Gjest lillesnusa Skrevet 5. juli 2005 #1 Del Skrevet 5. juli 2005 Et spørsmål: 'Hvor lenge må man jobbe etter svangerskapspermisjon før man kan benytte seg av sykemelding og egenmelding. Trenger hjelp fort for jeg er blitt syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. juli 2005 #2 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg gikk direkte ut i sykmeldig etter svangerskapspermisjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnusa Skrevet 5. juli 2005 #3 Del Skrevet 5. juli 2005 Takk for svar. Det må vel bety at man ikke trenger å jobbe 14 dager for å kunne bli sykemeldt og få penger fra trygdesystemet? Håper jeg snart blir frisk igjen for dette var en lei situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. juli 2005 #4 Del Skrevet 5. juli 2005 Fødselspenger regnes som inntekt de og, så Trygdekontoret bruker samme grunnlag som du hadde i permisjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moia Skrevet 5. juli 2005 #5 Del Skrevet 5. juli 2005 Vanligvis er det 4 uker. Men jeg har forstått det sånn at man kan gå rett ut i sykemelding etter fødselspermisjon. Det står at fødselspenger er likestilt med lønn når det gjelder beregning av sykepenger i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnusa Skrevet 5. juli 2005 #6 Del Skrevet 5. juli 2005 Takk for svar. Nå ble jeg glad! Er så avhengig av disse pengene for å få ting til å gå rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå