Gå til innhold

Huawei P30 - fornøyd? Er dette en bra mobil til den prisen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere med den mobilen er dere fornøyd?

Og er det en bra mobil til 4790kr eller finnes det bedre til den prisen?

Anonymkode: 0cdf9...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en P20 pro som jeg er veldig fornøyd med. Av den grunnen ser jeg ikke lenger på nyere modeller. Jeg har hatt min i 2 år, ingen problemer, batteriet holder i to dager når jeg hører på podcast et par timer om dagen, scroller litt og lignende. Vanvittig godt kamera! Det er ikke tvil om at jeg skal ha Huawei i framtiden også!

Anonymkode: f228c...333

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har p30 pro, jeg er veldig fornøyd! Vanligvis blir jeg eller mobilen lei etter et år, men det har gått langt over et år og jeg er fortsatt fornøyd😊

Anonymkode: 8b20c...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bienvilleparish

Har p30 lite. Er ikke fornøyd. Har alltid hatt Sony xperia. 

Jeg mottar ikke 80% av anropene. Enten får de mobilsvar, ingen summetone i det hele tatt eller jeg får opp tapt anrop 6 timer etter at de faktisk prøvde å ringe. 

Når jeg er inne på chrome så fryser skjermen og må lukke ned alle fanene for å få den til å funke igjen. 

Den knuser bare du ser på den. Når jeg hadde xperia tålte den myye fall i asfalt, fliser osv. Vanntett også. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Huawei P30 pro og er veldig fornøyd med den. Ingen over, ingen ved siden. 

Anonymkode: 193c0...3f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, oxycodone skrev:

Har p30 lite. Er ikke fornøyd. Har alltid hatt Sony xperia. 

Jeg mottar ikke 80% av anropene. Enten får de mobilsvar, ingen summetone i det hele tatt eller jeg får opp tapt anrop 6 timer etter at de faktisk prøvde å ringe. 

Når jeg er inne på chrome så fryser skjermen og må lukke ned alle fanene for å få den til å funke igjen. 

Den knuser bare du ser på den. Når jeg hadde xperia tålte den myye fall i asfalt, fliser osv. Vanntett også. 

 

 

P30 skal ihvertfall være vannavtøtende.

Ser at mange er fornøyde med p30 pro, men er det ingen som har den som heter kun p30?

Anonymkode: 0cdf9...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har faktisk min huawei p10 på fjerde året nå. Jeg har alltid byttet mellom iphone og Samsung tidligere, å byttet telefon iallefall 1 gang i året. Etter jeg fikk huawei så har ikke jeg hatt det behovet. Skal ha meg ny nå da, ikke for at p10 ikke funker, men for at jeg vil oppgradere med en ny. 

Anonymkode: 2e7bd...6bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...