Gå til innhold

Panama-mysteriet. Der ligger bevisene på bildene...


Gjest MadameDeRosa

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, 29_j skrev:

Er det dette bildet du ser et øye? Kan ikke helt se det, men er en skygge der. Hvorfor skulle venninnen ta et slikt bilde av henne? 

Nei jeg blir helt forvirret. Stakars moren. Hun ser du i en dokumentar på youtube, der de går på nøyaktig samme plass hvor de gikk. Bare søk navnene på damene. Utrolig ekkelt!

En annen ekkel ting er at facebooken til en av jentene er fortsatt oppe..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Coconuts
3 minutter siden, MonicaM skrev:

En annen ekkel ting er at facebooken til en av jentene er fortsatt oppe..

Det er jo bare en minne-konto. Helt vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Coconuts skrev:

Det er jo bare en minne-konto. Helt vanlig?

Det stod ikke «til minne» eller noe i den duren sist gang jeg fant den på facebook.

Endret av MonicaM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 29_j skrev:

Kunne jeg funnet på å sjekket også. Jeg blir enormt nyskjerrig rundt dette. Det med facebook'n, det er ikke broren til den ene jenta som holder den oppe da? 

Rart å se de sine siste livstegn. Dumdristig gjort, men dette er jo helt forferdelig. Håper virkelig de finner ut av det. 

Aner ikke, men tenker det kan være smertefullt for familiene å se tilbake på de siste oppdateringene og bildene hun la ut der, vel vitende om hvordan alt endte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bildet ble lagt i kommentarfeltet under saken på tv2- siden på Facebook. Syntes det ser ut som at det er noen som sitter der? Der det er røde sirkler...

Screenshot_20200629-234026_Facebook.jpg

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, 29_j skrev:

Ang det hodet som ble tatt bilde av, så ser jeg fortsatt ikke øyet. Men legg merke til noe som så ut som ei nese/nesebor litt lengre nede og mer mot midten. Ser også at ikke det et bakhode, men virker som at håret hennes er lagt over noe? Bakhodet blir for flatt på en måte og håret ser annerledes ut til at det kan være bakhodet. 

 

Du ser øyet med (pupillen og det hele) i midten, helt nederst på bildet. Det kan være at hun ligger på et annet menneske der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ti.09 skrev:

Dette bildet ble lagt i kommentarfeltet under saken på tv2- siden på Facebook. Syntes det ser ut som at det er noen som sitter der? Der det er røde sirkler...

Screenshot_20200629-234026_Facebook.jpg

Jeg set ihvertfall konturene til en mørk mann med kraftige trekk, ser du det samme?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MonicaM skrev:

Jeg set ihvertfall konturene til en mørk mann med kraftige trekk, ser du det samme?

Ja, jeg tror det. Den til venstre?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, MonicaM skrev:

Jeg set ihvertfall konturene til en mørk mann med kraftige trekk, ser du det samme?

Ja da ser jeg Trump nederst te venstre også... det er bare tilfeldige pixler som danner ting vi menneskers hjerne omdanner til ansikter og menneskefigurer. 

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, bordogstol skrev:

Ser fortsatt ikke noe hodeløst torso på de bildene du la ut.

 

2 timer siden, youcancallmejune skrev:

Ikke jeg heller. Det ligner ikke litt engang, spør du meg. Bilder er jo så uskarpt at det er umulig å se detaljer i det hele tatt.

Shit! Jeg ser det nå!! Det er den nakne torsoen som ligger til høyre? @MadameDeRosa

Endret av MonicaM
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, 29_j skrev:

Jo æsj, så det først nå. Får frysninger, ser to øyne som er åpne. Se litt lengre nedover der jeg trodde det kunne være nesa. 

Tror ikke jeg tør å se på bildet igjen etter at jeg så det som ser ut som en torso på det andre bildet.. får skikkelig frysninger selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I og med et av de første bildene er ned skrenten, tenker jeg at de brukte kameraet for å få lys. Og kanskje er bakhodet også for å se om hun har noe i håret? Det er jo ingen grunn til å ta bilde av plasten om man ikke lurer på om det kan være noe skummelt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 29_j skrev:

Kommer til å ha mareritt om dette. Tenk hvor avskyelig som skjer på denne jord. Hvorfor er shortsen hennes et helt annet sted da? 

Sjæl🙈😩 Skulle ikke ha klikket meg inn på denne tråden så sent på kvelden😑😑

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, MonicaM skrev:

Sjæl🙈😩 Skulle ikke ha klikket meg inn på denne tråden så sent på kvelden😑😑

Godt vi er flere. Denne saken kommer jeg til å tenke på i lang tid framover. Det at jentene er nesten like gamle som meg gjør det ikke bedre...😮 En ting er sikkert, og det er at jeg skal aldri dra på tur i en jungel i et ukjent land. Da skal jeg i hvert fall reise med en større gruppe og med en erfaren turguide. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg overhodet ikke forstår er hvorfor de ikke har ringt eller prøvd å sende sms til familien sin, men tok bilder og ringte nødnummer. Hadde jeg vært i trøbbel eller vært i nød hadde jeg nok gjort det. Kanskje jentene ikke var de som brukte telefonene...  For man kan ta bilder og ringe nødnummer om telefonen er låst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ti.09 skrev:

Godt vi er flere. Denne saken kommer jeg til å tenke på i lang tid framover. Det at jentene er nesten like gamle som meg gjør det ikke bedre...😮 En ting er sikkert, og det er at jeg skal aldri dra på tur i en jungel i et ukjent land. Da skal jeg i hvert fall reise med en større gruppe og med en erfaren turguide. 

Jeg er heldigvis så feig at jeg aldri hadde turt å gå inn i eksotiske jungler om vi så var tusen stykker som marsjerte inn samtidig🙈🙈

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...