Gå til innhold

Vi har isbilen og fiskebilen. Hva slags annen matbil ville du hatt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Frøkensina skrev:

Det der må være den mexicanske varianten av kyllingdansen :fnise: Åh, den er vel ikke heime på berget et sted nei? :lete:

NO, senorita, NO, -det er den mexikanske "hatte-dansen" (visstnok) , men det ser litt "fÆvvle-inspirert" ut, skal være enig den😅 

Nei, et lite stykke dessverre... Sånn ca. på grensen til MÆhico 😕 

Endret av Beeblebrox
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

35 minutter siden, Beeblebrox skrev:

NO, senorita, NO, -det er den mexikanske "hatte-dansen" (visstnok) , men det ser litt "fÆvvle-inspirert" ut, skal være enig den😅 

Nei, et lite stykke dessverre... Sånn ca. på grensen til MÆhico 😕 

Nemlig😅  Ante meg noe sånt ja, jaja 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibliotekbil med sesongbasert utvalg

Kontorrekvisitabilen med godt utvalg, perfekt om du trenger en ny penn, teip, fargeark osv.

Te- og kaffebilen 

Anonymkode: d3a1d...baf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Definitivt kakebilen, hvorfor har ingen tenkt på det? Med rykende fersk gjærbakst og de lekreste kakestykker, take-away kaffe og vafler. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middagsbil. Tenk så fint! Man hører at middagsbilen kommer, går ut, plukker ut det man vil ha til middag akkurat den dagen fra et assortert utvalg middagsporsjoner pent anrettet på tallerken. Man betaler, tar tallerkenen med og spiser fornøyd en deilig middag uten noe styr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pizzabil. For det er ikke alltid at jeg vet at jeg har lyst på en pizza. En slik bil minne meg på det! Spontanpizza er den beste pizzaen. 

 

Anonymkode: a99b1...77d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid og ønsker meg to biler:

-Rydde- og vaskebilen. 

-Junk food bilen, jeg craver hamburgere, pizza og kebab. Bor på tykkeste bygda uten take away 😭

Anonymkode: 67e34...83f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prostitusjonsbilen, med noe for alle smaker!

Anonymkode: 1f379...774

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ostebilen! En bil med godt utvalg av oster av ulike typer, og fra ulike land hadde vært topp. I tillegg bør de også selge kjeks, marmelade og annet som er godt sammen med ost. 

Ellers er jeg enig i at sushibilen er et bra forslag. :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smoothie-bilen 😚 Noe ala det Bagel & Juice hadde. Synd det ble lagt ned her 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sushibilen og godtesnopbilen! Bare ikke gi Ronja jobb som sjåfør på godtesnopbilen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helgene: Frokostbil. Hvor man kan kjøpe ferdige tallerkner/bokser med diverse (slik som hotell), yoghurter med musli/granola, grøt med topping, kanskje hver helg en ny frokost fra et annet land, diverse bagel/baguetter. Melk, juice, kaffe, te, smoothie.

Og kanskje frukt og noe turmat som folk kan kjøpe med til senere på dagen. 

I helgene på ettermiddagene: lørdagene: pizza, burger, diverse bowls, nachos, lapskaus og grøt til den eldre generasjonen. Søndagene: stek, kalkun, fisk, jegergryte, kjøttkaker. 

I ukedagene: Diverse gryter, fiskeretter, en suppe, kjøttboller, fiskeboller, wok.              I lunsjtider kunne de kjørt rundt til ulike arbeidsplasser og solgt baguetter, supper, yoghurt med fyll, smoothiebowls, fiskekaker og kjøttkaker. 

Men jeg vet ikke hvordan det skulle blitt gjort praktisk. Kanskje en app hvor man kan bestille et par timer i forveien? For å sikre seg. Ellers kan de kanskje ha noen porsjoner reservert tilfeldige. 

Tror også det burde vært maks 2 ulike middager per dag og en suppe. Er ikke plass til alt. Kanskje en ukemeny.

Anonymkode: 817b6...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...