Gå til innhold

Mistenker at ene naboen vår snoker hos leieboeren 16-17 år gammel jente.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Vi bor i et boligfelt med hus på alle kanter. Jeg ser deler av huset og hagen til denne naboen fra kjøkkenbordet mitt og jeg har lagt merke til at han låser seg inn i hennes sokkel flere ganger. Jeg vet at dette kan være avtalt, kanskje reparerer han noe der inne eller fikser noe. Men det er noe med kroppsspråket hans de gangene jeg har sett han stå der. Han tar også av seg skoene utenfor, det er vel vanlig å ta av seg skoene inne i gangen hos folk og ikke ute? Jeg ser denne jenta gå forbi huset vårt og til en vgs som ligger oppi bakken her, hun er dermed meget ung. Jeg får bare vondt inni meg av å tenke "hva hvis", og denne jenta er bare noen få år eldre enn min egen datter. Hører jo stadig om folk som er inne og installerer kameraer osv eller snoker i leieboers bopel. Mammahjertet mitt har lyst til å stoppe henne en dag og bare si hva jeg har observert og om hun vet at han er der, men jeg burde vel kanskje ikke blande meg? Hva syns dere? 

Anonymkode: 0ff6d...68d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan ikke være så mye å fikse på i en sokkel. Høres ganske rart ut. Ville tatt kontakt med henne og sagt at du gjerne vil spørre henne om noe over en kaffe. Han har ikke lov til å gå inn i hybelen uten videre.

Anonymkode: 4172c...c0c

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Fortell henne, så ikke noe fælt skjer og hun får finne et sted hun får ha privatlivet sitt i fred! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres skummelt ut. Du kan nevne det for henne, se hvordan hun reagerer

Anonymkode: f5531...341

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han lukter på undertøy og andre pervo ting. Ville nok advart leieboer eller kanskje bedre forledrene hennes.

Anonymkode: ac9ea...9b7

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortell henne det, om det evt er noe som fikses der av huseier så får du vite det da. Og hun kan være trygg på at hun har gode naboer som passer på 😊 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han lukter på undertøy og andre pervo ting. Ville nok advart leieboer eller kanskje bedre forledrene hennes.

Anonymkode: ac9ea...9b7

Fy faen menn er bare helt...... Lsnodneofnepde

Snakk med henne ts!! Jeg leier selv og om dette gjaldt meg hadde jeg ønsket å vite! 

Anonymkode: ecbc4...ec6

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så god person du er som bryr deg - godt medmenneske! Å ikke gjøre noe kan potensielt føre til at noe usselt skjer med jenta. Å si noe kan i beste fall forhindre at det skjer noe ekkelt, og i verste fall føre til at du får beskjed om at alt er i orden osv. 
 

Du kan jo bare late som om du ikke helt klarer å se hvem det er som går inn og ut av leiligheten og ville gi henne beskjed i og med at det skjer så mye innbrudd på sommeren osv.

På den måten får du sagt i fra - uten å vise hva du frykter!

Godt menneske er du ❤️ 

Anonymkode: 320cb...4f7

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvor pinlig dette blir om/når det kommer frem at det ikke er noe i disse mistankene.

Kanskje på tide å passe sine egne saker?

Anonymkode: 25e8e...abf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med å si det diskre til jenta, er at hun kanskje ikke tørr å ta det opp med utleier. Jeg ville snakket med mora hennes.

Anonymkode: ac9ea...9b7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eventuelt kan du også ringe/snakke med kona til utleier.

Anonymkode: ac9ea...9b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig hvor pinlig dette blir om/når det kommer frem at det ikke er noe i disse mistankene.

Kanskje på tide å passe sine egne saker?

Anonymkode: 25e8e...abf

Men om ta spør jenta og hun kan bekrefte at han holder på å pusse opp noe feks så er det jo ikke noe mer å tenke på. 
problemet er hvis han bryter loven og gjør ting der inne han ikke skal, det er snakk om ei veldig ung jente! 

Anonymkode: 95db1...c2c

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Eventuelt kan du også ringe/snakke med kona til utleier.

Anonymkode: ac9ea...9b7

Herlighet, her tar det av.

Hva med å ringe politiet?

Anonymkode: 25e8e...abf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I værste fall har han skjulte kamera over hele leiligheten. Da er det greit å få stoppet han før det eventuelt ender på internett. Men jeg holder en knapp på underbukse sniffer. Finnes overaskende mange menn som gjør det.

Anonymkode: ac9ea...9b7

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig hvor pinlig dette blir om/når det kommer frem at det ikke er noe i disse mistankene.

Kanskje på tide å passe sine egne saker?

Anonymkode: 25e8e...abf

Pinlig er bedre enn potensielt noe ekkelt/ulovlig! På tide folk tør litt og ikke bare er feig! Pinlig er iallfall ikke farlig!

Anonymkode: 320cb...4f7

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være 100 gode grunner til dette. Kanskje han må ha tilgang til sikringsskap, vannuttak, hovedkran, bod eller lignende som kan befinne seg i sokkelen?

Anonymkode: 75c51...0db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I værste fall har han skjulte kamera over hele leiligheten. Da er det greit å få stoppet han før det eventuelt ender på internett. Men jeg holder en knapp på underbukse sniffer. Finnes overaskende mange menn som gjør det.

Anonymkode: ac9ea...9b7

Jeg holder en knapp på at det ikke er noe som helst galt som skjer.

Anonymkode: 25e8e...abf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...