Jump to content
Neste

Hvorfor sletter man ikke rampelyset?

Recommended Posts

Neste

Tenker det er på høy tid å slette rampelyset.

Ingen er tjent med denne diskusjonen av bloggere, mennesker som har store psykiske problemer som bruker sosiale media til å få bekreftelse. Som sliter tungt med deg selv, er blitt avhengig av sosiale media. Fått livet sitt helt ødelagt av dette.

Så sitter andre å diskuterer hvordan de fremstår på sosiale media, har selv kommentert i Helene Drage tråden. Man ser jo et menneske som trenger hjelp.

Derfor mener jeg hele rampelyset må fjernes, til alles fordel.

Fortsetter under...

O.G.

Jeg synes vi er godt tjent med å diskutere bloggere, psykiske problemer og andre media profiler.

MonicaM
3 minutter siden, O.G. skrev:

Jeg synes vi er godt tjent med å diskutere bloggere, psykiske problemer og andre media profiler.

Enig. Faktisk så er det viktig å kunne føre en konstruktiv diskusjon av influencere o.l for mye av hva de bl.a reklamerer for og/eller står får er både misledende og feil.

MaleficentAurora
1 minutt siden, O.G. skrev:

Enig. Mye jeg har lært å oppdatert meg på som jeg ikke engang visste om. Jeg var ikke klar over hvor manipulerende visse bloggere var, eller hvor mye av eksponering av bloggbarna som faktisk forekommet rett foran nesen på meg, mens jeg scrollet avslappende gjennom instagram. 

Rampelyset burde ikke bli slettet. Det gir mye om man klare å se det med rette øyner å ikke minst faktisk sjekke opp det som blir diskutert.

O.G.
4 minutter siden, MonicaM skrev:

Enig. Faktisk så er det viktig å kunne føre en konstruktiv diskusjon av influencere o.l for mye av hva de bl.a reklamerer for og/eller står får er både misledende og feil.

De er som Chromiumbaserte nettlesere, uansett hvordan man snur og vender på det, så vil de etterhvert prøve seg på å tjene penger på brukerne sine. Intet privatliv, kun bloated svada.

4 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Enig. Mye jeg har lært å oppdatert meg på som jeg ikke engang visste om. Jeg var ikke klar over hvor manipulerende visse bloggere var, eller hvor mye av eksponering av bloggbarna som faktisk forekommet rett foran nesen på meg, mens jeg scrollet avslappende gjennom instagram. 

Rampelyset burde ikke bli slettet. Det gir mye om man klare å se det med rette øyner å ikke minst faktisk sjekke opp det som blir diskutert.

Nemlig.