Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger noen tips for til en bra self tan. Jeg har aldri brukt noe slik før så en ganske noob. Helst en som er lett å påføre jevnt, og som er ganske lys siden jeg er en skikkelig bleikfis.

Takk for alt av tips 😊

Anonymkode: b5e67...d0e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

SunSpa spray!

Anonymkode: bf2e0...420

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker veldig «tan booster» fra St.Tropez. Den er egentlig ment til å påføre på allerede solbrun hud eller selvbruning, men jeg som er så bleik får akkurat riktig farge av den 😊 Påfører to lag, ett lag ene dagen og ett lag dagen etter 😊

Jeg påfører med selvbruningsvott fra Normal 😊👍

Fargen blir superfin og naturlig!

Opplever ofte at mousse blir veldig skjoldete, den e jeg snakker om er kremkonsistens og det blir jevnt og fint 😊

Anonymkode: e901c...9b2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg som skrev over her, sånn ser den ut: 

0BE8FEF5-C20E-4EDE-9600-68BD76751F81.jpeg

Anonymkode: e901c...9b2

AnonymBruker
Skrevet

Sunspa er veldig bra! 
Den Glöd fra Sophie Elise er overraskende bra den også! Veldig lett å påføre, men lurt å påføre på ettermiddag/kveld, slik at du kan ta en dusj morgenen etterpå, for ikke å lukte selvbruning.

Anonymkode: 283cd...722

Skrevet

St. Moriz.      Bruk handske! For å unngå skjolder på hendene. Det er et skum. 

Ta det på etter du har dusjet og vent helst til du skal legge deg eller ikke gjøre noe om kvelden. Jeg velger å ikke gå i klær etter smøring for jeg er redd både lukt og farge skal smitte på klærne. 
Så dusjer du i lunkent/kaldt vann morgen etterpå. For å få vekk lukt. Står ikke at du ikke skal bruke varmt vann, men jeg har en følelse av at det fortere dusjes vekk om du er i varmt 

• Liker 1
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Finnes det en spray som ikke er for mørk, ikke lukter selvbruning og ikke er for vanskelig å ta på? 

Anonymkode: c633d...ce7

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det en spray som ikke er for mørk, ikke lukter selvbruning og ikke er for vanskelig å ta på? 

Anonymkode: c633d...ce7

Hvordan bruker dere spray egentlig? Blir ikke det veldig ujevnt og det sprer seg på alt rundt dere. Hvorfor ikke bare bruke skum? Kjøp en sånn vott og smør på med skum. Skum sprer seg fortere enn en lotion og de skjoldete går vekk når du dusker etter noen timer. 

Skrevet

St Tropes, denne.

https://www.kicks.no/st-tropez/hudpleie/kroppspleie/selvbruning/self-tan-purity-bronzing-water-mousse-200-ml?gclid=Cj0KCQjwvb75BRD1ARIsAP6Lcqte3sMiMvH4xyaC0FUV6EC7L5eAiC8SDhJql8XPwEOzP8bgoeobyhMaAnPnEALw_wcB&ssr=on&loadfailure

Lukter litt rart men gir ikke skjolder.  Har brukt den uten å skrubbe huden først.  Sov med den og dusj som vanlig dagen etter. Gir en lys og naturlig farge. 

Også brukt Dove sin i åresvis, denne blir gulere på huden og er finest hvis du har litt farge fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...