Jump to content
AnonymBruker

Hvorfor bruker visse damer sånne klisjéuttrykk på fb?

Recommended Posts

AnonymBruker

Er ikke en av "de folka" som puster innlegg som ts beskriver. Legger aldri ut noe på face, for hva skal man legge ut da? Det er teit med turbilder, bilder av barna gidder folk ihvertfall ikke å se, er man positiv og livsnyter er det feil. Er man sutrete er det feil. Hva er innafor? 

Anonymkode: cbee0...ad5

Fortsetter under...

missnorway94
Posted (edited)

Enig i at det kan bli litt mye positivitet på speed. Det er nok en måte å prøve å være vittig og oppfinnsom på (for hvor gøy blir det hvis alle skal skrive nøytrale ting som "Var på fjell x med y i dag. Føles greit" osv?). Greia er, at ord smitter og til slutt har mange plukket opp ordet magisk og det blir etter en stund oppbrukt (slik som alle trender). Etter en stund kommer nye "kule" ord å bruke, akkurat som siste nytt innen klesplagg og musikk. Kall det listefraser! Og sånn går no dagan 😅

Edited by missnorway94

AnonymBruker
26 minutter siden, Ullvott skrev:

Hvorfor er det slik at så fort noen lager en tråd om ting som er irriterende på Facebook så kommer det anti-Facebookere og sabler ned hele tråden med at hele Facebook er dumt, og insinuerer at de som er der er duster alle sammen? Facebook har vært en del av hverdagen vår siden 2007, hvor det tok av her i landet. Det kommer trolig til å være det en god stund til. Bare innse det, vær så snill. :opplyser:

Personlig eeeelsker jeg å legge ut bilder med masse filter fra de fiiiineste turene med de besteste folkene ;) (neida). Deretter skriver jeg lange og banale tekster om hvor viktig det er å være positiv når man møter utfordringer i hverdagen, uten at jeg forstår hvor fordømmende og negativt det faktisk kan oppleves for de som faktisk har ekte problemer. :lur: 

Ja du sier noe. Slike "det er ikke hvordan du har det, men hvordan du tar det" greier fra folk som er født med sølvhår i ræva😫 

Anonymkode: cbee0...ad5

AnonymBruker

10 hours ago, AnonymBruker said:

Der tar du feil. Jeg er en av de lykkligste jeg vet om, og liker itillegg å legge ut bilder og ting. Det er jo det SoMe er for, å dele livets gleder meg nære og kjære, og få bedre innblikk i livene til folk man kanskje ikke bor nært osv.

Bare fordi det ikke gjelder deg, betyr ikke det at det er likens for andre. Om man ikke har psyken til å takle andres medgang og deling av dette, burde man nok ikke være på nett. Eller om man enkel og greit ikk eliker det, så ikke bruk SoMe. Man virker vartfall ikk elykkelig og tilfreds når man rakker ned på andre og prøver å heve seg selv. Noen er lykkelige og deler masse, andre er lykkelige og deler ingenting, folk er forskjellige - og godt er det ❤️

Anonymkode: 68e8f...5e4

Jeg tror kanskje vi kan legge til begrepet 'SoMe' til lista. Det er, i trådens ånd, ganske cringe.

Anonymkode: 10f91...407

missnorway94
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror kanskje vi kan legge til begrepet 'SoMe' til lista. Det er, i trådens ånd, ganske cringe.

Anonymkode: 10f91...407

Er forkortelser cringe også nå? Jammen ikke lett å tilfredsstille alle 🤣 Det er vel umulig! Det er forresten cringe å skrive cringe å 🤣

AnonymBruker

Jeg synes entusiasme og livsglede er magisk jeg  

Anonymkode: 51f08...388

Annonse