Gå til innhold

Min mann har tatt ferie fra ferien.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvert år er det jeg som organiserer og planlegger feriene våre, og slik har det vært i 15 år. Han kommer kanskje med forslag til steder og vi har reist til Australia, Malaysia og California fordi han foreslo det, men jeg ordnet og bestilte alt. Jeg gir han vanligvis beskjed om når ungene er ute av barnehagen og vi må ordne ferie fra jobb, og hvilke datoer han skal informere sine foreldre om at vi kommer på besøk. Jeg informerer han om hvilke datoer vi skal til mine foreldre og hvilke datoer vi skal andre steder. Jeg snakker med søsknene hans og mine om ferie og planlegger turer til danmark eller lignende sammen med dem. Hvis vi skal på en større tur, feks til USA, så spør jeg han litt mer om datoer som passer og så snakker vi nøye gjennom det økonomiske, men ellers ordner jeg så og si alt. Han bestiller kanskje en leiebil hvis jeg maser mye. Dette fungere for oss.
 

Når vi skal pusse opp, noe vi gjør mye av, så er det helt motsatt. Han ordner, planlegger, undersøker, handler inn og jeg gjør ingenting. Jeg bare kommer med ideer som han tar med i planleggingen. 

Anonymkode: a0140...87c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, Loff77 skrev:

Kan jo være att dette er så langt fra ferie som det kommer for han. Bilkjøring, camping, dårlig vær osv

Han skulle vel vært i varmere strøk sikkert da:) 

 

Da må han si fra fra starten at han ikke syns det er vits. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...