Gå til innhold

Slettet


Gjest Kirsebæra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi er for forskjellige. Er vel noe av grunnen til at de passer sammen og ikke jeg og eksen. Jeg setter pris på alt hun gjør for ungene, og det er bra for de at hun er der. Eksen var mer en tivolipappa da vi var sammen, så han måtte nok ha opplæring i de "kjedelige" tingene av hun nye. Mistenker at hun gjør det meste der, da. Eksen min har mye narcissistiske trekk, og hun er dessverre hans flying monkey, så derfor blir det nok ikke noe nært vennskap der i gården. Men jeg samarbeider bedre med henne enn med han. Og skulle hun gjennomskue han og strekke ut en hånd for å finne ut om det er hun som er gal eller han, så vil jeg nok hjelpe. Men hun må finne ut av det selv. Selv om vi ikke hadde det bra, så kan de jo ha det bra nettopp fordi de passer bedre sammen, og at hun ikke finner seg i ting.

Anonymkode: ebff9...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har bare vært sammen et år og jeg har ikke møtt henne så mange ganger men hun virker veldig koselig. 
Min eks og min mann går veldig godt sammen heldigvis. Men vi har hatt et godt samarbeid hele veien så det hjelper jo på

Anonymkode: 2dc92...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er høflig når vi møtes, men vi kommer aldri til å bli venner. Vi er for forskjellige rett og slett. 

Anonymkode: 8256e...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten til min eks er litt spesiell og ikke helt min type, men barnet vårt digger henne og hun er en god reserve så da er jeg fornøyd 😊

Anonymkode: 5bab2...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.6.2020 den 23.28, AnonymBruker skrev:

Vi er for forskjellige. Er vel noe av grunnen til at de passer sammen og ikke jeg og eksen. Jeg setter pris på alt hun gjør for ungene, og det er bra for de at hun er der. Eksen var mer en tivolipappa da vi var sammen, så han måtte nok ha opplæring i de "kjedelige" tingene av hun nye. Mistenker at hun gjør det meste der, da. Eksen min har mye narcissistiske trekk, og hun er dessverre hans flying monkey, så derfor blir det nok ikke noe nært vennskap der i gården. Men jeg samarbeider bedre med henne enn med han. Og skulle hun gjennomskue han og strekke ut en hånd for å finne ut om det er hun som er gal eller han, så vil jeg nok hjelpe. Men hun må finne ut av det selv. Selv om vi ikke hadde det bra, så kan de jo ha det bra nettopp fordi de passer bedre sammen, og at hun ikke finner seg i ting.

Anonymkode: ebff9...1de

Hvilke narcissistiske trekk har han?

Anonymkode: 50795...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, denne er vanskelig for meg. Den nye typen til ekskona..jeg liker han veldig godt som person og skjønner godt hva hun ser i han. Synes også det er bra at barna liker han og at han er den ansvarlige reservefaren som han er. Samtidig får jeg jo et enormt mindreverdighetskompleks av å være "erstattet" av en som scorer bedre på så og si alle tenkelige variabler, og i perioder der jeg føler at kontakten med barna er så som så har jeg lett for å gi han skylden for det og bli ordentlig bitter. Har heldgivis alltid holdt det inni meg og håper virkelig at jeg greier det i fremtiden også, for det er irrasjonelt.

Anonymkode: 333ea...35c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsebæra
AnonymBruker skrev (På 2.7.2020 den 13.00):

 

 

Endret av Kirsebæra
Slettet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun har vært med på å ødelegge så mye i barnas oppvekst. 

Samtidig så syns jeg litt synd på henne, hun har ikke gjennomskuet løgnene til x'en. En dag står hun der, i mine fotspor. Når hun innser at han har mastergrad i manipulasjon av virkeligheten, kanskje da gidder jeg å støtte henne mot han. 

For hennes del håper jeg hun ikke gjør det slutt med han, for da kommer monsteret ut av skapet. For mine barns del så håper jeg de begge fordufter eller våkner opp med litt vett i hodet. 

 

Anonymkode: af228...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første kjæresten hans etter bruddet var ei jævla heks. Meldte meg flere ganger til barnevernet, og svartmalte meg til alt og alle. Vi bor på en liten plass, så viste godt hvem hun var fra før av. Alltid blitt kjent for å lyve å gjøre livet jævlig for andre. Men hun var grei med gutten vår. Helt til dem fikk felles barn. Da var ikke gutten min så viktig lenger, men felles barnet deres derimot var det eneste som betydde noe. Heldigvis gjennomskuet barnefar henne, og det ble raskt slutt når felles barn ble født. 

Samboer nr 2. Verdens beste dame. Dem har siste årene fått barn sammen. Og hun tar sønnen min som om det skulle vært hennes egen. Vi feirer jul og bursdager sammen. Blitt veldig gode venner. 

Anonymkode: 0547c...df9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, denne er vanskelig for meg. Den nye typen til ekskona..jeg liker han veldig godt som person og skjønner godt hva hun ser i han. Synes også det er bra at barna liker han og at han er den ansvarlige reservefaren som han er. Samtidig får jeg jo et enormt mindreverdighetskompleks av å være "erstattet" av en som scorer bedre på så og si alle tenkelige variabler, og i perioder der jeg føler at kontakten med barna er så som så har jeg lett for å gi han skylden for det og bli ordentlig bitter. Har heldgivis alltid holdt det inni meg og håper virkelig at jeg greier det i fremtiden også, for det er irrasjonelt.

Anonymkode: 333ea...35c

Dette var veldig ærlig skrevet og jeg tror mange kjenner på det samme.

Anonymkode: 43b53...e35

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.6.2020 den 22.29, Kirsebæra skrev:

Hvis nei, hvorfor ikke? Jeg syns det ofte er sånn at x-er ikke liker den andre sin nye partner, men det er ingen åpenbar grunn? Så klart, om de var årsak til bruddet er det jo medvirkende faktor. 

Hvis ja, hva gjorde at dere fikk et godt forhold? 

Jeg ønsker å ha et godt forhold til xn til kjæresten, de har barn sammen, men de hadde ikke et pent brudd (flere år før meg) så jeg føler jeg "sviker" han om jeg og ho blir for gode venner. De omgås fint, samarbeider bra og feirer høytider når det passer seg, men venner...der er de nok ikke. 

Jeg håper jo hun liker meg da. Jeg syns jo ho er trivelig, minus det jeg vet om bruddet men det er jo ikke min sak. 

Dette! Jeg føler jeg ikke kan bli kjent med henne for hvis jeg liker henne føler jeg at jeg svikter henne og kan få vondt av at hun er sammen med en som han som lyver og ikke er til å stole på.

Jeg har ikke noe imot henne. Det hun vet om bruddet mellom meg og han? Hun har hans side av saken

Anonymkode: 43b53...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger digger digger henne, men synes også synd på henne. At den flotte dama skal være sammen med en sykelig kontrollerende fyr. 

Likevel, virker som hun takler det bedre enn jeg gjorde, og hun har vært en FANTASTISK stemor for min sønn. Skapt stabilitet tross fars vilje til å lage krøll, ikke samarbeid. Det er hun som har satt ned foten for at han kan lage mye problemer. Bytte tid i siste liten, om det er for vanlig samvær eller større ferier for eksempel. 

Digger henne virkelig! Fantastisk dame! Fantastisk stemor! 

Anonymkode: 9a251...2bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg undres hvorfor dette ikke er en mer populær tråd...🙄

Anonymkode: e3f65...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt blandede følelser. Jeg er veldig glad for at hun er snill og flink med barna, men jeg klarer ikke å la være og tenke på at hun tar over min plass - på en måte. Vet, irrasjonelle tanker, men bruddet er såpass ferskt og eksen introduserte henne etter noen måneder. Føler jeg ble byttet ut over natten. 

Det blir nok bedre med tiden. 

Anonymkode: 7575c...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første typen og jeg hadde et stygt brudd der han var utro flere ganger. Siste utroskapen var ei yngre jente som gikk inn i fast forhold med han. Jeg syns hun er ålreit på flere måter, men jeg klarer ikke å være venn med noen av de. Akkurat det blir for rart. Jeg ser at de passer bedre sammen enn vi noen gang gjorde. 

Nummer to jeg var sammen med bytter kjærester hvert år og jeg har ikke noe kontakt. Heller ingen felles venner med han, så jeg henger ikke nok med til å vite noe om hans damer. 

Eks nummer 3 har jeg har barn med og jeg håper han finner seg ei ny jente med tiden. Det eneste jeg håper på er at det er plass til barnet i hennes liv også. 

Anonymkode: 2e549...ba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest tranedatter

Ja. Hun er herlig og passer med ex'en mye bedre enn meg. God bonusmor også. Min ex var veldig lei seg da det ble slutt, men etter en stund med nye dama sa han " NÅ forstår jeg hvordan et forhold skal være!". 

Vi har ikke mye kontakt, bor langt fra hverandre og nå er barna voksne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ex, og moren til mine barn, har hatt mange kjærester etter at vi gikk fra hverandre for seks år siden.  Jeg vil ikke si jeg har likt dem alle, men de to hun har bodd sammen med, har jeg likt.  Og tenkt, stakkars mann!..  

Anonymkode: 4de56...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alle kontakt med nye kjæresten/eksen til partneren?

Jeg har aldri truffet ekskona til kjæresten. Det var hun som dro, men hun hadde likevel en sterk og negativ reaksjon etter bruddet, da han traff meg. Veldig mye sinne og vonde følelser over at han hadde gått videre. De har kun praktisk kontakt med barna og ser hverandre veldig lite, utenom det helt obligatoriske, som foreldremøte i forbindelse med barna.

Håper jo at ting kan bli ok over tid, men det er ikke noe must for meg å bli kjent med henne. Vi har en veldig ulik bakgrunn, så jeg er usikker på om vi hadde gått godt overens. 

Anonymkode: 9fb69...bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt dama til eksen et par ganger, og kan bare konstatere at vi aldri kunne blitt venninner. Hun er en sånn nå skal vi gå barføtt i gresset og kjenne på Gaias kraft, og etterpå skal vi drikke brenneslete og skrive i takknemlighetsdagboken vår-dame. Herregud. Stakkars mann. Jeg synes seriøst det er rart om han ikke savner meg og tenker at livet jammen var bedre før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...