solisol Skrevet 4. juli 2005 #1 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg skal bestille tid hos legen siden det snart er gått 13 mnd uten at vi har blitt gravide.. Så da lurer jeg på hva som skjer på den legetimen.? Er det bare samtale? og i tilfelle hva annet skjer? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 4. juli 2005 #2 Del Skrevet 4. juli 2005 Samtale, ev GU og blodprøver Muligens også hevisning til sædprøve for mannen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skogeki, ikke pålogget Skrevet 4. juli 2005 #3 Del Skrevet 4. juli 2005 Hei! Jeg og mannen min var hos legen min i dag, fordi vi nå har prøvd et år, uten resultat. Han spurte litt om syklusene mine, om vi hadde hatt noen infeksjoner, klamydia osv. Så ga han mannen min rekvisisjon til sædanalyse og skrev ut skjema for hvilke blodprøver jeg skal ta når jeg er på dag 21 i syklusen min. Så satte han opp legetime til meg uken etter for at jeg skulle få den første grunnleggende utredningen. Tidspunktet for neste konsultasjon ble fastsatt på den dagen resultatene fra blodprøvene mine foreligger. Så fortalte han litt om gangen fremover dersom noe er som det ikke skal. Ønsker dere lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå