Gå til innhold

Kan man trene i shorts og singlet på treningsstudio?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Shortsen er helt innafor. 

Noen treningssentre har regler om singlet, så der må du nesten se på reglene der du trener. 

Vulgært er det ikke, nei. Jeg trener i shorts omtrent helt lik (fra hm, bare annen farge), og singlet, når jeg løper.. Helt normalt, men noen sentre har altså regler om at man skal ha litt mer dekkende klær, ofte begrunnet med at man skal ha klær som dekker litt mer, så man svetter i klærene og ikke rett på apparatene. 

Anonymkode: 5022f...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For vulgært. Jeg skjønner ikke hvorfor mennesker skal bruke minst mulig klær når de trener. Seriøst! 

Anonymkode: be7b9...7aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må sjekke ut regelene for ditt treningssenter. Her må vi trene i langbukse og teskjorte + legge håndkle på alle appareter. 

 

Anonymkode: 685ff...50a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For vulgært. Jeg skjønner ikke hvorfor mennesker skal bruke minst mulig klær når de trener. Seriøst! 

Anonymkode: be7b9...7aa

Fordi det er varmt, og da er det godt med litt svale klær. Rett og slett.. Så får du trene i langbukse og langermet trøye i tredve grader, du da.. 

Anonymkode: 5022f...bd0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det er varmt, og da er det godt med litt svale klær. Rett og slett.. Så får du trene i langbukse og langermet trøye i tredve grader, du da.. 

Anonymkode: 5022f...bd0

Nå finnes det coronaregeler på de fleste studioer så greit å sjekke ut det først. 

Anonymkode: 685ff...50a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå finnes det coronaregeler på de fleste studioer så greit å sjekke ut det først. 

Anonymkode: 685ff...50a

Korona smitter ikke via svette. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk reglene ja. For meg så dette helt innafor ut!Men ulike regler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mille89 skrev:

Korona smitter ikke via svette. 

Nei, men det er ikke til hinder for å lage regler om det likevel.. Er plenty av regler som er satt kun for å roe hysteriske folk, ikke fordi de har noen som helst reell verdi. 

Anonymkode: 5022f...bd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spenst hvor jeg trener krever t-skjorte og lange shorts om en vil trene lettere kledd, koronaregler. 

Anonymkode: 09c35...773

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Mille89 skrev:

Korona smitter ikke via svette. 

Nei, men reglene er der og har treningssenteret satt reglene så skal de følges. Verre enn det er ikke. Hvorfor kverulere på alt. 

Anonymkode: 685ff...50a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På treningssenteret der jeg trener nå er ingen klesregler, men der jeg trente tidligere var det singletforbud. Du må se om det henger lapper el. der du trener med klesrestriksjoner.

Anonymkode: 64680...642

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg trener har kvinner lov til å gå i singlet, men ikke menn. Du må sjekke reglene for ditt senter

Anonymkode: 0f59f...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magetopp er visst tillatt på SATS.

Så lenge jeg slipper å se andre menn i oversized singlet, så er jeg fornøyd.

Mann, 45

Anonymkode: a1894...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

For vulgært. Jeg skjønner ikke hvorfor mennesker skal bruke minst mulig klær når de trener. Seriøst! 

Anonymkode: be7b9...7aa

Vulgært? Kommer du fra 1900-og-gammal-oldemor? Det er en shorts! 

Der jeg trener er det lov, hadde overhode ikke reagert. Sjekk reglene for treningssenteret ditt.

Anonymkode: cbd85...eba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si det kommer an på hva du skal trene? Dersom det er løping er det vel ikke så farlig, men jeg trener styrke, og synes det er ekkelt å ligge på benker der andre har svettet halvnakne, selv om benken er "vasket". Går alltid med klær som dekker ned over knærne og t-skjorte inne i styrkesalen. Hvis det er et senter der folk faktisk bruker handduk er det litt bedre. 

Selv om Korona ikke spres gjennom svette, kan man ha bakterier på huden. De fant vel en del avføringsrester på treningssenter sist gang de sjekket. Tv2 hjelper deg eller tilsvarende program. 🤢

Anonymkode: 32dfd...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Problemet er ikke at det er vulgært. Problemet er at det er ekkelt og uhygienisk at man har kroppen direkte på apparatene og svetter. Bruk klær som gjør at huden din ikke kommer nær apparatetene, dvs. T-skjorte og en litt lenger skjorte. 

Anonymkode: f5bb1...13d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
På 25.6.2020 den 15.16, AnonymBruker skrev:

For vulgært. Jeg skjønner ikke hvorfor mennesker skal bruke minst mulig klær når de trener. Seriøst! 

Anonymkode: be7b9...7aa

Jeg skjønner ikke hvorfor mennesker skal bruke mest mulig klær når de trener.

På 25.6.2020 den 15.11, AnonymBruker skrev:

Snakker da om en shorts som ser omtrent slik ut: https://www2.hm.com/no_no/productpage.0904960001.html
Og en vanlig treningssinglet. 

Er det ok? Eller er det for vulgært?

Anonymkode: 41f5b...080

Ikke for vulgært, men dessverre noen trengingssentere har regler når det gjelder singlet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...