Gå til innhold

Om peiser igjen.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå skal jeg som godt voksen dame fortelle noe som kan komme som en overraskelse. 

En mann med stor pikk må være bedre i senga for at det skal fungere enn en mann med gjennomsnittlig pikk. En mann med stor pikk går stort sett glipp av gleden ved spontan sex og kjappiser fordi det alltid krever masse tid og ditto planlegging for at han skal kunne penetrere en gjennomsnittlig kvinne. Han må lete mye lengre for å finne en kompatibel kvinne. Han har større problemer med å gjennomføre ONS enn en mann som er gjennomsnittlig. Han vil oftere oppleve avbrutte samleier fordi kvinnen får vondt. 

Kan ikke fatte at det skal være et drømmescenario. Menn er rare skapninger. 

Anonymkode: 0701a...10f

Heldigvis fant min mann meg som tenner på smerte. Tre never lang og så tykk at jeg ikke får til å ta rundt den med en hånd. 

Han har vært plaget med det du nevner. Men med meg kan han kjøre på fordi jeg liker at det gjør vondt😍

Anonymkode: 63d1a...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min er 16,5 i omkrets og kvinner elsker den, og det er vise versa, jo mer jeg fyller desto bedre er det for meg også.

Anonymkode: d96dd...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pass på at ikke du skuffer noen da. Å kaste bort andre folks tid og forventninger er ukult! Husk det.

Anonymkode: dc4bc...7b6

Er jo like mye de som skuffer meg da. Har man en som er mindre enn hva man kan forvente, så bør man faktisk opplyse om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, 3lis3 said:

Er jo like mye de som skuffer meg da. Har man en som er mindre enn hva man kan forvente, så bør man faktisk opplyse om det. 

Mannen vet vel ikke dine forventninger. Da er det opp til deg å opplyse om det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.6.2020 den 15.41, AnonymBruker skrev:

Hvem bestrider dette faktumet? Menn må finne seg damer som mener den de har er stor nok. Hva den enkelte kvinne anser som stort er ikke objektivt. Men er du i nedre sjiktet, få deg penger på bok. Livet er slik at fordelingen ikke er lik. Livet er hardt. Bli god på ditt.

Anonymkode: 4bb6c...acd

Voks opp. Pikkstørrelse kommer i andre rekke og er irrelevant i forhold til penger. Hva tror du de fleste damer ville valgt? En mann med 20 centimeter kjøtt i buksa eller en mann verdt 100 millioner?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en kjæreste i flere år som var ca. 12-13 cm, foretrakk helt klart å ha litt tøffere sex og bakfra funket sjukt bra. Han er faktisk en av de bedre sexpartnerne jeg har hatt kun fordi han var veldig kreativ, andre har ofte en tendens til å lene seg mye kun på størrelse og det er digg, men kjedelig i det lange løp. 

Anonymkode: a10c3...2df

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Iceman skrev:

Voks opp. Pikkstørrelse kommer i andre rekke og er irrelevant i forhold til penger. Hva tror du de fleste damer ville valgt? En mann med 20 centimeter kjøtt i buksa eller en mann verdt 100 millioner?

Voks opp? Du skriver jo samme svar som meg og sier deg helt uenig. Jøss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gutter/menn er dessverre svært ulikt utstyrt, men heldigvis foretrekker damer de fleste størrelser. Selvsagt er relativt stor og tykk kuk visuelt digg, men når det gjelder sex er det ikke alltid at størst er best.
Jeg har nokså liten kuk og bare 14-15 lang og 11-12 i omkrets (varierer litt), men min kjæreste gjennom 25 år kommer som en "stormvind" hver gang og sier hun aldri har hatt så god sex. Hun hadde neppe vært sammen med meg så lenge om størrelsen hadde hatt så mye å si. Hun blir også litt lei seg når jeg uttrykker min bekymring om størrelsen. Jeg har også ymtet litt at hun kunne få "prøvd" andre og mer velutstyrte gutter/menn om hun ville, noe hun bastant avviser. Heldigvis kanskje, for om hun hadde fått smaken på noe større hadde jeg kanskje blitt singel... 🙄. Vi ble sammen tidlig så hun har kanskje ikke prøvd så menge variasjoner før meg. Tror, og håper, at vi ikke må være så fokusert på størrelsen. Det er mer hvordan vi bruker utstyret som teller. Opplever at jeg må vente til hun er skikkelig våt før jeg "presser" den inn og hun er svært flink med knipeøvelser. Uansett er det svært lite å gjøre med det vi har fått utdelt av kroppslige gener så vi må bare gjøre det beste ut av det.

Anonymkode: 1f104...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Voks opp? Du skriver jo samme svar som meg og sier deg helt uenig. Jøss.

Nei, du skrev at penisstørrelse kom først. Realiteten er at det har alltid vært penger og makt som kommer først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, 3lis3 skrev:

Ikr.

Alltid skuffende når dama er godt over snittet breislufsa, men ikke har noe synlig klistremerke som indikerer det.

Anonymkode: 978b4...8bb

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Iceman skrev:

Der hadde jeg nok gått for pengene ja. Stor pikk for man alltids andre steder. 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikr.

Alltid skuffende når dama er godt over snittet breislufsa, men ikke har noe synlig klistremerke som indikerer det.

Anonymkode: 978b4...8bb

Eller har slengefitte 🤮

Anonymkode: f62df...f6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Iceman skrev:

Nei, du skrev at penisstørrelse kom først. Realiteten er at det har alltid vært penger og makt som kommer først.

Du får ut av det, hva du søker. Du ville tolke det som du gjør og fetisherer tekstens rekkefølge så auto teoretisk at du ikke at du ukritisk ser at uttalelse nummer 2 skal være underlagt uttalelse nummer 1. Leser du ikke at 2 faktisk slår 1 i det jeg skriver så speiler du ditt indre jeg mer enn du erkjenner din feiltolkning. Det er jo bare trist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg funderer på å skaffe meg en gasspeis. Noen som har erfaring med det?

Anonymkode: f4d09...8b7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg funderer på å skaffe meg en gasspeis. Noen som har erfaring med det?

Anonymkode: f4d09...8b7

Betyr det at du bruker bakdøra etter bespising av ertersuppe?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.6.2020 den 15.23, AnonymBruker skrev:

Fins det noen her inne som har hatt sex med en mann med en ca. 12 cm lang penis? Var det ok, eller? 

Anonymkode: e4a74...1bc

Til din informasjon så skal alltid innendørs peiser og ovner med fellesbetegnelse ILDSTEDER monteres av fagfolk 🙂

Anonymkode: e5ee9...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...