Gå til innhold

Hva stinker 40 årskrise? Klær, hår oppførsel.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trene 9 ganger i uka til triatlon med utstyr som proffer bruker. 

Anonymkode: 6fdae...c73

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svær Harley Davidson. 

Jeg fikk meg heller ny kone, baby, huslån og stasjonsvogn. Følte meg så mye yngre (og utslitt) 😀

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Slanke seg, oppgradere utseendet og garderoben, skifte jobb, begynne med litt sånn New Age oppførsel ;skal frelse alle andre bare fordi du har oppdaget veganer eller vegetariske... 

Anonymkode: 5993f...700

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å tro at man trener til Tour de France bare fordi man har kjøpt seg en sykkel.

Anonymkode: 02d9d...e7d

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nye piercinger og tatoveringer. Og bilder fra treningssenter. 

Anonymkode: f0d9b...70f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en del piercing i navlen, nesen og flere i øreflippene da jeg var 20 år. Da jeg var 25 år tok jeg en tatovering på overarmen. Min storesøster har kritisert meg for å ha tatovering&piercinger i åresvis.

Hun ønsket ikke at jeg skulle ankomme hennes bryllup med kjole med bare skuldre, da denne tatoveringen ble synlig og hun ba meg bruke et sjal for å skjule den. 

For ti år siden da min søster passerte 40 år tok hun en tatovering av en rose oppe på skulderen som er like synlig som min. Dette fordi hun var kommet i førtiårskrise og hun slengte like så godt på en piercing i navlen og et ekstra hull i øreflippen.🙄😆 

Da jeg konfronterte henne med dette og minnet henne på at hun 20 år tidligere sa at det styggeste hun visste var tatoveringer og piercinger, blånektet hun. Alt er visst greit når man er i 40 års krise😀

Anonymkode: 5993f...700

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid stusset på begrepet "40 årskrise". Det som beskrives her er trening som strengt tatt blir mer nødvendig jo eldre du blir grunnet kroppens naturlige forfall. Reiser som krever tid og penger, noe man sannsynligvis har mer av etter fylte 40 siden man har jobbet en stund og at mange har barn som er blitt ungdommer/voksne.

For min del tenker jeg på 40 åringer som desperat prøver å kle seg yngre enn de er, og menger seg med yngre på uteplasser. :)

Anonymkode: 5a87c...6b1

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vippe-extentions på damer og menn som finner seg yngre kjæreste, mens han enda er gift seff 👍

Anonymkode: 29990...c19

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000

Lage mat fra bunnen av.

*For å fortsette å liste opp ting som en del voksne ser verdien av, men som neppe kan regnes som en krise*

 

Endret av Nimbus2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn: Ring i øret, skinnjakke og motorsykkel.

Anonymkode: bfbc9...2f1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stan skrev:

Svær Harley Davidson. 

Jeg fikk meg heller ny kone, baby, huslån og stasjonsvogn. Følte meg så mye yngre (og utslitt) 😀

😂Mens jeg tok MC-lappen, skaffet meg svær Harley Davidson, men beholdt ektemann, hus og jobb.

Anonymkode: 03cea...d1f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjelder damer mest: Begynne å trene mye og bli veldig aktiv på some. Bli veldig opptatt av å dyrke mat selv. Veldig fokus på det å ha god selvtillit, gjerne på en litt overdreven måte: late som de har hatt då dårlig selvtillit, men NÅ skal di være trygge på seg selv og snakke rett fra levra. Noe som i praksis betyr at de er frekke. De hadde aldri dårlig selvtillit i utgangspunktet, bare folkeskikk. Veldig sånn «nå skal jeg prioritere MEG SELV». 

Anonymkode: 31abb...9c5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masing om at "alle tror jeg er mye yngre", og "jeg blir ofte spurt om leg på polet"

Anonymkode: 11e90...a55

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytta ut kona med ei ny på 30 🙂 Fikk barn, hadde ikke det fra før, så med 10års forskjell holder hun meg ung til sinns og kroppslig. Nå trener vi 2-3 ganger i uka, kroppen som vi liker begge to. Sexen er  på topp, alt er bedre.

Kona jeg hadde var nok feil for meg, hun ville aldri noe. Sex var det heller lite av. 

Anonymkode: 2645b...8d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klippe seg kort på håret, bruke store glorete smykker og fargerike posete klær. Deretter selvfølgelig tro at det er pent fordi venninnene (som har gjort det samme) synes det var en «gøy» look.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn på min alder som tror de er toppidrettsutøvere, og oppfører seg bøllete på veien. Sorry, men det toget gikk for minst 20 år siden. Sykler mye selv, men tar hensyn til bilister og fotgjengere.

Mann, 45 år.

Anonymkode: 102b5...834

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Grandidosa83 skrev:

Klippe seg kort på håret, bruke store glorete smykker og fargerike posete klær. Deretter selvfølgelig tro at det er pent fordi venninnene (som har gjort det samme) synes det var en «gøy» look.

:fnise:

Anonymkode: fa3df...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal snart ha 40-års krise, men er usikker på hva jeg skal gjøre ? 🤔

Er noen få år i forkant, men har allerede gått ned i vekt og begynt å kle meg penere. Noen tips til hvordan jeg kan gjøre 40-åra krisa komplett innen jeg faktisk når 40 ? 🤔

Anonymkode: 803f9...071

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...