Jump to content
Sign in to follow this  
AnonymBruker

Kjøretøy fra Tesla har dårligst kvalitet!

Recommended Posts

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke nytt i hele tatt! Det er noe som alle oppegående, og bilinteresserte har visst om lenge. Sier som Hegnar har uttalt; Teslaeiere har for mye penger og null peiling på bil.

Anonymkode: 8971f...66a

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

https://www.tu.no/artikler/tesla-pa-klar-sisteplass-i-kvalitetsrangering-koreanerne-pa-topp/495064

Ingen enorm "bombe" der vel? Lurer på hva alle Tesla-elskerne egentlig mener om dette...    

:hoho:

Anonymkode: be6ef...077

Er du typen som ikke takler at folk har andre preferanser en deg? Grr folk liker Tesla dette tolererer jeg ikke, hvordan VÅGER folk å ha ANDRE MENINGER enn MEG????!?!?! Dette er UHØRT!

Anonymkode: c1177...56f

Annonse

AnonymBruker

Jeg er tesla eier og elsker bilen min. I begynnelsen er det ofte en del småplukk som skal rettes på men etter deg opplever jeg tesla som veldig veldig bra. Har ikke hatt en eneste feil på bilen min de siste tre årene. 

Anonymkode: 744d4...3a6

AnonymBruker

Ok, har Tesla i hus og bryr meg ikke :) Ikke alle som har en tesla er hard-core bilfan. Vi har den fordi den oppfylte kravene vi hadde til ny el-bil, og den hadde grei leveringstid.

Anonymkode: 52c39...ef8

AnonymBruker

En kjøper jo ikke Tesla brukt, så tenker de varer de årene frem til de skrotes.

Anonymkode: 64391...130

AnonymBruker

Tesla er jo utelukkende bygd av plast, så man kan ikke forvente så mye

Anonymkode: d6741...ee4

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tesla er jo utelukkende bygd av plast, så man kan ikke forvente så mye

Anonymkode: d6741...ee4

Nå holder det!! USA har ikke peiling på bil!

Anonymkode: a042d...89b

AnonymBruker

Når jeg ser en tesla eier tar jeg meg ofte i å lure på om de har hatt masse feil med sin bil...og så undres jeg om hvorfor de ikke orienterer seg bedre på bilfronten. Hvem vil bidra til å sponse en bilfabrikant som ikke leverer? Særlig bergensere da... Der regner det jo inn i teslaene. Helt uforståelig.. Har nok blitt en typ statusbil, men hvorfor ikke nye Audi da? 

Anonymkode: 1aef4...a08

Annonse

AnonymBruker
2 hours ago, Ufordragelig said:

35 problemer per 100 biler? Wow hvilken kvalitet.

Du fikk med deg at den beste bilen i den andre undersøkelsen hadde 103 feil etter 90 dager og at snittet var 166?

Anonymkode: 86a0c...d79

AnonymBruker

Hva for et kjedelig liv må man leve for titt og stadig ville snakke ned et bilmerke på Kvinneguiden? Hva med å snakke ned et bestemt dopapirmerke istdf? "Whoa, Europris Royal Triple Bæsj Remover er det verste dopapiret jeg vet om!"...sikkert...eh...kjekt, det?

Anonymkode: e8cca...993

AnonymBruker

Veldig fornøyd med vår Model X. En griselekker bil i mine øyne! God plass innvendig, stort bagasjerom i tillegg til ekstra bagasjerom foran. Praktisk med dørene som går opp istedenfor ut når man skal inn og ut med babystol. Behagelige seter, god kjørekomfort og en app som aldri svikter (i motsetning til Nissan sin, vi har Leaf som bil nr 2). Fantastiske hurtigladingsmuligheter. 

Ja, det er feil på noen biler. Men jeg tror folk glemmer at Tesla er et relativt nytt bilmerke sammenlignet med feks Volvo, Volkswagen og Toyota. Tesla må få tid til og rydde opp i "barnesykdommene". 

Nå er det vel noen som vil kappe hodet av meg for at jeg er fornøyd med bilen. Forstår virkelig ikke alt dette hatet mot Teslaer. Folk må få seg bedre ting og gjøre enn og hate et bilmerke. Jeg driver ikke og snakker stygt om Renault og folk som kjører Renault. Det påvirker ikke meg på noen som helst måte... 

Anonymkode: ee67d...e53

AnonymBruker

Ingen store tekniske nyvinninger er helt uten barnesykdommer. Tesla er fremdeles et barn og har sikkert flere sykdommer i møte. Men produktet er så utrolig sterkt at jeg lett kjøper Tesla nr. 4 og 5. også. For har kjørt Tesla i mange år nå og vi er på vår tredje. (De to første var omtrent feilfrie, men så kom det nye modeller og andre behov)

Oppi alt det negative er det også viktig å glemme at de som er misfornøyde er de som skriker høyest.

Anonymkode: f64e5...fd9

AnonymBruker
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva for et kjedelig liv må man leve for titt og stadig ville snakke ned et bilmerke på Kvinneguiden? Hva med å snakke ned et bestemt dopapirmerke istdf? "Whoa, Europris Royal Triple Bæsj Remover er det verste dopapiret jeg vet om!"...sikkert...eh...kjekt, det?

Anonymkode: e8cca...993

Har du ikke hørt utrykket"ingen Ford i våran gård" eller Ford står for "fem ordentlige reparasjoner daglig"... Hva med "hvorfor kjøre skåda når du kan gå da?"... Det er jo biler som fikk et ganske dårlig rykte på seg... Og dermed noen kallenavn. 

Anonymkode: 1aef4...a08

AnonymBruker

først så er kvaliteten bob bob på tesla, da sier eierne at de har garanti

deretter så er ventetiden lang på verksted, da sier eierne at det blir bedre snart

så ruster den nyeste modellen etter kort tid, da sier eierne at det er slik det skal være

og når garantien går ut og ting som MCU, batteri, drivlinje, fjærer osv. må betales med 100k regninger så sier eierne at det går bra

bare tesla klanen kan forklare feil med at det er riktig.

Anonymkode: 888fb...032

AnonymBruker
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var da veldig til skadefryd. For Modell 3 klarte de å redusere problemene til 35 per 100 biler i september 2019. https://www.tu.no/artikler/tesla-eiernes-dom-langt-faerre-klager-pa-feil-jubler-for-kjoreopplevelsen/477638

Anonymkode: 86a0c...d79

To forskjellige undersøkelser, altså null relevans i forhold til J.D. Power.

Anonymkode: 6da07...da3