Gå til innhold

Kan man levere inn mobilen gratis til reparasjon dersom det har gått under 5år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På elkjøp og power?  Ser jo at det står 5 års reklamasjonsrett på mobiler

Noen som har gjort det? Hva var det som var galt og hvor gammel var mobilen din?

 

Anonymkode: c7bd9...c76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Jodaneida skrev:

Om det er fabrikkfeil så. Slitasje og brukerfeil dekkes ikke

 

Akkurat nå, addict skrev:

Kommer helt an på hva du skal levere den inn for? 

Lagde et innlegg om det her inne tidligere.. Det er det at visse deler av skjermen ikke reagerer når jeg trykker på den. En sånn stripe. Vet dere om det regnes som fabrikkfeil? Skjermen er uten merker.

Anonymkode: c7bd9...c76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og mobilen tuller ellers også. Den slår seg "av" av seg selv og så står det "android starter", mens den lager sånne pipelyder. Jeg prøvde å innstallere nyeste programvare, men dette bare fortsetter. Alt dette starter samtidig altså. Før det har det aldri vært noe tull med den.

Anonymkode: c7bd9...c76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Vet dere om det regnes som fabrikkfeil? Skjermen er uten merker.

Anonymkode: c7bd9...c76

Det er helt umulig for noen her ås vare på. Men jeg kan godt gjette, om du vil?

Anonymkode: 09165...3cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer helt an på hvorfor den gjør det. Somregel så skyldes slike feil at det har kommet fukt i mobilen (feks pga damp på bad ect) eller at den har falt i bakken eller fått en trykkskade. Det ser de når de åpner den isåfall. Det er selvfølgelig ikke en reklamasjon. Så det er klin umulig for noen her inne å svare på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på elkjøp med en telefon som er 3 år gammel. Den krasja rett og slett av siste oppdateringen. Jeg måtte betale selv. 

Anonymkode: 7451b...d49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, addict skrev:

Kommer helt an på hvorfor den gjør det. Somregel så skyldes slike feil at det har kommet fukt i mobilen (feks pga damp på bad ect) eller at den har falt i bakken eller fått en trykkskade. Det ser de når de åpner den isåfall. Det er selvfølgelig ikke en reklamasjon. Så det er klin umulig for noen her inne å svare på. 

Men hva slags ting er det som er reklamasjon da hvis dette ikke skulle vært en reklamasjonssak? Jeg har ikke mistet mobilen i bakken.

Anonymkode: c7bd9...c76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men hva slags ting er det som er reklamasjon da hvis dette ikke skulle vært en reklamasjonssak? Jeg har ikke mistet mobilen i bakken.

Anonymkode: c7bd9...c76

Feil fra fabrikken/feil på produktet. Slitasje og skader er ikke reklamasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...