Gå til innhold

Slettet


Gjest Kirsebæra

Anbefalte innlegg

Første nye damen til eksmannen var en f**** Når jeg leverte ungene til faren fikk jeg ikke lov å gå inn på eiendommen og hun sto i vinduet bak en gardin eller i døra å passet på. Hun prøvde også å hindre mannen i å ha kontakt med meg direkte om ungene å heller ta det igjennom hun, men da sa jeg så tydelig i fra at mannen fant ballen sine igjen. Det nytter ikke å være så sjalu som det der når man involverer seg med noen med barn. Ungene tålte henne heller ikke, uten at jeg sa ett vondt ord om henne. Hun var vist fullstendig diktator. Jeg og faren hadde ett veldig godt samarbeid i flere år før hun kom å spydde galle og syre. Slikt drama orker jeg ikke å forholde meg til.

Heldigvis tok eksen til fornuft etterhvert. 

Dame nr to derimot er en helt annen sak. Hun er varmhjertet, inkluderende og ungene elsker henne. Hun har egne barn, men behandler våre som sine egne. Vi har en vennlig tone og hun blander seg ikke borti samarbeidet mellom meg og eksen, men lar oss fortsette det gode samarbeidet vi hadde og oppfordrer oss til å tilbringe tid sammen hele gjengen for ungene. En fantastisk dame. Håper hun aldri reiser fra han. 

Anonymkode: b1bc5...0e4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 30.6.2020 den 22.29, Kirsebæra skrev:

Hvis nei, hvorfor ikke? Jeg syns det ofte er sånn at x-er ikke liker den andre sin nye partner, men det er ingen åpenbar grunn? Så klart, om de var årsak til bruddet er det jo medvirkende faktor. 

Hvis ja, hva gjorde at dere fikk et godt forhold? 

Jeg ønsker å ha et godt forhold til xn til kjæresten, de har barn sammen, men de hadde ikke et pent brudd (flere år før meg) så jeg føler jeg "sviker" han om jeg og ho blir for gode venner. De omgås fint, samarbeider bra og feirer høytider når det passer seg, men venner...der er de nok ikke. 

Jeg håper jo hun liker meg da. Jeg syns jo ho er trivelig, minus det jeg vet om bruddet men det er jo ikke min sak. 

syns du har en veldig fin og sunn holdning rundt dette. Det er utrolig viktig for barna at de voksne kommer overens, og om man klarer dette på en god måte, er man også et bra forbilde for barna. Jeg kommer selv veldig godt overens med både eksen til min samboer (han har to barn med henne), og den nye dama til eksen min (vi har et barn sammen). Vi kan prate og ha de hyggelig sammen når alle er samlet med barna, dette setter jeg utrolig stor pris på, for jeg vet hvor godt dette er for barna våre. Har full forståelse for at dette ikke er like enkelt for alle, og at noen har både vonde brudd og erfaringer bak seg. Men så langt det lar seg gjøre, burde man prøve å komme overens i situasjoner barna er tilstede, de er viktigst og burde komme først. 

Anonymkode: f2240...481

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker hun fordi barnet mitt liker henne, samtidig som at jeg syntes hun er helt ufyselig på andre måter. Hadde ikke hvert i forhold med eksen min et halvt år engang før hun sa at de skulle ta meg til retten for å få 50/50... Våkn opp å se kjæresten din for hva han er ikke hva du vil han skal være tenker jeg da. Hadde han overholdt avtaler, stilt opp for barnet vårt og barnet faktisk hadde hatt et ønske om å være der, hadde saken hvert anerledes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksmannen min har hatt tre kjærester siden vi separerte. Den første var før omtrent før jeg flyttet ut, og av den grunn ga hun dårlig inntrykk, tok bare i bruk tingene mine i huset og brøytet seg rundt. Nummer to var ekstremt sjalu, alt ble helt galt, men hun likte ungene og de likte henne. Nummer tre holdt seg i bakgrunnen lenge, men når hun til slutt tredde fram virker hun varm og omtenksom og som ei bra dame. Ungene liker henne også, så da er hun godkjent fra min side. (Ikke at det krever min godkjenning)

Anonymkode: 740cc...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...