Gå til innhold

The real housewives of Beverly Hills

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

venom31
L'Eau D'Issey skrev (12 timer siden):

Får bare opp sesong 11 på Viafree.. Det er netflix som ligger etter med kun 5 sesonger. På appen til Hayu så ligger alle sesongene fra alle RH byene.

Ja, viafree måtte ta bort serien for ett års tid siden, og sender det ikke før de får rettigheter til det, og derfor er det bare sesong 11 der. Før var det flere. Er glad for at jeg endelig får se. Bruker ikke apper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

non_stop
Okaki skrev (14 minutter siden):

Dorinda var visst mye mer opphengt i Tinsley enn det som ble vist, var visst derfor produksjonen lot henne dra midt i sesongen. Håper Dorinda kommer tilbake når hun har det bedre, jeg savner henne veldig😊

Ah det gir mening. Synes slutten på den sesongen var veldig merkelig. Måten hun angrep henne på, og Tinsley var jo en av de som gjorde minst ut av seg og laget jo egentlig aldri noe kvalme. Så jeg forsto ikke helt det der. 

Jeg savner også Dorinda, hun er jo en morsom dame og det var så koselig med juleepisodene fra Berkshires 🥰. MEN, å få henne rasende med alkohol innabords unner jeg virkelig ingen, hun blir jo helt sort i øynene og mister det helt 😳😳😳😳. Virker som datteren hennes er mye mer voksen og mer fornuftig enn henne

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rægs
L'Eau D'Issey skrev (2 timer siden):

Det var en litt av en historie Erika hadde og fortelle Kyle.. Denne gangen også.

Hahaha ja!! Høres jo helt merkelig ut, og at det har skjedd enda en bilulykke? Og at det hadde snødd i LA og at sønnen hadde rullet rundt med bilen sin fem ganger når han skulle hjelpe faren med innbruddet? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...