Gjest Alterego666 Skrevet 26. juni 2020 #21 Del Skrevet 26. juni 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er common sense. Tykke peniser gir damer mer nytelse vaginalt, og da nytter det ikke å stille opp med en "gjennomsnittlig" Anonymkode: d1c84...b23 Gjennomsnittskvinnen vil aldri være tilfredsstilt? Det er ganske mørkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #22 Del Skrevet 26. juni 2020 21 minutter siden, Alterego666 skrev: Gjennomsnittskvinnen vil aldri være tilfredsstilt? Det er ganske mørkt. Gjennomsnittskvinnen vil aldri bli tilstrekkelig tilfredsstilt av en gjennomsnittlig penis, for det trengs en penis som består dorull-testen. Anonymkode: d1c84...b23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 27. juni 2020 #23 Del Skrevet 27. juni 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Gjennomsnittskvinnen vil aldri bli tilstrekkelig tilfredsstilt av en gjennomsnittlig penis, for det trengs en penis som består dorull-testen. Anonymkode: d1c84...b23 Implikasjonen av det du sier er at fler enn halvparten av alle kvinner i monogame forhold aldri blir tilfredsstilt. Det er mørkt. Jeg tror også det er feil. Jeg tror ikke evolusjonen har brukt en dorullhylse som målestandard for kvinners skjede. I tillegg tror jeg kvinners seksuelle nytelse representerer et større mangfold enn dine pubertale vurderinger dikterer. Det er min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #24 Del Skrevet 27. juni 2020 Dorulltest. Hva med oss som består tørkerulltesten? For mye? Tenker at bestått test eller ei, ting fungerer bedre om tunga er brei. Anonymkode: 4bb6c...acd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
draug 75 Skrevet 27. juni 2020 #25 Del Skrevet 27. juni 2020 Peiser og peisovner er ofte et mer dekorativt element enn svartovner, fordi man får den dramatiske effekten av flammene fram. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #26 Del Skrevet 27. juni 2020 44 minutter siden, Alterego666 skrev: Implikasjonen av det du sier er at fler enn halvparten av alle kvinner i monogame forhold aldri blir tilfredsstilt. Det er mørkt. Jeg tror også det er feil. Jeg tror ikke evolusjonen har brukt en dorullhylse som målestandard for kvinners skjede. I tillegg tror jeg kvinners seksuelle nytelse representerer et større mangfold enn dine pubertale vurderinger dikterer. Det er min mening. Det du gjør her er et forsøk på å rasjonalisere bort sannheten. Spørsmålet om størrelse er så enkelt som et ja/nei-spørsmål. Er større bedre? Ja, for de aller fleste kvinner. Da er det naturlig at menn som ikke er begavet i skrittregionen føler seg utilstrekkelige. Når denne utilstrekkeligheten blir framsatt for kvinner vil også de forsøke å rasjonalisere det, men det som egentlig gjøres er å hamre inn faktumet større er bedre. En liten penis vil aldri bli like verdsatt som en stor. Anonymkode: d1c84...b23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #27 Del Skrevet 27. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det du gjør her er et forsøk på å rasjonalisere bort sannheten. Spørsmålet om størrelse er så enkelt som et ja/nei-spørsmål. Er større bedre? Ja, for de aller fleste kvinner. Da er det naturlig at menn som ikke er begavet i skrittregionen føler seg utilstrekkelige. Når denne utilstrekkeligheten blir framsatt for kvinner vil også de forsøke å rasjonalisere det, men det som egentlig gjøres er å hamre inn faktumet større er bedre. En liten penis vil aldri bli like verdsatt som en stor. Anonymkode: d1c84...b23 Hvem bestrider dette faktumet? Menn må finne seg damer som mener den de har er stor nok. Hva den enkelte kvinne anser som stort er ikke objektivt. Men er du i nedre sjiktet, få deg penger på bok. Livet er slik at fordelingen ikke er lik. Livet er hardt. Bli god på ditt. Anonymkode: 4bb6c...acd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #28 Del Skrevet 27. juni 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er du i nedre sjiktet, få deg penger på bok. GS mannen har talt! Kvinner bryr seg enten om størrelsen, eller penger! 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem bestrider dette faktumet? Kvinner som ikke er enige i at større alltid er bedre? Kvinner som ikke bryr seg om størrelsen, fordi det er hvordan man bruker den som betyr noe? Altså, de fleste kvinner. Anonymkode: 91211...f0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3lis3 Skrevet 28. juni 2020 #29 Del Skrevet 28. juni 2020 På 26.6.2020 den 15.23, AnonymBruker skrev: Fins det noen her inne som har hatt sex med en mann med en ca. 12 cm lang penis? Var det ok, eller? Anonymkode: e4a74...1bc Jepp, men kan vel omtrent ikke kalle det sex. Gav meg ingen glede. Tror han koste seg, men det gav meg ingenting. Følte meg nesten som kriminell når jeg sugde en så liten pikk. Size matters. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #30 Del Skrevet 28. juni 2020 Var helt ok. Anonymkode: 63d1a...09d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #31 Del Skrevet 28. juni 2020 1 time siden, 3lis3 skrev: Følte meg nesten som kriminell når jeg sugde en så liten pikk. Du følte deg nesten kriminell, som sugde en forhåpentligvis voksen mann, med en helt normal størrelse pikk? Anonymkode: 91211...f0b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3lis3 Skrevet 28. juni 2020 #32 Del Skrevet 28. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du følte deg nesten kriminell, som sugde en forhåpentligvis voksen mann, med en helt normal størrelse pikk? Anonymkode: 91211...f0b Han var godt voksen ja. I 40 årene. Kanskje normal, men godt under snittet. Jeg målte den ikke, så det kan godt være den var mindre enn 12 også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #33 Del Skrevet 28. juni 2020 10 minutter siden, 3lis3 skrev: Han var godt voksen ja. I 40 årene. Kanskje normal, men godt under snittet. Jeg målte den ikke, så det kan godt være den var mindre enn 12 også. 12 er ikke i nærheten av å være "godt under snittet". Faktisk er det nokså rett på snittet. Det er også den størrelse dildoer som blir solgt mest til kvinner, ifølge de som selger den type leker. Så, kan vi slutte å rakke ned på helt normale peniser snart? Kvinner er forskjellige, vi liker forskjellige ting. Ikke nødvendig å rakke ned på noen av den grunn! Anonymkode: 91211...f0b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #34 Del Skrevet 28. juni 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: 12 er ikke i nærheten av å være "godt under snittet". Faktisk er det nokså rett på snittet. Det er også den størrelse dildoer som blir solgt mest til kvinner, ifølge de som selger den type leker. Så, kan vi slutte å rakke ned på helt normale peniser snart? Kvinner er forskjellige, vi liker forskjellige ting. Ikke nødvendig å rakke ned på noen av den grunn! Anonymkode: 91211...f0b Rett på? Snittet i Norge er en tomme mer enn 12 cm. En tomme er som kjent 2,54 cm. 12 cm er mer en 20% kortere enn snittet. 12 cm er i nedre sjiktet av normalområdet der 90% er. Så ja, en penis på 12 cm er normalt stor, men ansolutt ikke en gjennomsnittelig norsk penis. Nok tullsnakk nå. Anonymkode: 4bb6c...acd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3lis3 Skrevet 28. juni 2020 #35 Del Skrevet 28. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: 12 er ikke i nærheten av å være "godt under snittet". Faktisk er det nokså rett på snittet. Det er også den størrelse dildoer som blir solgt mest til kvinner, ifølge de som selger den type leker. Så, kan vi slutte å rakke ned på helt normale peniser snart? Kvinner er forskjellige, vi liker forskjellige ting. Ikke nødvendig å rakke ned på noen av den grunn! Anonymkode: 91211...f0b Har hørt ST det norske gjennomsnittet er 15,4 cm. Da må det være lov å bli skuffa når man pakker ut en som er 3,4 cm kortere enn snittet. Jeg rakker ikke ned på noen. Er bare ærlig om at jeg ble skuffa. Og så små dildoer har jeg nesten ikke sett en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #36 Del Skrevet 28. juni 2020 2 minutter siden, 3lis3 skrev: Har hørt ST det norske gjennomsnittet er 15,4 cm. Da må det være lov å bli skuffa når man pakker ut en som er 3,4 cm kortere enn snittet. Jeg rakker ikke ned på noen. Er bare ærlig om at jeg ble skuffa. Og så små dildoer har jeg nesten ikke sett en gang. Pass på at ikke du skuffer noen da. Å kaste bort andre folks tid og forventninger er ukult! Husk det. Anonymkode: dc4bc...7b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #37 Del Skrevet 28. juni 2020 Lengden har ikke så mye å si. Det er da tykkelsen som betyr mest når det gjelder å bli tilfredsstilt. Jeg har en dildo med omkrets 12 cm - selges som "slim", men synes likevel at den er litt for stor. Så jeg foretrekker mindre peniser, hvis ikke gjør det vondt. Lengden bryr jeg meg lite om, så lenge den ikke er så kort at han ikke får den inn under vanlig misjonær. Har en gang opplevd mannen hadde for kort penis til å kunne gjennomføre vanlig samleie, men den var nok vesentlig kortere enn 12 cm. Ville tippet kanskje 5-6 cm. Anonymkode: d6d91...a75 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #38 Del Skrevet 28. juni 2020 Nå skal jeg som godt voksen dame fortelle noe som kan komme som en overraskelse. En mann med stor pikk må være bedre i senga for at det skal fungere enn en mann med gjennomsnittlig pikk. En mann med stor pikk går stort sett glipp av gleden ved spontan sex og kjappiser fordi det alltid krever masse tid og ditto planlegging for at han skal kunne penetrere en gjennomsnittlig kvinne. Han må lete mye lengre for å finne en kompatibel kvinne. Han har større problemer med å gjennomføre ONS enn en mann som er gjennomsnittlig. Han vil oftere oppleve avbrutte samleier fordi kvinnen får vondt. Kan ikke fatte at det skal være et drømmescenario. Menn er rare skapninger. Anonymkode: 0701a...10f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLiten Skrevet 28. juni 2020 #39 Del Skrevet 28. juni 2020 Det er heldigvis mer enn lengden som avgjør hvor bra opplevelsen blir. Bare treff g-punktet, så blir det bra! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blaffen Skrevet 28. juni 2020 #40 Del Skrevet 28. juni 2020 34 minutter siden, AnonymBruker said: Nå skal jeg som godt voksen dame fortelle noe som kan komme som en overraskelse. En mann med stor pikk må være bedre i senga for at det skal fungere enn en mann med gjennomsnittlig pikk. En mann med stor pikk går stort sett glipp av gleden ved spontan sex og kjappiser fordi det alltid krever masse tid og ditto planlegging for at han skal kunne penetrere en gjennomsnittlig kvinne. Han må lete mye lengre for å finne en kompatibel kvinne. Han har større problemer med å gjennomføre ONS enn en mann som er gjennomsnittlig. Han vil oftere oppleve avbrutte samleier fordi kvinnen får vondt. Kan ikke fatte at det skal være et drømmescenario. Menn er rare skapninger. Anonymkode: 0701a...10f Du vet, de mannfolka som er voldsomt opptatt av størrelsen her inne har *egentlig* ikke tenkt å bruke den til å pule med. De har bare en hemmelig drøm om at andre(menn?) ser dem i dusjen og blir misunnelig/skremt/imponert.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå