Gå til innhold

Ansatte på plantasjen er så sure


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Plantasjen i Arendal er så som så. Ikke er det nok folk på jobb og enkelte er så sure at man skulle tro de spiste sitron under hele jobbvakta si. Enkelte er ålreite, men det hjelper jo lite når de sitter i kassa ikke det er folk å spørre ute i butikken...

Anonymkode: 3be9b...f8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke ferievikarer du har vært borti? Er personen veldig ung, så er det større sjanse for at de bare er vikar og vet lite. 

For min del opplever jeg at ansatte på plantasjen er i generelt bedre humør og mer høflige enn i andre butikker.

Anonymkode: 2cb75...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk et dårlig inntrykk av Plantasjen da døtrene til noen venner av meg var utplassert der i arbeidsuken sin. Jentene jobbet som bare det (ble satt til alt mulig rydding etc.) og gjorde en skikkelig innsats. Da de var ferdig med arbeidsuken fikk de ikke en gang en takk. Det hadde kostet så lite å gi dem en liten blomst til noen tiere som takk for den gratis hjelpen.

Anonymkode: fdc59...42d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har god erfaring med plantasjen her jeg bor, har vært på både Bryne, Sandve og den på Forus. Hyggelige ansatte og alle plantene jeg har kjøpt der har vært uten skadedyr. 

 

Var noe uheldig med jorden jeg kjøpte der en gang som hadde hærmyggegg i seg, men det har skjedd med jord fra europris også. 

Anonymkode: 2369e...cf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også litt dårlig erfaring der. Selv kan jeg lite om planter, og trenger å vite litt om det jeg kjøper sånn at det ikke bare... dør. Men opplever å være til bry når jeg spør, også om priser, da plantene ofte ikke er merket. Noen av dem jeg har spurt har faktisk latet til å vite like lite som meg om planter også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt enig egentlig. På plantasjen i Trondheim er det såvidt de gidder å se på meg, og flere prøver helt åpenbart å unngå blikket mitt. Har ikke orket å reise helt ut til Tiller for å se om de er hyggeligere der.

Anonymkode: bda47...fdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...