Jump to content
AnonymBruker

Er du som folk flest på din alder? Identifiserer du deg med jevnaldrende?

Recommended Posts

AnonymBruker
På 29.6.2020 den 17.52, AnonymBruker skrev:

Jeg er en mann i 30-årene i Oslo og føler at det varierer veldig. Føler meg annerledes enn folk med barn og rekkehus/enebolig osv av åpenbare grunner. Men klarer heller ikke relatere meg til folk praktiserer vill festing jevnt og trutt. Trives med livet mitt og ønsker ingen store endringer bortsett fra en dame. 

Av og til føler jeg meg som en mann i 60-årene i god fysisk form, fyldig hårmanke og god smak. Andre ganger føler jeg meg som en 10-åring fra 90-tallet. Klarer ikke helt å relatere meg til de yngre i dagens verden.

Hvordan er det for deg?  

Anonymkode: f8b7a...142

Jeg er i starten av 20 åra og henger med folk som er 40 + og trives med det. Noen ganger føler jeg meg litt utenfor, men det er fordi noen i gjengen er litt mindre inkluderende pga av min unge alder. Men de so kjenner meg best er veldig greie, fordi de forstår at jeg er langt mer moden og ikke har "sjelen" til en i starten av 20 åra.

Liker ikke folk på min egen alder. Føler alt handler om festing og drikking, og jeg er liksom litt over det. Mange er heller ikke modne, og oppfører seg helt idiotisk. 

Men når det skal sies har som regel ikke oppførsel alltis noe med alder å gjøre. Jeg sier ikke at alle i 20 åra er umodne, for det er så individuelt. 

Anonymkode: 64a2c...fca

Fortsetter under...

AnonymBruker

Føler noen ganger at jeg fortsatt er 15 år og nettopp flyttet hjemmefra. Andre ganger som om jeg er 40 og veldig etablert. 

Egentlig 27 med hus på landet, bil, barn nummer to på vei og hund. 

Anonymkode: be86a...d09

Warrior

Jeg er ikke som folk flest på min alder tror jeg. Er mye barnsligere. Er ikke ferdig med de sene tenåra, tidlig 20 årene jeg enda😂 liker å ha det gøy, og hater kjedelige ting som husarbeid osv.. Er 30 år.