BlaBla Skrevet 5. juli 2005 #1 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg har tatt 4 positive tester. Når bør og skal jeg gå til legen. Jeg er ikke overbevist før jeg har vært hos legen. + en anne ting jeg lurer på. Er det noe annet som kan gjøre at testen blir positiv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakemonster Skrevet 5. juli 2005 #2 Del Skrevet 5. juli 2005 Dersom du har tatt fire positive tester er du nok ganske så sikker. Har faktisk aldri opplevd at legen har tatt graviditetstest på meg når jeg har vært gravid, men har stolt på de jeg hadde tatt. Du drar til legen når du ønsker det. Jeg var første gang i uke 8, og andre gang i uke fem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 5. juli 2005 #3 Del Skrevet 5. juli 2005 Enkelte medisiner kan slå ut på gravididtetstester. Men jeg tror nok du kan ringe legen å få bekreftet det 4 andre tester har bekreftet for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestt Skrevet 5. juli 2005 #4 Del Skrevet 5. juli 2005 De eneste 'medisinene' som kan slå ut på graviditetstester er hormoner som man iblant bruker i behandling av ufrivillig barnløse. Så har du blitt gravid spontant, uten hormonbehandling, er testresultatene dine utvetydige. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlaBla Skrevet 6. juli 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 6. juli 2005 De eneste 'medisinene' som kan slå ut på graviditetstester er hormoner som man iblant bruker i behandling av ufrivillig barnløse. Så har du blitt gravid spontant' date=' uten hormonbehandling, er testresultatene dine utvetydige. Gratulerer![/quote'] Jeg har gått på pergotime 4 PP, dette er min første periode etter. Vil det da si at jeg ikke kan stole på testene. Jeg har tatt 6 stykken og alle er positive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 6. juli 2005 #6 Del Skrevet 6. juli 2005 Tror nok at du kan stole på testene. Jeg har aldri hørt at Pergotime kan gi positive tester, det er gjerne sterkere hormoner som tas under prøverørsbehandling som kan gi positive tester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlaBla Skrevet 6. juli 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 6. juli 2005 Tror nok at du kan stole på testene. Jeg har aldri hørt at Pergotime kan gi positive tester' date=' det er gjerne sterkere hormoner som tas under prøverørsbehandling som kan gi positive tester.[/quote'] Tusen takk. Jeg har vært hos legen i dag og han sa at det er så lenge siden jeg tok siste pille (6.mai) at det skulle ikke ha noe å si. Testen der var også positiv og fikk beskjed om at jeg er fem uker på vei. Så nå er det bare å håpe og be om at det utvikler seg videre. Nå vet jeg i alle fall at jeg kan bli gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. juli 2005 #8 Del Skrevet 6. juli 2005 Selv om du hadde tatt en pergo-tablett i går, så hadde ikke det hatt noe å si på testen heller. Testen reagerer på hcg, og pergo-tablettene innheholer ikke noe av dette Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 7. juli 2005 #9 Del Skrevet 7. juli 2005 Gratulerer! Vi krysser fingre og tær for at alt går bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cyan Skrevet 7. juli 2005 #10 Del Skrevet 7. juli 2005 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 7. juli 2005 #11 Del Skrevet 7. juli 2005 Gratulerer!! :-) :-) Så moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå