Gå til innhold

Belinda Jakobsen


Gjest Tubetopp

Anbefalte innlegg

Gjest Tubetopp

Altså, hva er det med den kjerringa!? Alt ho tar i blir jo MAGISK. Bare se instagram posten om diy lampa.

Ren magi fra sprayflaska

 

 

Innlegget er ryddet for personangrep.

Endret av Tubetopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker Belinda. Hun er befriende normal i en ellers gal influenserverden. Søt og glad, lite selvhøytidelig, og jeg elsker planteinteressen hennes. Og så liker jeg at hun egentlig ikke kan en dritt om planter, og ikke er redd for å innrømme det. Å innrømme feil er en sjeldenhet i den bransjen der. En fin konto å følge for oss som også elsker planter. 🥰

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.6.2020 den 20.56, Tubetopp skrev:

Altså, hva er det med den kjerringa!? Alt ho tar i blir jo MAGISK. Bare se instagram posten om diy lampa.

Ren magi fra sprayflaska

Hvem faan er hu?? Om hun er en influencer, så må jeg bare si at jeg synes de som leser slike ting er enda dummere enn de som er influencere.....de tjener tross alt penger på tullet sitt.

 

Sitatet er ryddet for personangrep.

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DIGGER ho. Jada litt mye magisk og sånt, men virker som hun har mange gode verdier! Viser normale sider. Liker det! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et forfriskende pust i Influenserville. Om hun bare kunne slutte å forsvare The Solution! Så bra at KG har gått ut med kritikk av dette på tross av vennskapet med Belinda. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tubetopp

Skal være enig i at ho er normal og naturlig. 

Men jenta har overtenning på storyene sime til tider. Hun sier det jo selv også at torsdagene(?) (Eller hvilken dag det er) snakker hun om reklame eller spons. Men det tar jo kaka. 

Aaaltfor mye prat, og jenta tar jo i mot altfor mye produkter å ting og snakker i vei om det. Svitcher plutselig helt til plantesnakk og outfits som hun har begynnt med. 

Blander norsk å engelsk hele tiden. Da kan du bare ta ett innlegg på full blood english heller 🤣 litt sånn sophie elise 

Veldig mye magi, veldig mye prat i podcaster så ingen av de andre kommer til 🤣🤣 den hun hadde med kristina andersen f eks. Stakkars jente fikk jo ikke sakt noe. Mæ, mæ,mæ heile tia

 

Magisk, magisk. Og gjentagelser, filme kaffekoppen mens ho går ut til plantene. Snakke om blomstene i verandakassa som de er såååå spesielle å magiske. 

 

Syns ho er flink med planter da. Men hun er jo veganer forstås. Skinnsofa skal byttes ut fordi den ikke passer inn. Osloskin lab kollagen er jo ikke vegansk som ho heller i kaffen sin og skryter så jævlig mye av. Blir kvalm av spons, spons ,spons.

Reiser land å strand for å få nye møbler, tepper osv bare fordi det er spons. Merker jo at hun er ny i influencerverden da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tubetopp
42 minutter siden, ludden skrev:

Hvem faan er hu?? Om hun er en influencer, så må jeg bare si at jeg synes de som leser slike ting er enda dummere enn de som er influencere.....de tjener tross alt penger på tullet sitt.

Ja hun har noen tusen dumme idioter som meg selv som følger på instagram. For min del liker jeg å følge med for plantenes del. Men siden hun har blitt litt mer kjent nå, så følger jeg med fordi jeg ikke klarer å la vær. Dama har total overtenning hver dag. Alt skal dokumenteres så mye at det blir hysterisk

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tubetopp
11 minutter siden, Dragonheart skrev:

Et forfriskende pust i Influenserville. Om hun bare kunne slutte å forsvare The Solution! Så bra at KG har gått ut med kritikk av dette på tross av vennskapet med Belinda. 

Enig. Selv om gjelsvik også kan ha LITT for mye overtenning til tider, syns jeg hun er morsom. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Tubetopp said:

Merker jo at hun er ny i influencerverden da.

Belinda er vel en av de mer erfarne i denne bransjen. Se feks denne artikkelen fra 2013 der det står at hun har blogget i 11 år:
https://p3.no/dokumentar/froken-stroken/

Hun har vel jobbet mye med sosiale medier «på bakrommet» i tiden hun ikke har vært i rampelyset.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tubetopp
9 minutter siden, Pikeliten skrev:

Belinda er vel en av de mer erfarne i denne bransjen. Se feks denne artikkelen fra 2013 der det står at hun har blogget i 11 år:
https://p3.no/dokumentar/froken-stroken/

Hun har vel jobbet mye med sosiale medier «på bakrommet» i tiden hun ikke har vært i rampelyset.

Det vet jeg å. Hun har jo bachlor i markedsføring. 

Men det betyr ikke at det passer til personligheten hennes

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Antirobe skrev:

Jeg liker Belinda. Hun er befriende normal i en ellers gal influenserverden. Søt og glad, lite selvhøytidelig, og jeg elsker planteinteressen hennes. Og så liker jeg at hun egentlig ikke kan en dritt om planter, og ikke er redd for å innrømme det. Å innrømme feil er en sjeldenhet i den bransjen der. En fin konto å følge for oss som også elsker planter. 🥰

Kan ikke en dritt om planter, skriver du, men tar likevel 500 kr for en halvtimes videokonsultasjon der folk kan få hjelp med plantene sine... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, FruRosa skrev:

Kan ikke en dritt om planter, skriver du, men tar likevel 500 kr for en halvtimes videokonsultasjon der folk kan få hjelp med plantene sine... 

Gjør hun? 😂😂 Det har jeg ikke sett. Har du link? Jeg hadde ikke betalt for det, det er helt sikkert. Hun er jo flink nok med planter, men på nivå med meg selv, som har det veldig grønt hjemme, men definitivt ikke er en gartner. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Antirobe skrev:

Gjør hun? 😂😂 Det har jeg ikke sett. Har du link? Jeg hadde ikke betalt for det, det er helt sikkert. Hun er jo flink nok med planter, men på nivå med meg selv, som har det veldig grønt hjemme, men definitivt ikke er en gartner. 

https://www.plantemagasinet.no/booking

Jeg retter meg selv; hun tar 495 for en halv time, ikke 500. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, FruRosa skrev:

https://www.plantemagasinet.no/booking

Jeg retter meg selv; hun tar 495 for en halv time, ikke 500. 

Hahaha jeg elsker Belinda, men det hadde jeg aldri betalt for. 😂 Hun vet jo ofte ikke navnet på plantene sine engang, blir korrigert (og legger seg flat) hele tiden på Instagram. Alt hun kan bidra med er vel å be deg kjøpe en luftfukter, og å tipse om å lese deg opp på hva plantene trenger av lys og vann. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så utrooolig skuffende at hun reklamerer for svindelen Oslo skinlab. Boikotter av den grunn alene 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har hun der så veldig opp i halsen.... Hun har minimalt med snøring på planter, men snakker så mye at nybegynnere tror hun har råpeiling..Men blir tatt gang på gang av oss andre som vet bedre... Blir helt matt... Og når jeg sier vi som vet bedre er fordi det har blitt sjekket opp med kilder som er troverdig ifht forskning som har knust hennes "blogginnlegg" uten kilder... 

Og fanklubben forsvarer "kunnskapen" hennes som om hun var guddommelig....

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.6.2020 den 21.54, Tubetopp skrev:

Skal være enig i at ho er normal og naturlig. 

Men jenta har overtenning på storyene sime til tider. Hun sier det jo selv også at torsdagene(?) (Eller hvilken dag det er) snakker hun om reklame eller spons. Men det tar jo kaka. 

Aaaltfor mye prat, og jenta tar jo i mot altfor mye produkter å ting og snakker i vei om det. Svitcher plutselig helt til plantesnakk og outfits som hun har begynnt med. 

Blander norsk å engelsk hele tiden. Da kan du bare ta ett innlegg på full blood english heller 🤣 litt sånn sophie elise 

Veldig mye magi, veldig mye prat i podcaster så ingen av de andre kommer til 🤣🤣 den hun hadde med kristina andersen f eks. Stakkars jente fikk jo ikke sakt noe. Mæ, mæ,mæ heile tia

 

Magisk, magisk. Og gjentagelser, filme kaffekoppen mens ho går ut til plantene. Snakke om blomstene i verandakassa som de er såååå spesielle å magiske. 

 

Syns ho er flink med planter da. Men hun er jo veganer forstås. Skinnsofa skal byttes ut fordi den ikke passer inn. Osloskin lab kollagen er jo ikke vegansk som ho heller i kaffen sin og skryter så jævlig mye av. Blir kvalm av spons, spons ,spons.

Reiser land å strand for å få nye møbler, tepper osv bare fordi det er spons. Merker jo at hun er ny i influencerverden da.

Ny? Jeg leste bloggen hennes for mange år siden. Tror hun har vært «i bransjen» lenge. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver av og til å følge henne, men hun legger jo ut eviglange storyer hver dag, så jeg ender alltid opp med å avfølge etter en uke eller to. Blir alt, alt for mye. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer på at hun som fronter naturlig kropp og å elske seg selv som man er, liker alt CBE poster av lettkleddbilder på IG.

CBE er vel det stikk motsatte av naturlig kropp og å elske seg selv som hun er... 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...