Gå til innhold

Mannegruppa Ottar og uthenging av pedofile


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så bra!!!! Flott at de bidrar til at flere barn kan unngå misbruk 

Anonymkode: ca706...22a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke akkurat DE skal gjøre det, men jeg synes man kan ha et ordentlig, offentlig register slik som i USA der man kan sjekke nabolaget sitt osv. Håper dette kommer på plass i Norge. Vi har rett til å beskytte barna våre. Slik systemet er her virket det mer som om overgripere skal beskyttes for enhver pris og det mener jeg blir helt feil.

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Mannegruppa Ottar blir straffet på lik linje som andre kriminelle. De har ikke hjerne nok til å forstå hverken konsekvense eller rekkevidden av det de holder på med.

Anonymkode: ba39a...990

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at han akkurat har lagt ut på snap story at han oppsøker tidligere domfelte og spør om leie av teltplass

Anonymkode: 3acf7...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk at noen outer svina! Æsj ass!

Kan misbruke et barn i mange år og få 3,5 år i straff + 35.000kr i bot, mens noen som skattesvindler skal få tre ganger så mye!

Aldri ok om uskyldige blir hengt ut, men de legger så og si alltid ut dom!

Hvis denne outinga kan gjøre omså EN forelder oppmerksom på svinet i nabolaget sitt, så ja GRATULERER Mannegruppa Ottar!

Dødsbra jobb dere gjør!

Anonymkode: 457af...7d8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Fantastisk at noen outer svina! Æsj ass!

Kan misbruke et barn i mange år og få 3,5 år i straff + 35.000kr i bot, mens noen som skattesvindler skal få tre ganger så mye!

Aldri ok om uskyldige blir hengt ut, men de legger så og si alltid ut dom!

Hvis denne outinga kan gjøre omså EN forelder oppmerksom på svinet i nabolaget sitt, så ja GRATULERER Mannegruppa Ottar!

Dødsbra jobb dere gjør!

Anonymkode: 457af...7d8

De har jo alt tatt feil. Kombinert med at det de gjør faktisk er ulovlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

De har jo alt tatt feil. Kombinert med at det de gjør faktisk er ulovlig.

De gjorde en feil og det gikk heldigvis bra. De legger ikke ut folk uten dom. 

All ære til dem som setter andre før seg selv. De risikerer fengsel og det er på høy tid at noe gjøres i forbindelse med slike saker. Det burde vært ulovlig å behandle overgrepsofre på den måten de blir. 

Jeg kan faktisk ikke fatte at så mange ønsker å beskytte pedofile overgripere. Dette gjenspeiler jo rettsystemet vårt. Ufattelig leit, eller rettere sagt tragisk. 

Anonymkode: d6dff...71b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

De gjorde en feil og det gikk heldigvis bra. De legger ikke ut folk uten dom. 

All ære til dem som setter andre før seg selv. De risikerer fengsel og det er på høy tid at noe gjøres i forbindelse med slike saker. Det burde vært ulovlig å behandle overgrepsofre på den måten de blir. 

Jeg kan faktisk ikke fatte at så mange ønsker å beskytte pedofile overgripere. Dette gjenspeiler jo rettsystemet vårt. Ufattelig leit, eller rettere sagt tragisk. 

Anonymkode: d6dff...71b

Er vel mer at man anser det som feil å ta loven i egne hender. Spesielt når det kommer fra en gjeng mannemenn som vil ha tradisjonelle kjønnsroller og ikke har noe problem med å trakassere kvinner selv. 

Tror mesteparten av befolkningen - meg inkludert - synes straffen og oppfølgingen av personer som begår overgrep er for lav, men da bør en følge de demokratiske prinsippene vår stat er grunnlagt på. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Er vel mer at man anser det som feil å ta loven i egne hender. Spesielt når det kommer fra en gjeng mannemenn som vil ha tradisjonelle kjønnsroller og ikke har noe problem med å trakassere kvinner selv. 

Tror mesteparten av befolkningen - meg inkludert - synes straffen og oppfølgingen av personer som begår overgrep er for lav, men da bør en følge de demokratiske prinsippene vår stat er grunnlagt på. 

Men når ikke det fungerer da? Hvor er alle disse som mener at straffen er for lav?  Hva gjør dere for å endre loven og straffen? For å gjøre samfunnet vårt tryggere? For hadde de fleste vært enige i dette og faktisk gjort noe, så hadde ikke ting vært som de er. 

Jeg skulle helt klart ønske at det var noen andre enn mannegruppa Ottar gjorde det, men jeg er faktisk veldig takknemlig for at de gjør det også. De gjør ihvertfall noe og risikerer veldig mye. Det er mer enn de fleste andre her i landet som sitter å mener og synser uten å løfte en finger!! Og noen ganger så må slikt til for å gjøre endringer. Så vidt jeg vet har de ikke blitt stoppet enda. 

Anonymkode: d6dff...71b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men når ikke det fungerer da? Hvor er alle disse som mener at straffen er for lav?  Hva gjør dere for å endre loven og straffen? For å gjøre samfunnet vårt tryggere? For hadde de fleste vært enige i dette og faktisk gjort noe, så hadde ikke ting vært som de er. 

Jeg skulle helt klart ønske at det var noen andre enn mannegruppa Ottar gjorde det, men jeg er faktisk veldig takknemlig for at de gjør det også. De gjør ihvertfall noe og risikerer veldig mye. Det er mer enn de fleste andre her i landet som sitter å mener og synser uten å løfte en finger!! Og noen ganger så må slikt til for å gjøre endringer. Så vidt jeg vet har de ikke blitt stoppet enda. 

Anonymkode: d6dff...71b

Bra skrevet. 

Anonymkode: 6dce6...a00

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Men når ikke det fungerer da? Hvor er alle disse som mener at straffen er for lav?  Hva gjør dere for å endre loven og straffen? For å gjøre samfunnet vårt tryggere? For hadde de fleste vært enige i dette og faktisk gjort noe, så hadde ikke ting vært som de er. 

Jeg skulle helt klart ønske at det var noen andre enn mannegruppa Ottar gjorde det, men jeg er faktisk veldig takknemlig for at de gjør det også. De gjør ihvertfall noe og risikerer veldig mye. Det er mer enn de fleste andre her i landet som sitter å mener og synser uten å løfte en finger!! Og noen ganger så må slikt til for å gjøre endringer. Så vidt jeg vet har de ikke blitt stoppet enda. 

Anonymkode: d6dff...71b

Det er bare å engasjere seg istedenfor å gi støtte til korttenkte testosteronbomber som alt gjorde to feil (feil hus og feil navn), hvor vedkommende alt har blitt stoppet og bøtelagt.

Alt gruppa gjør handler om å skape pr for seg selv. Det er overhodet ikke motivert av et ønske om å trygge samfunnet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at så lenge det ikke er en informasjonskanal som er oppe å går og forteller oss når pedofile flytter inn i nabolaget så er det helt ok at Ottar driver på slik som de gjør. 

Personlig ville jeg bare ha avlivd de pedofile. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Det er bare å engasjere seg istedenfor å gi støtte til korttenkte testosteronbomber som alt gjorde to feil (feil hus og feil navn), hvor vedkommende alt har blitt stoppet og bøtelagt.

Alt gruppa gjør handler om å skape pr for seg selv. Det er overhodet ikke motivert av et ønske om å trygge samfunnet. 

Nei, de har ikke hengt ut feil person, men feil hus.

Jeg bryr meg lite om de gjør det for pr eller ikke, de gjør ihvertfall noe. Det er verre å sitte å si at pedofile overgripere får for korte straffer osv å mene masse om saken uten å gjøre en dritt. 

Og hva vet du om motivasjonen deres? Det er nok engang bare synsing og sansing.

Anonymkode: d6dff...71b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 26.6.2020 den 0.20, AnonymBruker skrev:

Mannegruppa Ottar reiser på rundtur i mange norske byer på såkalt "nabovarsling". På snapchat kan du følge gruppen når de offentligjør pedofile og overgripere med fullt navn og adresse. Hva synes du om dette? 

Anonymkode: 3acf7...174

Så bra at den gruppa endelig gjør noe bra

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje skillet her går mellom de som er frustrerte over dagens praksis og er fornøyde med at ‘noen gjør noe’ og de som på den annen side frykter et samfunn der en går over til folkedomstol og ‘mobben’.
 

For egen del har jeg lite sympati med overgripere, men jeg ser konturene av at det i mange tilfeller er enkelt og lettvint å henge ut andre offentlig uten særlig konsekvenser for en selv, og at en kombinasjon av moralsk harme og selvtilfredshet kan være ekstremt skadelig. For som vi er inne på, når noen ‘gjør noe’ med det som sikkert er gode intensjoner er det lett å la seg blende av nettopp det, uten tanke på konsekvens for de involverte eller samfunnet som sådan, kanskje i en ‘rus’ av å være ‘de svakes beskytter’. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avskum som planlegger å forgripe seg på sitt eget spedbarn før det er i det hele tatt født, og gjennomfører det når barnet er noen måneder gammelt..

Slike syke og ondskapsfulle individer har MGO avslørt, og sånne saker bør være grunn nok alene for å vurdere et register og langt høyere straffer.

Få søpla vekk fra samfunnet vårt..

Anonymkode: 379aa...577

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei, de har ikke hengt ut feil person, men feil hus.

Jeg bryr meg lite om de gjør det for pr eller ikke, de gjør ihvertfall noe. Det er verre å sitte å si at pedofile overgripere får for korte straffer osv å mene masse om saken uten å gjøre en dritt. 

Og hva vet du om motivasjonen deres? Det er nok engang bare synsing og sansing.

Og det får temaet fram i mediene og i søkelyset. 

Hadde ingen gjort noe ville det bare skurret og gått som vanlig på politisk nivå..

Anonymkode: 379aa...577

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, herzeleid skrev:

Jeg tror kanskje skillet her går mellom de som er frustrerte over dagens praksis og er fornøyde med at ‘noen gjør noe’ og de som på den annen side frykter et samfunn der en går over til folkedomstol og ‘mobben’.
 

For egen del har jeg lite sympati med overgripere, men jeg ser konturene av at det i mange tilfeller er enkelt og lettvint å henge ut andre offentlig uten særlig konsekvenser for en selv, og at en kombinasjon av moralsk harme og selvtilfredshet kan være ekstremt skadelig. For som vi er inne på, når noen ‘gjør noe’ med det som sikkert er gode intensjoner er det lett å la seg blende av nettopp det, uten tanke på konsekvens for de involverte eller samfunnet som sådan, kanskje i en ‘rus’ av å være ‘de svakes beskytter’. 

Du vet at de risikerer fengselsstraff, tom høyere enn mange pedofile overgripere får? 

Ja, vi trenger folk som gjør noe, for annet har ikke fungert fordi de færreste gidder å gjøre noe. Det er et minefelt å gå i (bare se på barnas trygghet), få forstår, men har masse meninger. Bare å lese her inne så er det utrolig at noen mener et voksent menneske som har ødelagt et eller flere barns liv og potensielt flere liv senere, har rett på et normalt og godt liv kun fordi de har sonet sin "dom". Mange tror vi har et vanntett system som gjør at pedofile overgripere aldri får forgrepet seg igjen.... Naivt!

Pedofile overgripere er en av de mest beskyttere kriminelle gruppen vi har i Norge, det er på tide å gjøre noe med. Jeg bryr meg svært lite hvordan det gjøres, så lenge det starter en eller annen rullende ball. 

Anonymkode: d6dff...71b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det får temaet fram i mediene og i søkelyset. 

Hadde ingen gjort noe ville det bare skurret og gått som vanlig på politisk nivå..

Anonymkode: 379aa...577

Yes! 

Mange her inne som sitter på sin høye hest å dømmer uten et snev av forståelse og aldri løftet en finger for å endre rettsystemet. De mener det må gjøres politisk korrekt, men aldri gjort noe selv. Politisk korrekt har blitt gjort, uten særlig effekt. Da er det godt at vi har Mannegruppa Ottar og barnas trygghet som faktisk risikerer mye med det arbeidet de gjør og forhåpentligvis får dette mer frem i søkelyset. 

Seksuelle overgrep er et stort samfunnsproblem, men de færreste vet det da overgripere blir beskyttet så det holder og mange saker blir aldri publisert i media. Faktisk så blir 1 av 7 barn utsatt for seksuelle overgrep før fylt 18 år. https://www.stinesofiesstiftelse.no/tema/seksuelle-overgrep 

Anonymkode: d6dff...71b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Avskum som planlegger å forgripe seg på sitt eget spedbarn før det er i det hele tatt født, og gjennomfører det når barnet er noen måneder gammelt..

Slike syke og ondskapsfulle individer har MGO avslørt, og sånne saker bør være grunn nok alene for å vurdere et register og langt høyere straffer.

Få søpla vekk fra samfunnet vårt..

Anonymkode: 379aa...577

Rett skal være rett, det er vel ingen av de som MGO har hengt ut som er dømt før å forgripe seg på spedbarn. Av det jeg har sett så er vel de fleste dommene de har lagt ut av typen "seksuell omgang med barn under 14/16 år", ikke spedbarn. Ikke det at overgrep mot 15-åringer på noen måte er riktig, men det er et voldsomt spenn i alvorlighetsgrad. 

Anonymkode: 313bd...c37

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...