeg tar så prøver å gå minst 10000 hver dag.

Anonymkode: 63f5d...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...