Gå til innhold

Hvorfor bruker visse damer sånne klisjéuttrykk på fb?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ler litt av alle som irriterer seg over hva folk skriver på facebook😆 

Anonymkode: 58661...265

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ler litt av alle som irriterer seg over hva folk skriver på facebook😆 

Anonymkode: 58661...265

Vi irriterer oss ikke da. Det er bare sånn puteflaut å se og lese. Egentlig er det ren og skjær underholdning😂

Anonymkode: 31feb...fc6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes. Har flere damer og en homo som holder på sånn på fb. Homoen er verst, faktisk. Jeg synes det er ganske latterlig men underholdende. 

Nyyydelig! ❤️

Endret av parmanoia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det mest harrye er å bry seg om hva andre gjør. Det viktigste er jo å være lykkelig og fornøyd med livet sitt, så jeg blir kjempeglad på andres vegne når andre har det bra. Takler man ikke andres medgang noe særlig burde man kanskje få psyken på plass før man er på nett.

Og syntes man SoMe er teit, så er det jo bare å ikke ha det? Harry å rakke ned på folk som er forskjellig enn deg

Anonymkode: 68e8f...5e4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel sånne mennesker som kjøper treklosser som stave HOME på Kremmerhuset.

Anonymkode: 10f91...407

🤣🤣🤣🤣🤣Den satt!!! Masseproduserte HOME-bokstaver ja! Made in Hong Kong sikkert!!!🤣🤣🤣🤣Men skal vi prøve å beskrive de litt mer? For de er i en egen kategori mener jeg. Ikke så intelligente. Egoistiske. Veeeldig opptatt av å følge strømmen!!!!

Anonymkode: 6910e...846

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan love deg at de som er lykkelige, tilfredse, glade og i ro med seg selv, sitter IKKE på Facebook og poster fjollete meldinger om det..!

Anonymkode: 0594d...8e5

Stemmer helt! Jeg er tilfreds med livet og de vennene jeg har rundt meg, har derfor ingen FB-profil.

Anonymkode: 419c6...a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan love deg at de som er lykkelige, tilfredse, glade og i ro med seg selv, sitter IKKE på Facebook og poster fjollete meldinger om det..!

Anonymkode: 0594d...8e5

Der tar du feil. Jeg er en av de lykkligste jeg vet om, og liker itillegg å legge ut bilder og ting. Det er jo det SoMe er for, å dele livets gleder meg nære og kjære, og få bedre innblikk i livene til folk man kanskje ikke bor nært osv.

Bare fordi det ikke gjelder deg, betyr ikke det at det er likens for andre. Om man ikke har psyken til å takle andres medgang og deling av dette, burde man nok ikke være på nett. Eller om man enkel og greit ikk eliker det, så ikke bruk SoMe. Man virker vartfall ikk elykkelig og tilfreds når man rakker ned på andre og prøver å heve seg selv. Noen er lykkelige og deler masse, andre er lykkelige og deler ingenting, folk er forskjellige - og godt er det ❤️

 

Anonymkode: 68e8f...5e4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Der tar du feil. Jeg er en av de lykkligste jeg vet om, og liker itillegg å legge ut bilder og ting. Det er jo det SoMe er for, å dele livets gleder meg nære og kjære, og få bedre innblikk i livene til folk man kanskje ikke bor nært osv.

Bare fordi det ikke gjelder deg, betyr ikke det at det er likens for andre. Om man ikke har psyken til å takle andres medgang og deling av dette, burde man nok ikke være på nett. Eller om man enkel og greit ikk eliker det, så ikke bruk SoMe. Man virker vartfall ikk elykkelig og tilfreds når man rakker ned på andre og prøver å heve seg selv. Noen er lykkelige og deler masse, andre er lykkelige og deler ingenting, folk er forskjellige - og godt er det ❤️

 

Anonymkode: 68e8f...5e4

Man kan godt dele sine lykkelige øyeblikk med resten av Facebook, men det er ordene de bruker for å beskrive jeg reagerer på. Så utrolig klissete og klisjeaktig! 

Alt skal være magisk, ydmykende og fantastisk.. 

Ts

Anonymkode: 2327a...2c9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men skal vi prøve å beskrive de litt mer? For de er i en egen kategori mener jeg. Ikke så intelligente. Egoistiske. Veeeldig opptatt av å følge strømmen!!!!

Jøje meg🙄 Egoistiske og uintelligente, faktisk.. Det fins mange kategorier på Facebook, de som klager, de som skryter, de positive, de negative, de som bruker mange emojis, de som elsker ordtak og deler mange av disse, de som deler nyheter, de som skriver ofte, de som skriver sjelden, de som bruker mange positive ord i bursdagshilsener, og de mer nøkterne. Noen trenger for eksempel mer bekreftelse enn andre. Sånn er det, vi er forskjellige. Men at de som befinner seg i en av disse kategoriene skal være mindre intelligente og mer egoistiske enn andre, er helt på jordet. Hvilken kategori befinner du deg i, da?

 

Anonymkode: 58661...265

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Der tar du feil. Jeg er en av de lykkligste jeg vet om, og liker itillegg å legge ut bilder og ting. Det er jo det SoMe er for, å dele livets gleder meg nære og kjære, og få bedre innblikk i livene til folk man kanskje ikke bor nært osv.

Bare fordi det ikke gjelder deg, betyr ikke det at det er likens for andre. Om man ikke har psyken til å takle andres medgang og deling av dette, burde man nok ikke være på nett. Eller om man enkel og greit ikk eliker det, så ikke bruk SoMe. Man virker vartfall ikk elykkelig og tilfreds når man rakker ned på andre og prøver å heve seg selv. Noen er lykkelige og deler masse, andre er lykkelige og deler ingenting, folk er forskjellige - og godt er det ❤️

 

Anonymkode: 68e8f...5e4

Greit det. Men det betyr ikke at du er lykkeligere enn andre fordi om du er #ydmyk# mirakuløs#eeeelsker#nyyyyter#togoodtobetrue#amazing. 

Folk liker livet sitt og elsker barna sine uten behov for å dokumentere det for andre. At folk syns det kan bli litt vel mye kliss betyr ikke at de ikke bør være på nett eller some. Det finnes mye mer interessant der enn livshendelser som egentlig er helt normale for folk flest. Men du får bare nyyyyyyyyyyte ditt SoMe på din måte.

Anonymkode: 31feb...fc6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit det. Men det betyr ikke at du er lykkeligere enn andre fordi om du er #ydmyk# mirakuløs#eeeelsker#nyyyyter#togoodtobetrue#amazing. 

Herregud, det er da ikke en konkurranse om hvem som er mest lykkelig, det er bare ulike måte å uttrykke seg på🙄

Anonymkode: 58661...265

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, det er da ikke en konkurranse om hvem som er mest lykkelig, det er bare ulike måte å uttrykke seg på🙄

Anonymkode: 58661...265

Føler du deg truffet? 

Anonymkode: 31feb...fc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler du deg truffet? 

Anonymkode: 31feb...fc6

Absolutt ikke, jeg bare får fullstendig noja av folk som bruker energien sin på å kritisere andre for helt ubetydelige ting. Og selv om jeg ikke føler meg truffet akkurat i denne sammenheng, så er det helt sikkert noe jeg skriver eller deler på Facebook som enkelte reagerer på, og det får de evt bare gjøre. Jeg er som jeg er, de er som de er, du er som du er. Skal love deg at det helt sikkert er de som reagerer på noe du deler også. Selv tenker jeg at dere som reagerer på hva folk skriver på Facebook, såpass mye at det lages og skrives om det i en tråd her inne, dere kan ikke ha opplevd store utfordringer i livet. 

Anonymkode: 58661...265

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

«Cringe»  >_<  Takk Gud for at jeg slettet Fb. Noen voksne folk tar det jo helt ut der inne. Jeg synes det er direkte kleint, hvordan oppførselen til mange er. Er det at de skal virke unge eller noe? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Absolutt ikke, jeg bare får fullstendig noja av folk som bruker energien sin på å kritisere andre for helt ubetydelige ting. Og selv om jeg ikke føler meg truffet akkurat i denne sammenheng, så er det helt sikkert noe jeg skriver eller deler på Facebook som enkelte reagerer på, og det får de evt bare gjøre. Jeg er som jeg er, de er som de er, du er som du er. Skal love deg at det helt sikkert er de som reagerer på noe du deler også. Selv tenker jeg at dere som reagerer på hva folk skriver på Facebook, såpass mye at det lages og skrives om det i en tråd her inne, dere kan ikke ha opplevd store utfordringer i livet. 

Anonymkode: 58661...265

Hva mener du at de som reagerer på sånne klissete og teite uttrykk ikke har hatt noen utfordringer i livet?  Det er vel heller de som ordlegger seg sånn fjollete med magiske, fantastiske💃💖 og ydmyke 🙏ord & bilder som har gullhår i baken 

Anonymkode: 2327a...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du at de som reagerer på sånne klissete og teite uttrykk ikke har hatt noen utfordringer i livet?  Det er vel heller de som ordlegger seg sånn fjollete med magiske, fantastiske💃💖 og ydmyke 🙏ord & bilder som har gullhår i baken 

Anonymkode: 2327a...2c9

Ja, ok, hvis man skal lete etter hvem som har det verst som en konkurranse, så kan man jo lansere så enkle tegn som dette. Så har du funnet ut at alle magiske og fantastiske fjoller på fb har gullhår i baken. En interessant påstand. Hva med å sette opp en liste, basert på denne tråden, som sier noe om hvem disse menneskene som poster slikt på fb er?

De er, ifølge en del her: Bortskjemte, egoistiske, uintelligente. Hvis dere egentlig hadde lyst å bli forskere hele gjengen og drive med analyse, kunne dere kanskje valgt et mer spennende tema?

Hilsen person uten fb.

Anonymkode: 756d0...54e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ok, hvis man skal lete etter hvem som har det verst som en konkurranse, så kan man jo lansere så enkle tegn som dette. Så har du funnet ut at alle magiske og fantastiske fjoller på fb har gullhår i baken. En interessant påstand. Hva med å sette opp en liste, basert på denne tråden, som sier noe om hvem disse menneskene som poster slikt på fb er?

De er, ifølge en del her: Bortskjemte, egoistiske, uintelligente. Hvis dere egentlig hadde lyst å bli forskere hele gjengen og drive med analyse, kunne dere kanskje valgt et mer spennende tema?

Hilsen person uten fb.

Anonymkode: 756d0...54e

Hva maser du etter som ikke har facebook da?  Dette er vel ikke helt tråden for deg.

Anonymkode: 31feb...fc6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva maser du etter som ikke har facebook da?  Dette er vel ikke helt tråden for deg.

Anonymkode: 31feb...fc6

Dette er absolutt tråden for meg, ettersom jeg hører folk klage over folk på fb stadig vekk, og de klarer ikke legge det fra seg. Alltid må de mase om hvordan folk er på fb - de er irriterte og varme i kinnene. Kan de ikke bare holde munn eller skaffe seg en smokk, de  som klør sånn i kjeften etter å prate om folks atferd på fb.

Anonymkode: 756d0...54e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva maser du etter som ikke har facebook da?  Dette er vel ikke helt tråden for deg.

Anonymkode: 31feb...fc6

Må si at jeg syns denne type meldinger er myyyyye verre enn at folk skriver klisjeer på Facebook. Må vel gå an å skrive litt mer respektabelt enn det der? Og alle som vil må vel få lov å være med i debatten?

Anonymkode: 58661...265

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det slik at så fort noen lager en tråd om ting som er irriterende på Facebook så kommer det anti-Facebookere og sabler ned hele tråden med at hele Facebook er dumt, og insinuerer at de som er der er duster alle sammen? Facebook har vært en del av hverdagen vår siden 2007, hvor det tok av her i landet. Det kommer trolig til å være det en god stund til. Bare innse det, vær så snill. :opplyser:

Personlig eeeelsker jeg å legge ut bilder med masse filter fra de fiiiineste turene med de besteste folkene ;) (neida). Deretter skriver jeg lange og banale tekster om hvor viktig det er å være positiv når man møter utfordringer i hverdagen, uten at jeg forstår hvor fordømmende og negativt det faktisk kan oppleves for de som faktisk har ekte problemer. :lur: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...