Gå til innhold

Telefonnummer vises ikke på listen over "Sist brukte" på mobilen?


Million

Anbefalte innlegg

I dag ringte jeg en restaurant for å spørre om noe, fordi jeg tenkte å bestille der senere på dagen.

Da jeg senere skulle ringe opp igjen for å bestille for levering, trykket jeg på "Sist brukte" på mobilens nummerliste for å bruke nummeret derfra. Men det sto ikke der??? Merkelige greier.

Jeg søkte derfor opp nummeret fra kontakter på nytt, og ringte. La igjen bestilling, og la på. Etter telefonsamtalen, sjekket jeg "Sist brukte" på nytt.... og telefonnummeret sto IKKE der nå heller? Er ikke det veldig merkelig?

Det var et fasttelefonnummer, tilgjengelig på nett, altså ikke noe hemmelig nummer eller noe. Andre fasttelefonnummere jeg har ringt i det siste, står på "Sist brukte" listen, så det kan ikke være derfor (tenkte et øyeblikk at bare mobilnummere sto der, men nei)

Noen som har opplevd noe lignende eller vet hvorfor? Man kan altså ikke stole på listen over nummer som står oppført, for samtaler ut og inn med mobilen?

PS! Jeg har en iphone 7 telefon.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere telefoner jeg har ringt ut eller mottatt inn i dag. Og ingen av dem synes på listen over "Sist brukte". 

Det sluttet å virke på fredag ser det ut til. Siste på listen var på fredag.

Hører gjerne fra noen som har en anelse om dette kan la seg fikse eller har opplevd det selv. Men for all del, telefonen fungerer jo selv om den ikke lenger lager liste over brukte telefonnummer.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren min rapporterte nettopp samme greia her forrige dagen med sin iPhone (husker ikke versjon). Men nummerne dukket opp etter en omstart. Altså, slå tlf helt av og på igjen.

Anonymkode: 35a90...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Moren min rapporterte nettopp samme greia her forrige dagen med sin iPhone (husker ikke versjon). Men nummerne dukket opp etter en omstart. Altså, slå tlf helt av og på igjen.

Anonymkode: 35a90...349

Det var akkurat det jeg gjorde nå nettopp, og da kom alle nummerne opp på listen :)

Søkte opp denne tråden nå for å fortelle løsningen, som du også kom med. Det funket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, iPhone er rare greier...

Anonymkode: 1a0a6...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jøss, iPhone er rare greier...

Anonymkode: 1a0a6...5a6

Det er den eneste mobilen som gjelder for meg 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...