Gå til innhold

Skal selge gitar. Noen med litt peiling som kan hjelpe??


Gjest stinemarie234

Anbefalte innlegg

Gjest stinemarie234

Hei! Noen her med litt peiling på instrumenter?

Har to gitarer stående som bare støver ned, tenker derfor å selge dem. Men hvor mye kan/bør jeg legge de ut for? Aner ikke hva de er verdt. Har prøvd å Google litt, både på norsk og engelsk, men blir lite klok. Kan nesten se ut som den ene kan være verdt litt penger da jeg ser den selges for ganske mye på ebay og andre utenlandske sider. Ord som "vintage" og "rare" brukes også om den flere steder. Men jeg aner virkelig ikke, hehe.

Noen som kan hjelpe? Det er snakk om merkene/modellene "Aria 573" og "Ritmo 200" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sannsynligvis billige greier begge to... under 2000, kanskje 1000 for Aria 573.

Anonymkode: 2281a...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva prisen er satt til og hva de faktisk selges for på eBay er to forskjellige ting, den Ritmo gitaren kan du kanskje få noen hundrelapper for hvis den er i bra stand og den andre et par tusenlapper.

Anonymkode: ff321...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stinemarie234 skrev:

Hei! Noen her med litt peiling på instrumenter?

Har to gitarer stående som bare støver ned, tenker derfor å selge dem. Men hvor mye kan/bør jeg legge de ut for? Aner ikke hva de er verdt. Har prøvd å Google litt, både på norsk og engelsk, men blir lite klok. Kan nesten se ut som den ene kan være verdt litt penger da jeg ser den selges for ganske mye på ebay og andre utenlandske sider. Ord som "vintage" og "rare" brukes også om den flere steder. Men jeg aner virkelig ikke, hehe.

Noen som kan hjelpe? Det er snakk om merkene/modellene "Aria 573" og "Ritmo 200" 

1500-2000 for en første, og noen hundrelapper for den andre.

Anonymkode: 85075...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinemarie234
På 28.6.2020 den 19.41, AnonymBruker skrev:

El gitarer? 

Anonymkode: eeb49...df1

Nei, vanlig aukustisk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...