Gå til innhold

Mister følgere på instagram


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke det at det bryr meg så veldig, men er nysgjerrig på hvorfor jeg mister følgere på instagram? Jeg hadde kontoen min privat med bare de jeg kjenner før jeg tok den til offentlig, og lot fremmede følge meg. Kom en del fremmede følgere når en veninne av meg som er "kjendis" med mange følgere tok meg i storyen hennes og tagget meg på bilde av oss. Men disse følgerne har begynt å slutte følge meg. Lurer virkelig på hva grunnen kan være?

Anonymkode: bc1a6...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var nok nysgjerrige i det de oppdaget deg, men så har de funnet ut at det ikke var så spennende likevel. Man kan ikke følge alt og alle.

Anonymkode: 0ba7f...d8a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange følger for å få følgere selv. 

Anonymkode: ff970...cc8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke det at det bryr meg så veldig, men er nysgjerrig på hvorfor jeg mister følgere på instagram? Jeg hadde kontoen min privat med bare de jeg kjenner før jeg tok den til offentlig, og lot fremmede følge meg. Kom en del fremmede følgere når en veninne av meg som er "kjendis" med mange følgere tok meg i storyen hennes og tagget meg på bilde av oss. Men disse følgerne har begynt å slutte følge meg. Lurer virkelig på hva grunnen kan være?

Anonymkode: bc1a6...827

De følgte deg for en liten stund pga venninnen din. Når de så at du ikke var av samme kaliber som henne så avfølgte de deg. Dette har skjedd med flere av venner av meg som har bekjente innenfor "kjendis" og influencere verden. Jeg selv har fått kjent folk på min følges liste og har så si ikke gjort noe ekstra for få de til følge meg. 

Anonymkode: 0742c...49d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...