Jump to content
AnonymBruker

Vid nedentil

Recommended Posts

AnonymBruker

Avslappet og veldig kåt (våt) = vid

Anspent og nervøs (ikke våt nok) = trang

Jeg er veldig trang når jeg ikke er kåt. Jeg syns det er vondt å sette inn en liten tampong, mens mannen sin penis, som er over snittet og større enn den som beskrives i HI, er null problem. Dette skyldes selvsagt at jeg er superkåt på mannen.

Anonymkode: ab955...68b

Fortsetter under...

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Avslappet og veldig kåt (våt) = vid

Anspent og nervøs (ikke våt nok) = trang

Jeg er veldig trang når jeg ikke er kåt. Jeg syns det er vondt å sette inn en liten tampong, mens mannen sin penis, som er over snittet og større enn den som beskrives i HI, er null problem. Dette skyldes selvsagt at jeg er superkåt på mannen.

Anonymkode: ab955...68b

Takk, nå følte jeg meg litt bedre. 

Anonymkode: fc776...1d9

AnonymBruker

Synes det er bra du tar dette opp, for dette er faktisk et stort og vanlig problem for mange kvinner. Spesielt etter barnefødsler. 
for svært mange er det et sårt emne og det snakkes lite om. 

jeg har selv hatt dette problemet i mange år og det har vært utrolig sårt. 
jeg knep og knep uten det minste effekt, inntil det en dag var en gynekolog som fortalte at jeg hadde delvis skjedeprolaps etter fødsel nr to. 

jeg har nå fått laser behandling i 2 år og kunne ikke vært mer fornøyd! 
Jeg er selvsagt ikke like stram som før jeg fikk barn, men nå har jeg i det minste et godt sexliv igjen, og kjæresten klager Definitivt ikke :) 

Anonymkode: a63ff...ecd

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahahaha, om du tar deg tid til å lese innlegget så er det ingenting i veien med penisen, den er faktisk over middels. Regner med du mener MICROPENIS og ikke MIRCOPENIS 😉 

Anonymkode: 9519e...2dd

Stor er den i alle fall ikke. 

Du ser vel svarene? Så din mislykkede fisketur etter svar som sa "wow du er stooor" slo greit feil. 

Anonymkode: bff12...157

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er bra du tar dette opp, for dette er faktisk et stort og vanlig problem for mange kvinner. Spesielt etter barnefødsler. 

jeg knep og knep uten det minste effekt, inntil det en dag var en gynekolog som fortalte at jeg hadde delvis skjedeprolaps etter fødsel nr to. 

Jeg er selvsagt ikke like stram som før jeg fikk barn, men nå har jeg i det minste et godt sexliv igjen, og kjæresten klager Definitivt ikke :) 

Var ikke det vondt med laser der nede? 😱 Hvordan kan man bli trangere av laser egentlig? 

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var ikke det vondt med laser der nede? 😱 Hvordan kan man bli trangere av laser egentlig? 

Ikke vondt. Det er lite nerver i skjeden. 
Det er mest nerver ved inngangen. 
du får Google vaginal laser ;) 

Annonse

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får du dekket eller betaler du selv? Sliter med det samme😭

Anonymkode: 8b3c8...f3e

Mann88
7 hours ago, AnonymBruker said:

Stor er den i alle fall ikke. 

Du ser vel svarene? Så din mislykkede fisketur etter svar som sa "wow du er stooor" slo greit feil. 

Anonymkode: bff12...157

Hva snakker du om? En vanlig penis er ca 13-15 lang og 11-13 tykk. Han har 17 / 15. Rimelig stort jo.

AnonymBruker
9 timer siden, Mann88 skrev:

Hva snakker du om? En vanlig penis er ca 13-15 lang og 11-13 tykk. Han har 17 / 15. Rimelig stort jo.

Den er hele 90% større en snittet i volum. Da signifikant forskjell er 50% eller mer, så er 90% større betydelig stor, men ikke medisinsk kjempestor. 

Hadde du stilt dem ved siden av hverandre ville du nikket og sagt, helt klart. Klipp ut to sylindere med målene 17x15 og 14x12 så vil du se den tydelige forskjellen. Have fun.

Anonymkode: 1f359...e78

AnonymBruker
På 30.6.2020 den 10.42, AnonymBruker skrev:

Merket det jo først med fingrene, 3 fingre rett inn i en forholdsvis tørr vagina taler jo for seg selv......da den ble våtere gikk det lett inn 4....tenkte ikke så mye på det der og da for var jo bare opphisset. Da jeg styrte penisen inn i henne merket jeg jo at det var veldig romslig der inne men sa selvfølgelig ingen ting, jeg kjørte på hardere enn noen gang før og klarte faktisk sprute inni også. For ordens skyld : DETTE ER IKKE SKREVET FOR Å KLAGE ELLER HENGE UT NOEN MEN BARE FOR Å BELYSE AT DET FAKTISK FINNES "ROMSLIGE" VAGINAER OGSÅ , IKKE BARE SMÅ PENISER 🙂 

Hvorfor føler jeg at dette egentlig er snakk om en mann med liten penis som prøver å skylde på vide vaginaer?

Anonymkode: 99e8c...405

AnonymBruker
On 6/30/2020 at 9:53 AM, Bente1234 said:

Var vel for liten snopp da... hun trenger en fra Afrika sikkert... norske mirkopeniser funker jo ikke på reale damer. 

Ts er over gjennomsnittet i Afrika og. Hva er en mirkopenis forresten?

Anonymkode: e905d...bff

Bente1234
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts er over gjennomsnittet i Afrika og. Hva er en mirkopenis forresten?

Anonymkode: e905d...bff

Mikro .. mikro er 17 cm det vet jo alle .. må finne seg noen med skikkelig stabburspølse

Sphere

Kvinner varierer selvsagt også stort i størrelse. Det er ingen hemmelighet, selv om det har vært forsket lite på det sammenlignet med menns størrelse. Det er nok derfor man fremdeles møter menn som tar opp problemet med at hun sikkert ikke tente på ham, selv om hun kanskje egentlig var plaskvåt. Som liten mann merker jeg veldig godt forskjell. Selv om hun er plaskvåt. Samtidig er det mye som er mye viktigere enn størrelser. Jeg har møtt noen jeg kanskje i utgangspunktet ikke har passet særlig godt sammen med, men likevel endt opp med å ha veldig god sex med uansett. Så det er ingenting å stresse med. Knipeøvelser kan også gjøre underverker. 

Annonse

AnonymBruker

Hva er det du vil oppnå med dette? Spørre menn på KG om de har opplevd det samme? Veldig spesielt. Eller søker du etter noen med evne til å tenke for deg? Det er jo vel ikke så vanskelig å skjønne at folk er forskjellig. 

Anonymkode: af1d5...35a

AnonymBruker

Hadde hun født? 

Anonymkode: cb5ed...b87

AnonymBruker
På 30.6.2020 den 9.49, AnonymBruker skrev:

Det snakkes/skrives så mye om størrelsen på en manns penis, min er ca 17cm lang og 15-16cm  i omkrets så er vel sånn middels. Traff en jente i helga og vi endte opp hos henne for kos. Jeg ble usedvanlig overrasket over hennes vagina som var utrolig vid, med all respekt...vi hadde fin og god kos men følte absolutt ikke noe friksjon da jeg var inne i henne . Etter å ha lest litt rundt her inne så ser jeg jo at mine 15-16 cm i omkrets er helt innafor så da er det vel bare sånn at noen jenter er usedvanlig vide da....noen som har opplevd det samme ?

Blir ikke alle damer vide når de er sprengkåte og klissvåte? Eh, jo. 

Anonymkode: 494dc...553