Gå til innhold

Er verden litt kald?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, MarieLo skrev:

Ignoranse ja. Ellers takk. 🙂

Tror Conal snakker om DMT.

Anonymkode: 6a630...7cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror Conal snakker om DMT.

Anonymkode: 6a630...7cf

Jeg har nåde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Citpensacola skrev:

Verden er kald og nådeløs, et menneskeliv er ikke verdt en dritt, og folk flest er idioter. Det er lite man kan gjøre med dette, så det gjelder å prøve å gjøre det beste ut av det.

Dette er mye av problemet i verden, folk som tror at det ikke kan gjøres noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.6.2020 den 20.07, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke verden er kald, eller at mennesker er kalde. Men vi er ikke laget for å ta inn over oss hele verden. Vi er laget for å bry pss om vår egen «flokk» (familie, klan, tribe, landsby, whatever). 

Jeg synes det er veldig mye godhet i verden, men jeg velger heller ikke å kun fokusere på det negative.

Føler hverken at jeg drukner i luksus eller at jeg burde gi mer til fattige. 

Anonymkode: 43e70...f6b

Joda, men hvorfor skal vi kun bry oss om våre nærmeste? Er vi ikke alle like mye verdt? Gir vi mer penger til fattige så vil færre i verden lide. Det er fint å fokusere på det positive i sin egen omgangskrets, men jeg synes liksom at vi burde bry oss mer om andre likevel. For selv om vi ikke kan se de, eller direkte se at penger som vi gir gjør en forskjell, så gjør det jo det.

Anonymkode: bf320...1ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Joda, men hvorfor skal vi kun bry oss om våre nærmeste? Er vi ikke alle like mye verdt? Gir vi mer penger til fattige så vil færre i verden lide. Det er fint å fokusere på det positive i sin egen omgangskrets, men jeg synes liksom at vi burde bry oss mer om andre likevel. For selv om vi ikke kan se de, eller direkte se at penger som vi gir gjør en forskjell, så gjør det jo det.

Anonymkode: bf320...1ee

Jeg er TS forresten

Anonymkode: bf320...1ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...