Gå til innhold

Tenåring kastet unge ut av et fleretasjes bygg


Gjest Geirfuglen

Anbefalte innlegg

Gjest Geirfuglen

Altså, jeg har ikke ord! Ble helt uvel og fikk helt vondt i hjertet av å lese dette. Seksåringen er nå i rullestol med lite språk og pleietrengende. Hva får noen til å gjøre sånt mot barn? Og hva slags personlighetsforstyrrelse er det som får dem til å planlegge å drukne unger eller hive dem fra flere etasjers bygg? 
 

https://www.dagbladet.no/nyheter/gutt-6-kastet-fra-10-etasje-overlevde/71807255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leste om det da det skjedde. Helt forferdelig. Ber om at gutten blir vesentlig bedre, at hans unge alder hjelper ham og at gjerningsmannen aldri mer får bevege seg fritt. 

 

Personlig synes jeg at mennesker som utfører så onde handlinger må sperres inne for godt, feks også noen av de notoriske dyreplagere, fordi man vet at de er farlige og det bare er et tidsspørsmål før noen uskyldige må lide. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, O Rakel skrev:

Leste om det da det skjedde. Helt forferdelig. Ber om at gutten blir vesentlig bedre, at hans unge alder hjelper ham og at gjerningsmannen aldri mer får bevege seg fritt. 

 

Personlig synes jeg at mennesker som utfører så onde handlinger må sperres inne for godt, feks også noen av de notoriske dyreplagere, fordi man vet at de er farlige og det bare er et tidsspørsmål før noen uskyldige må lide. 

Hvorfor kaste bort skattepenger på lange hotellopphold for kriminelle? La heller straffen stå i stil med forbrytelsen, men doblet opp. I dette tilfellet ville det vært passelig å kaste gjerningsmannen fra 20. etasje og si seg ferdig med saken.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så dette på en norsk avis, og tenkte at jeg ikke orket å klikke for å lese mer enn overskriften. Dypt tragisk. 

Jeg ser det skrives her at han hadde en diagnose. Om det er noe å ta med seg her, er det at man ikke må ha en overbelastet psykiatritjeneste. Gi familier avlastning, gi individer omsorg, og dager med innhold. Fange opp de farlige og beskytte uskyldige. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Madame Butterfly skrev:

Jeg så dette på en norsk avis, og tenkte at jeg ikke orket å klikke for å lese mer enn overskriften. Dypt tragisk. 

Jeg ser det skrives her at han hadde en diagnose. Om det er noe å ta med seg her, er det at man ikke må ha en overbelastet psykiatritjeneste. Gi familier avlastning, gi individer omsorg, og dager med innhold. Fange opp de farlige og beskytte uskyldige. 

Det er ingen andre med autisme som kaster unger utfor balkonger. Problemet her var ham. Ikke diagnosen hans.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, The Kitten said:

Det er ingen andre med autisme som kaster unger utfor balkonger. Problemet her var ham. Ikke diagnosen hans.

Ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...