Gå til innhold

utfor

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Har ei datter på 4 år som alltid ser ut til å havne litt utfor når hun er sammen med andre barn. Hun har slitt med det å dele og har et bra temperemang til tider, men hun er mye søt å snill også. Føler hun må "sparkes " igang til så mye. Prøver å ikke bry oss men noen har sagt en gang utfor alltid utfor... Vi er jo livredde for at hun ikke skal få gode venner og at hun skal bli et mobbeoffer!!! Hun virker glad å fornøyd selv men har veldig lyst å være med andre selv om hun mer står på sidelinjen å ser på!! Noen som har opplevd det samme??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortsett å dytt henne igang.

Jeg har tre sønner, og den midterste av dem har aldri vært av den sosiale sorten og har ofte, helt fra han var liten havnet utenfor leiken. Dessverre. Nå er han tenåring og syns fortsatt det skumleste i verden er å ta kontakt med andre barn. Selv de han kjenner...

Håper det vil gå bedre med dere. Venner finner hun helt sikkert, men det er så mye lettere for de barna som uansett finner seg til rette i barneflokken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Jeg hadde ikke stresset med dette. Min datter også var en jente som likte å holde seg litt på sidelinjen i den alderen, hun trivdes rett og slett i sitt eget selskap.

Nå er hun ni, har mange venner som hun er med ofte, men kan fremdeles helt fint trives med å leke for seg selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...