Gå til innhold

The real housewives of Beverly Hills

Anbefalte innlegg

Rhodiola
Valyria83 skrev (6 timer siden):

Jeg tror absolutt at Kathy hadde en episode. Spørsmålet er var det så ille så Lisa skulle ha det til. Tror Lisa kan snakke sant når det gjelder det som ble sagt om søsteren Kyle. Er usikker på det som ble sagt om de andre fruene. Tror hun ønsker så sterkt støtte fra fruene at hun smører litt på. 

Lisa Rhinna har en lang historie på seg for å gå etter de andre. 

Hun var jo veninne med Denise Richards i mange år og kunne tydelig se hvor sviktet Denise følte seg av henne. 

Føler Rhinna er en liten slange i denne gjengen. Jeg hadde ikke stolt på alt hun sa. 

Jeg tror også det, alle de søstrene har vist sine sider så at eldstemann har et temperament kan jeg se for meg.

Lisa Rinna er rett og slett uspiselig. Det er hvert eneste år. Og hun går etter andre på en hensynsløs og nesten ondskapsfull måte. Og, det sier jeg som noen som likte Rinna veldig lenge. Den scenen med henne og Kim i limoen på vei til Eileen (Poker Night) er tidløs. Grusomt at Kim gikk/går igjennom en så ødeleggende lidelse, men den utvekslingen som foregikk i den limoen husker jeg nesten ord for ord.

Nå er det jo derfor jeg ser på real housewives, men når jeg først la merke til disse tingene ble det vanskelig å ikke se. Når du nevner Denise… stakkars menneske.

De var så ufattelig nådeløse og frekke. Jeg liker Denise Richards veldig godt jeg, så er kanskje ‘biased’, men å få en heeel sesong til å handle om hennes seksuell aktivitet og preferanser liker jeg ikke.

Ja, det kan tenkes at det er fordi at hun har en ektemann - men, jeg synes de la ekstra press på at hun, angivelig, lå med en dame. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hatsumomo

En ting skal Rinna ha da, hvis Kathy Hilton har så mye makt i sirklene hun frekventerer, og de andre damene ikke tør å gå opp mot Kathy pga det, så er nå Rinna ganske så tøff i trynet som kjører på da.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hatsumomo
Rhodiola skrev (14 timer siden):

Jeg tror også det, alle de søstrene har vist sine sider så at eldstemann har et temperament kan jeg se for meg.

Lisa Rinna er rett og slett uspiselig. Det er hvert eneste år. Og hun går etter andre på en hensynsløs og nesten ondskapsfull måte. Og, det sier jeg som noen som likte Rinna veldig lenge. Den scenen med henne og Kim i limoen på vei til Eileen (Poker Night) er tidløs. Grusomt at Kim gikk/går igjennom en så ødeleggende lidelse, men den utvekslingen som foregikk i den limoen husker jeg nesten ord for ord.

Nå er det jo derfor jeg ser på real housewives, men når jeg først la merke til disse tingene ble det vanskelig å ikke se. Når du nevner Denise… stakkars menneske.

De var så ufattelig nådeløse og frekke. Jeg liker Denise Richards veldig godt jeg, så er kanskje ‘biased’, men å få en heeel sesong til å handle om hennes seksuell aktivitet og preferanser liker jeg ikke.

Ja, det kan tenkes at det er fordi at hun har en ektemann - men, jeg synes de la ekstra press på at hun, angivelig, lå med en dame. 

Haha, jeg lo av det klippet. Its wackadoodle time! Hvilken sesong er det?

Jeg har ikke sett de første sesongene, lurer på om jeg har gått glipp av mye sprøtt ...

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rhodiola
Hatsumomo skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke sett de første sesongene, lurer på om jeg har gått glipp av mye sprøtt ...

Det er sesong 5! Den sesongen er jo fylt med sånne wackadoodle-times, så anbefales på det sterkeste. Har du en favorittsesong?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hatsumomo
Rhodiola skrev (6 minutter siden):

Det er sesong 5! Den sesongen er jo fylt med sånne wackadoodle-times, så anbefales på det sterkeste. Har du en favorittsesong?

Ah ok, jeg bør kanskje få sett de tidligere sesongene ja! Jeg har kun sett fra sesong 7 og fremover (sesongen med THE BUNNY 😂). Har ingen spesiell favorittsesong nei..hehe.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Valyria83
Hatsumomo skrev (6 timer siden):

Er de tidligere sesongene som er de beste. Brandi Glanville var noe for seg selv. Hun laget mye liv i leiren + hun var litt voldelig 🤭

Kjenner jeg blir litt flau over å følge med på denne såpeserien. 🙈 Klarer jo ikke å la det være. 

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Hatsumomo
Valyria83 skrev (43 minutter siden):

Er de tidligere sesongene som er de beste. Brandi Glanville var noe for seg selv. Hun laget mye liv i leiren + hun var litt voldelig 🤭

Kjenner jeg blir litt flau over å følge med på denne såpeserien. 🙈 Klarer jo ikke å la det være. 

Haha, jeg også! Men så er det den eneste reality/såpeserien jeg følger med på så da da har jeg ikke så dårlig samvittighet over det, noen guilty pleasures må en ha :nigo:

• Hjerte 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...