Gå til innhold

Hvor mye penger har du i banken og hvor gammel er du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vel ca 40 000kr i banken akkurat nå. Ble rimelig tømt etter huskjøp i høst og korona med påfølgende permitteringer.

Anonymkode: 89fb1...2dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vel ca 40 000kr i banken akkurat nå. Ble rimelig tømt etter huskjøp i høst og korona med påfølgende permitteringer.

Anonymkode: 89fb1...2dc

Glemte å skrive at vi eier et rekkehus til ca 3 mill, med 2,4millioner i lån og har en bil med lån på. 

Anonymkode: 89fb1...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 200 000. Sparer til EK, så eier ingenting annet og har ikke noe lån ennå. 🙂 

Anonymkode: 412db...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt over 2000 på konto. (men de blir vel brukt opp på medisiner neste mnd)  36 år og uføretrygdet. 65000 i studielån. Eier ikke annet enn en 23 år gamle bil jeg mekker på selv så godt det lar seg gjøre, og en bunad jeg ikke har hjerte til å selge. Sommerferien i år blir telttur så langet jeg har råd til å kjøre,  med et små muggent telt  😅 Men ifl KG og resten av Norge har jeg vist ferie hele året, så skal vel ikke klage. 

Bare sånn for å få litt kontraster her. 🙂 

Anonymkode: bfadb...256

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eier andelsleilighet (ikke lån uten om fellesgjeld) ca 185000 i bank sparing. 7000 i ips. 3000 i fond

Anonymkode: c7920...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 år

590 k på sparekonto 

220 k på BSU

2500kr i fond (har nettopp begynt å spare i fond) 

Eier 50% av en leilighet til ca. 3 mill i Oslo

Studielån og boliglån ligger på 840 k 

Anonymkode: c73d7...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1,2 mill i banken, nedbetalt leilighet. 55 år. Dessuten litt spredt rundt i fond. 

Anonymkode: 0f0c0...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

ser ut som snittet av de på kvinneguiden har millioner.....de fleste millionærer sitter faktisk ikke på kvinneforum å skryter,så alt her er vrøvl! Jeg selv har to hus i utlandet,tre biler,og enebolig på nesodden til ti mill!...klovner!

Anonymkode: 9d1e6...f32

Ifølge din egen logikk burde ikke du være på kg 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32, og fulltidsstudent de siste par årene. Arvet litt, spart en del, og har gjort noen kloke og noen mindre kloke investeringer de siste 10 årene.

Eier et lite rekkehus i Oslo med samboer. Min EK utgjør ca 2,3 mill, og lånet mitt er nok på ca det samme.

Har en liten elbil uten lån.

Ca 500 000 i fond.

Lav inntekt nå, så får ikke spart noe særlig før jeg er i full jobb igjen om noen år. 

Anonymkode: 09547...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eier for øyeblikket 2 boliger med ca. 1,8 i lån på begge, den ene skal selges. Håper å sitte igjen med 7-800 000 etter salg. Har bil uten lån, ca. 300 000 på BSU, det samme i aksjer, 100 000 på spare-/bufferkonto, 100 000 i fond. 30 år. 

Anonymkode: c7ef6...4da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

ser ut som snittet av de på kvinneguiden har millioner.....de fleste millionærer sitter faktisk ikke på kvinneforum å skryter,så alt her er vrøvl! Jeg selv har to hus i utlandet,tre biler,og enebolig på nesodden til ti mill!...klovner!

Anonymkode: 9d1e6...f32

Hvor i all verden tar du det fra? Definitivt ikke fra denne tråden for her ser det ut som de aller fleste har mellom 50 000 og 1 mill. Det er heller ikke sikkert at denne tråden har et representativt utvalg av KG's medlemmer og det er alt for få som har svart til at det kan utgjøre det totale gjennomsnittet.

Anonymkode: 0f0c0...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

110 kr, 35 år

ca 30 kr i panteflasker .

Ja, er fattiglus ..

Anonymkode: 40d88...938

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ca 150 000 i sparekonto i banken. 
Huset er verdt ca 600 000 mere enn hva vi har i lån. 

Jeg har hatt lav lønn de siste 5 årene( ca 430k) og nå er jeg arbeidsledig fra september, så noe sparing blir det ikke så mye av dersom jeg ikke får en ny jobb kjapt.
 

Jeg er 35, mannen 38. Føler vi har lite i forhold til mange andre på vår alder. Rekkehus, to lite fancy biler og ingen hytte/båt. Men vi bor oss ikke ihjel, og økonomien vår tåler at jeg må gå ledig en periode. 

Anonymkode: 924be...ecb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20.000 i banken, eier hverken bil eller eget hus. 30 år og samboer som eier egen bil, men har ingenting i banken. 

Anonymkode: 1e0a0...0ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 25 år og har 311 000 kr på sparekonto nå, + 20 000 på aksjefond (startet å spare for litt siden). Jeg og mannen kjøpte første leilighet når jeg var 20 år, og da la jeg inn litt over 100 000 i EK som jeg hadde spart på 1 år. I fjor solgte vi og kjøpte enebolig her i byen og la inn rundt 450 000 kr hver i EK (en del penger fra salget, verdiøkning). Siden vi har kjøpt enebolig har det vært en del kostnader med vedlikehold, samt at vi har fått baby nå så det har vært lite sparing det siste året. Men nå er det bare å brette opp armene å spare. Har ikke den store lønna heller, 410 000 kr i året, så får kanskje spart 5-7000 kr i mnd nå som vi har mer utgifter.

Anonymkode: 00703...f70

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er 25 år og har 311 000 kr på sparekonto nå, + 20 000 på aksjefond (startet å spare for litt siden). Jeg og mannen kjøpte første leilighet når jeg var 20 år, og da la jeg inn litt over 100 000 i EK som jeg hadde spart på 1 år. I fjor solgte vi og kjøpte enebolig her i byen og la inn rundt 450 000 kr hver i EK (en del penger fra salget, verdiøkning). Siden vi har kjøpt enebolig har det vært en del kostnader med vedlikehold, samt at vi har fått baby nå så det har vært lite sparing det siste året. Men nå er det bare å brette opp armene å spare. Har ikke den store lønna heller, 410 000 kr i året, så får kanskje spart 5-7000 kr i mnd nå som vi har mer utgifter.

Anonymkode: 00703...f70

Glemte å legge til at vi har 3,7 m i lån på huset. +studielån og billån.

Anonymkode: 00703...f70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 25 og nyutdannet. Ca 45 000 på bsu og 40 000 på sparing, og noen tusener på brukskonto. Eier ikke mer enn jeg får med i et par flyttekasser :)

Når det er sagt så opprettet jeg både bsu og sparekonto for bare 2 år siden, og det ene året jobbet jeg ikke ved siden av studiene engang. Så om jeg klarer å holde på et par vaner skal jeg nok klare meg fint, selv om jeg ligger litt bak de fleste jeg kjenner.

Anonymkode: 9257b...76f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 27 år.

190.000 på BSU

40.000 på sparekonto og 35.000 på reisekonto (prioriterer reising)

Eier bil med ca 60.000 igjen på lånet og har boliglån på 1,3 mill (halvparten av en leilighet).

Anonymkode: de09d...520

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200.000 i banken, totalt 1.800.000 i lån, eier både bil og leilighet, 26 år

Anonymkode: bf273...b54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...