Gå til innhold

Er redd jeg ikke kan stole på han..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest MadameDeRosa

Ikke kast vekk mer tid på en som er tyve år eldre enn deg. Trøst deg med at du slipper å drive med eldreomsorg om ti år, og finn deg en som bor nærmere og er mer på din alder. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppdatering: jobbet til 23 i dag også, noe han var fullt klar over, han vet jeg jobber til 23 hele denne uken. Fikk SMS 23.10 at han tenker på meg og elsker meg men nå var han trøtt å skulle sove. Jeg ble igjen skuffet å svarte å svarte: Ok gå å legg deg du men håper vi kan snakkes i morgen.. Den har han ikke sett enda jeg svarte han kun 3 minutter etter han skrev SMS. Dette er 3 dagen på rad vi ikke har pratet sammen, å første gangen han avlyste sa han at vi kunne snakkes dagen etter i stedet når jeg var ferdig på jobb men han kastet inn håndkleet da også. Har jeg grunn til bekymring? Er skuffet å føler han driter i meg. Han vet når jeg er hjemme når jeg slutter kl 23, å han sa første gangen når jeg sa at jeg slutter 23 at jeg er hjemme 23.30 så det er sent, men han sa da at jeg venter på deg, men avlyste som sagt😢

Anonymkode: d46bf...f36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er på vei ut, Han har en annen dame der antagelig. Var han synlig på Tinder / så du avstanden hans da han dro hjem, eller ble den helt borte/ logget av...?

Anonymkode: f5ac6...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Oppdatering: jobbet til 23 i dag også, noe han var fullt klar over, han vet jeg jobber til 23 hele denne uken. Fikk SMS 23.10 at han tenker på meg og elsker meg men nå var han trøtt å skulle sove. Jeg ble igjen skuffet å svarte å svarte: Ok gå å legg deg du men håper vi kan snakkes i morgen.. Den har han ikke sett enda jeg svarte han kun 3 minutter etter han skrev SMS. Dette er 3 dagen på rad vi ikke har pratet sammen, å første gangen han avlyste sa han at vi kunne snakkes dagen etter i stedet når jeg var ferdig på jobb men han kastet inn håndkleet da også. Har jeg grunn til bekymring? Er skuffet å føler han driter i meg. Han vet når jeg er hjemme når jeg slutter kl 23, å han sa første gangen når jeg sa at jeg slutter 23 at jeg er hjemme 23.30 så det er sent, men han sa da at jeg venter på deg, men avlyste som sagt😢

Anonymkode: d46bf...f36

Eller jobbet han til 23 hver onsdag men hadde en reisevei på rett over en time, og dagtid i 9 timer man og fre med da samme reisevei hver vei, og gjerne også 600% egentlig i de tre årene han hadde den jobbene, og nå bestemte han seg for at om en annen hadde kapasitet til de gule sekkene kunne han selv ta en pause på 3-6 måneder, eller i verste fall, år?

Anonymkode: 0d7cf...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er på vei ut, Han har en annen dame der antagelig. Var han synlig på Tinder / så du avstanden hans da han dro hjem, eller ble den helt borte/ logget av...?

Anonymkode: f5ac6...e00

Jeg slettet Tinderen min i desember  rett foran han, jeg sa til han at jeg trenger ikke tinder lenger nå som jeg har deg. Han gjorde det ikke. Jeg har ikke vært pålogget på tinder etter det, jeg slettet appen, men jeg er jo dødens nysgjerrig på om han enda har tinder eller ikke. Hvordan finner jeg ut av det🧐

Anonymkode: d46bf...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller jobbet han til 23 hver onsdag men hadde en reisevei på rett over en time, og dagtid i 9 timer man og fre med da samme reisevei hver vei, og gjerne også 600% egentlig i de tre årene han hadde den jobbene, og nå bestemte han seg for at om en annen hadde kapasitet til de gule sekkene kunne han selv ta en pause på 3-6 måneder, eller i verste fall, år?

Anonymkode: 0d7cf...bc3

Say what?

Anonymkode: d46bf...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Hvor godt kjenner du han egentlig? Og av erfaring står de øverst i de første dagene, nye vennskap på face. 

Hvilket land bor han i? Hvordan møttes dere mtp aldersforskjellen. 

nye vennskap står ikke øverst på face. men om du er på PC og ser på chattebaren til høyre så kan du holde musen over navnet hans og da ser du hvem han har lagt til de siste mnd . for å finne ut hvem han snakker mest med trykk på profilen hans. gå til vennene hans og se hvem de 6 øverste er

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fb lenger, slettet den for lenge siden av diverse grunner. Kan jeg sjekke dette selv om jeg ikke er på fb? Han har som sagt åpen venneliste

Anonymkode: d46bf...f36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, King100 skrev:

nye vennskap står ikke øverst på face. men om du er på PC og ser på chattebaren til høyre så kan du holde musen over navnet hans og da ser du hvem han har lagt til de siste mnd . for å finne ut hvem han snakker mest med trykk på profilen hans. gå til vennene hans og se hvem de 6 øverste er

Skjønner ikke det der, står det ikke alfabetisk i vennelisten da?

Anonymkode: f42ba...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må komme deg ut av dette. Hør på magefølelsen. Han har mistet interessen og dere har vært sammen for kort til avstandsforhold. Og han nedprioriterer deg. Finn noen du ikke trenger å føle deg needy med.

Anonymkode: c613f...67c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må komme deg ut av dette. Hør på magefølelsen. Han har mistet interessen og dere har vært sammen for kort til avstandsforhold. Og han nedprioriterer deg. Finn noen du ikke trenger å føle deg needy med.

Anonymkode: c613f...67c

Hva kan jeg si til han uten å virke needy?

Anonymkode: d46bf...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ER jo needy! Og hva er galt med det? Du er needy på å vite om det er liv laga eller ikke.. Om han vil mer eller ikke. Det er jo tydelige tegn på at han ikke lenger er så interessert. Få det ut av verden! Det enkle er ofte det beste: spør rett ut, og spar deg selv for mye meningsløs tankevirksomhet. Spør! Enkelt og greit. Klarer du det ikke på telefon, så skriv en melding. 

Anonymkode: 9e82e...5d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke fb lenger, slettet den for lenge siden av diverse grunner. Kan jeg sjekke dette selv om jeg ikke er på fb? Han har som sagt åpen venneliste

Anonymkode: d46bf...f36

Hvis du vil sjekke litt, kan du vel registrere deg på en måte som gjør at han ikke skjønner at det er deg?

Men, for å være rett på sak, så forstår du sikkert at dette forholdet ikke er særlig lovende. Han ser ut til å være på vei ut av det, og du får ikke forhindret det selv om du konfronterer ham aldri så mye. Finn deg en du kan stole på.

Anonymkode: 847a1...537

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner altså ikke greia med å «snoke» rundt på sosiale medier istedet for å spørre rett ut og spare seg selv for masse vondt tanker og grublerier. Hvorfor gå alle disse omveier når du helt enkelt kan spørre?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke det der, står det ikke alfabetisk i vennelisten da?

Anonymkode: f42ba...758

nei gå inn på profilen hans. så ser du på venstre der det står venner. klikk på venner. de øverste er de han snakker mest med, har mest med å gjøre eller liker bilder på/søker opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, King100 skrev:

nei gå inn på profilen hans. så ser du på venstre der det står venner. klikk på venner. de øverste er de han snakker mest med, har mest med å gjøre eller liker bilder på/søker opp

Sikkert annerledes på tlf, der kommer det bare opp alfabetisk. Og de 6 vennene som tidligere var bilde av på profilen til folk stemte ikke med at det var de man har mest med å gjøre, så de stolte jeg ikke på. Ifølge FB var det også tilfeldig utifra felles venner, om man hadde likt samme bilder, medlem av samme gruppe, samt helt random.

Anonymkode: f42ba...758

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

49 minutter siden, Oransjesjel skrev:

Jeg skjønner altså ikke greia med å «snoke» rundt på sosiale medier istedet for å spørre rett ut og spare seg selv for masse vondt tanker og grublerier. Hvorfor gå alle disse omveier når du helt enkelt kan spørre?

Forutsetter at han er ærlig.

Anonymkode: 54783...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lastet ned tinder igjen nå og logget meg på å bladde igjennom alle mine tidligere matcher, jeg fant han å ser han har lagt til et par bilder i profilen han ikke hadde når vi pratet på tinder! Hva gjør jeg nå? Jeg er KNUST!!! Hvordan konfronterer jeg han med dette??? Jeg orker ikke å vente helt til i morgen kveld etter jeg er ferdig på jobb (Han har jo ikke tid da uansett) Jeg får uansett ikke sove nå i kveld å vil ringe og snakke me han før han drar på jobb... Hjelp meg hvordan skal jeg konfrontere han?? Hva sier jeg???

Anonymkode: d46bf...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...